[golfIII] Zmiana silnika z 1.8 na 2.8.Prosze o porady.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VAUER6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 19:53
Lokalizacja: SZCZECIN

[golfIII] Zmiana silnika z 1.8 na 2.8.Prosze o porady.

Post autor: VAUER6 » pt maja 13, 2005 21:10

Mam dwa golfiki,jeden 1.8 drugi vr6.Chce z tej vr6 wszystko przelozyc do mojego,tzn.caly zespol napedowy,tylnia belke,elektryke szyb,komp pokladowy.Roboty co niemiara,zastanawia mnie np.czy bede musial wyjac deske rozdzielcza itd.Prosze o jakies podpowiedzi jezeli ktos cos podobnego robil.
Z gory dziekuje. :crazy:



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt maja 13, 2005 21:58

Pogadaj z Dzoszem - on zna sie na SWAPowaniu!!! Szczegolnie VR'ow :)


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt maja 13, 2005 22:18

tak wstepnie powiem ze jesli przerzucisz cale zawieszenie z silnikiem balkami itd to wymiana elektryki powinna zamknac sie na przepieciu wiazki w skrzynce bezpiecznikow i gotowe jak dla mnie dzionek uczciwej roboty


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
VAUER6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 19:53
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: VAUER6 » sob maja 14, 2005 09:02

evolution pisze:tak wstepnie powiem ze jesli przerzucisz cale zawieszenie z silnikiem balkami itd to wymiana elektryki powinna zamknac sie na przepieciu wiazki w skrzynce bezpiecznikow i gotowe jak dla mnie dzionek uczciwej roboty
No to troche mnie pocieszyles.Dzieki.



Awatar użytkownika
arkop
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: wt sie 31, 2004 15:40
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: arkop » pn maja 16, 2005 11:15

Nie wiem czy to jest dobry pomysł...
Jak reszta konstrukcji zachowa sie pod wpływem takiej mocy..



Awatar użytkownika
VAUER6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 19:53
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: VAUER6 » wt maja 17, 2005 19:46

arkop pisze:Nie wiem czy to jest dobry pomysł...
Jak reszta konstrukcji zachowa sie pod wpływem takiej mocy..
Buda jest taka sama,a przezucam doslownie wszystko,od tylniej belki po caly przod,az po pompe hamulcowa,bo ma wieksza srednice.Wszystko jest w ramach razsadku.Przeciez nie pakuje tam V8 z chevroleta. :jezor:



Awatar użytkownika
arkop
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: wt sie 31, 2004 15:40
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: arkop » śr maja 18, 2005 12:55

a to zwracam honor :chytry:

POWODZENIA I MIŁEJ PRACY!!



Awatar użytkownika
Panek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt paź 12, 2004 13:41
Lokalizacja: Łomianki/Wawa/Slupsk

Post autor: Panek » sob maja 21, 2005 14:34

a co zrobisz z bebechami z abs'a???


..::!!!!najlepsza muzyka to ryk silnika!!!!::..

Awatar użytkownika
VAUER6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 19:53
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: VAUER6 » sob maja 21, 2005 18:55

Panek pisze:a co zrobisz z bebechami z abs'a???
Bebechy z ABSa pojda do ex vr6 i do zyda cale auto.
W ten sposob praktycznie wyjde na zero a bede mial wymarzony vr6. :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 101 gości