Czy macie juz jakies problemy, usterki..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marcin68

Post autor: marcin68 » ndz mar 27, 2005 18:10

faktycznie u nas w salonach sprzedazy jest krucho. Z tego powodu ze daja rabat za rocznik nie oferuja nawet tandetnych gumowych chodniczkow. Pierwszy raz mnie to spotkalo i zadziwilo. POza tym znudzenie i brak kompetencji potrafia mocno zirytowac



otinger

Post autor: otinger » ndz mar 27, 2005 18:36

Corvax pisze:
Swego czasu chorowałem na Leona w wersji TOPSPORT (TDI 150PS 4x4) oglądałem kilka w beneluxie i to było to. Potem w Polsce zajrzałem do salonu - akurat mieli takiego wystawionego - z zewnątrz identyczny - w środku ... :hmm: :crazy: :grrr: :kac: .... Na zachodzie jest taka zasada, że auto z najmocniejszą wersją silnikową jest w standardzie wyposażone we wszystko co można wsadzić, łacznie z nawigacją. Jak wsiadłem do tego wsalonie to zgłupiałem. Po chwili rozmowy z dość znudzonym goście z salonu otrzymałem trochę nieoficjalnych informacji nt. polityki Iberia i Kulczyka. Oprócz Audi, które idzie tak jak jest produkowane na rynek zachodni - VW i Seat różnią się głównie wersjami silnikowymi. Środek auta z reguły pochodzi z najbiedniejszej wersji silnikowej na zachodzie.

Dostalem w zeszlym roku leona na weekend w wersji Cupra-R i mi sie podobal, wszystko bylo oki! Poza brakiem napedu na 4 kola :grin: Znajomy ze szwajcarii ma takie samo auto nawet w tym samym kolorze z tymze 3 miesiace mlodsze i powiem szczerze niczym sie nie rozni poza Navi+TV tak to jest ten sam samochod!



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » ndz mar 27, 2005 19:54

Mam mk3 a w firmie smigam V i powiem szczerze nie kupiłbym go za żadne pieniądze poprostu mi nie leży jest za masywny sprawia wrażenie cieżkiego wole 2 3 to są autka. Poza tym te plastyki wszystko takie delikatne takie sprawia wrażenie


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
Piotro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
Lokalizacja: S-ce Śląskie
Kontakt:

Post autor: Piotro » ndz mar 27, 2005 22:35

ja co prawda nie jezdzilem mk5 ale ponoc jedynie GTI jest udane. Reszta z tego co slyszalem/czytalem nie jest warta uwagi.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn mar 28, 2005 00:49

otinger pisze:

Dostalem w zeszlym roku leona na weekend w wersji Cupra-R i mi sie podobal, wszystko bylo oki! Poza brakiem napedu na 4 kola :grin: Znajomy ze szwajcarii ma takie samo auto nawet w tym samym kolorze z tymze 3 miesiace mlodsze i powiem szczerze niczym sie nie rozni poza Navi+TV tak to jest ten sam samochod!
Auto w wersji o której pisałem w standardzie miało elektryczne szyby i na tym się kończył wypas. Klima nawet manualna za dopłatą. Cena wtedy oscylowała w okolicach 106tys pln. Cupra to następca TOPSPORTA i byc może jest taka jak na zachodzie. Wtedy jeszcze nie było Cupry, a najwyższa wersja na zachodzie nazywała się egzequtive czy coś w tym stylu.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Kasieńka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lut 25, 2005 01:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kasieńka » sob kwie 16, 2005 17:48

Hmmm pewnie temat juz troche przycichl, ale powiem Wam panowie, ze ja jestem bardzo zadowolona ze swojej 115- konnej 5-teczki. Moze faktycznie jest masywniejszy niz poprzednie modele, ale ma takze wiele zalet. Zaznaczam ze jestem wymagajaca (zreszta nie tylko w stosunku do aut :satan:) Golfik jest cichutki, ledwo go slychac... zawieszenie mieciutkie... Jedyne co mnie zdziwilo to to, ze po okresie 6 dni kiedy nie jezdzilam nim, padl akumulator :crazy: Byl rozladowany na minus.
Podladowalam go wiec i pognalam do serwisu. Co sie okazalo, radio rozlozylo aku na lopatki. Bylo wprawdzie wylaczone, ale nie do konca... radia montowane fabrycznie wylaczaja sie same z chwila wylaczenia silnika i ryzyko rozladowania sie akumulatora nie istnieje, natomiast radia nie-Vw -ejowskie trzeba wylaczac recznie. Powiedzieli mi, ze wlaczone radio spowoduje ze aku zdechnie po 2 dniach :( Oprocz tego przy jezdzie na krotkich dystansach sa jakies straszne dodatkowe pobory energii :( Ale poza tym wybrykiem autko sprawuje sie swietnie, sprawa parujacych reflektorow rowniez jak u kolegi minela bezpowrotnie :grin: Pozdrawiam :satan:


Zawsze celuj w Księżyc bo... nawet jeśli nie trafisz, będziesz między gwiazdami...

Kierak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr cze 27, 2007 11:16
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Kierak » śr cze 27, 2007 16:04

zaparowane kierunki to rzecz normalna, mamy 2 golfy V 2004r i 2005r obna maja tak samo ,zawieszenie chodzi bez zadnych stukow jestem zadowolony,silniki 1.9sdi w miescie pala 6,5l w tracie 4,5l pozdrawiam.



Vegas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw cze 14, 2007 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Vegas » pt lip 06, 2007 16:18

Golf IV benzyna 1.6 16V ... zastanawia mnie zjawisko stukotu , tak jakbym jechał po tarce .... problem ten pojawia sie przy jezdzie na łukach (od 60km/h) .... możliwe że jest to efekt działania ESP ?



Kierak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr cze 27, 2007 11:16
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Kierak » pt lip 06, 2007 16:30

No jak przyspieszasz na asfaklcie ze kola sie odrywaja to zaczyna walic esp ,wtedy mryga ci w kierunkach ikonka od esp



Vegas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw cze 14, 2007 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Vegas » pt lip 06, 2007 20:10

Niestety nie ma żadnej informacji że to ESP : /



Awatar użytkownika
robert27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz cze 17, 2007 12:17
Lokalizacja: bydgoszcz-anglia
Kontakt:

Post autor: robert27 » śr lip 18, 2007 23:01

witam mam mk5 i wszystko mi sie podoba a zwlaszcza w srodku jest dla mnie cudowny,tylko mam jeden maly problem gdy sie nagrzeje do 90 st.to ciezko zapala z 3 sek musze krecic,wymienie filtr paliwa moze pomoze.POZDRAWIAM. Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



grchw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob mar 29, 2008 18:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: grchw » ndz mar 30, 2008 10:56

ja miałem mały wybuch,przeraziłem sie ze to turbo ale na szczęście spadł mi tylko dolot od intercoolera :grin: Podobno to sie czesto zdarza w VW



nukiter
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 14:00
Lokalizacja: wawa

Post autor: nukiter » czw kwie 03, 2008 10:10

ja u siebie w Golfie mam co prawda dopiero 7100 km ale jak na razie miałem tylko problem z wycieraczką bo źle zbierała, ale to wymienili na gwarancji. Jeśli chodzi o parujące reflektory to miałem to u siebie zaraz po wyjechaniu z salonu przez jakieś dni, później to ustąpiło. Może dlatego, że mam bixenon i mają większa temperaturę... Super się prowadzi, teksty pod tytułem, że trzęsie i że Golf 2 jest bardziej komfortowy mnie osobiście śmieszą, ale o gustach się nie dyskutuje.


Pozdrawiam,
Karol

OTO MÓJ POTWOREK :)

[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=151273[/url]

jorgus7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pn gru 04, 2006 08:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jorgus7 » czw kwie 03, 2008 10:55

prawda jest taka ze to golf 3 byl wybrany samochodem roku zaden inny model tego zaszczytu nie dostapił ;P :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 221 gości