wysokie wkrecanie sie na obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
albert
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 133
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 21:42
Lokalizacja: Tomaszów Maz
Kontakt:

wysokie wkrecanie sie na obroty

Post autor: albert » pt lip 20, 2007 00:41

sprzedalem swojego golfa 1.6 PN na gazniku elektroniznym, i teraz nowy kupiec po 2 tyg. ma nastepujacy problem:

jak zapala auto obroty od razu ida na 3000 obr/min i nie chca spasc...linka od gazu nie przyciela sie... dzieje sie tak na GAZIE LPG

na benzynie jest znow tak ze jak przelaczy na PB to obroty faluja w przedziale 1000 - 3000 obr/min. czyli ida do 3000 i spadaja do 1000 i znow 3000 i 1000...

ja nigdy czegos takiego nie mialem...moze ktos z was spotkal sie z takim zjawiskiem ???

co radzicie ???
Ostatnio zmieniony sob lip 21, 2007 23:55 przez albert, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
GUPETTO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: czw lut 10, 2005 20:41
Lokalizacja: LUBLIN CITY
Kontakt:

Post autor: GUPETTO » pt lip 20, 2007 08:33

Zdejm obydwie klemy z akumulatora na 12 godz. Przy okazji mozesz go podladowac i sprawdzic elektrolit.
Cos mi sie o uszy obilo za poprzez takie rozlaczenie resetuje sie komputer.
Tez mam PN i kiedys miewalem cos takiego i tak robilem i przechodzilo mu :okej:



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » pt lip 20, 2007 09:36

niech sprawdzi poziom płynu chłodzącego, mój PN'ek szalał jak miał go za mało...



Stalin_MK2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob gru 23, 2006 00:39
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Stalin_MK2 » pt lip 20, 2007 10:33

Też mam 1.6PN LPG na gaźniku Pierburg 2EE i miałem ostatnio taką samą sytuację. Jeśli na LPG masz wysokie obroty, a na benzynie Ci faluje to najprawdopodobniej masz uszkodzony nastawnik wolnych obrotów ... czy jakoś tak się to nazywa.Przynajmniej u mnie to było. Niestety ten gaźnik to straszny syf i najczęściej są z nim problemy. Dostać samą tą część praktycznie graniczy z cudem, no chyba że będziesz miał szczęście jak ja :bigok: , a gaźnik po regeneracji to znowu nie mały wydatek. :cry:


A tak poza tym ... wystarczy poszukać ... dużo o tym było:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... k+pierburg
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51389
Ostatnio zmieniony pt lip 20, 2007 10:51 przez Stalin_MK2, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 437 gości