Bujajacy tył
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Bujajacy tył
Podczas jazdy tak jakby nadrzuca na zakretach tyl przy wiekszych predkosciach auto lata troche po drodze zawias napewno jest ok(gleba -60).Mozliwe ze tuleje tylniej belki sa do wymiany.Jak to sparwdzic?jezeli wymieniac to jakie najlepiej tuleje kupic i co przy okazji wymienic
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
zawias może ci się wydawać ok, bo spręzyny spotrowe są twarde i ciężej jest wyczuć domowymi sposobami czy amor jest ok.
radzę w pierwszej kolejności podjechać na jakąs stację diagnostyczną na sprawdzenie amortyzatorów. koszt ok 10zł
radzę w pierwszej kolejności podjechać na jakąs stację diagnostyczną na sprawdzenie amortyzatorów. koszt ok 10zł
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Według mnie na 99% amorki. Nacisnij energicznie na auto z tyłu i zobacz czy sie bujnie z kilka razy. Ja mam u siebie nowe to jak tył naciskam to nawet go rozbujac nie moge bo auto po pierwsze ciezko przycisnąc a po drogie do góry podnosi sie z szybkoscią mniejszą niz zółw
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Dokladnie jak kolega pisze , springi sportowe oszukuja , nie wyczujesz czy amorki sa juz zladowane. Najlepszym sposobem jest wymontowanie odseparowanego amorka i wrzucenie go na maszyne pomiarową.koonrad pisze:zawias może ci się wydawać ok, bo spręzyny spotrowe są twarde i ciężej jest wyczuć domowymi sposobami czy amor jest ok.
radzę w pierwszej kolejności podjechać na jakąs stację diagnostyczną na sprawdzenie amortyzatorów. koszt ok 10zł
Na boki auta nie bujaj bo tak sie nie sprawdza , zwolnij reczny i otwórz tylna klape. Kolanem naciskaj mocno auto jak wyczujesz ze po odbiciu w dol wroci w gore i znowu w dol to wyladowane!!
Ostatnio zmieniony wt lip 17, 2007 08:47 przez MarcoVW, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja stawiam na tuleje. Bo jak umnie padły tylne amory na sportowym zawieszeniu to miałem piłeczke.
napewno nie oszczedzaj na tym. Ja wczoraj kupowalem do swojego to od 15 zł/szt sie zaczynały a konczyly na 30 zł/szt.darco2 pisze:wymieniac to jakie najlepiej tuleje kupic
VW Golf II od 1995 do 2006, VW Golf III od 2005 do 2008, Opel Corsa od 2007 do 2010
Mazda 626 2.0 od 2008 do 2010
Mazda 323F od 2010 i nadal ->
Mazda MPV od 2011 i nadal ->
Mazda 626 2.0 od 2008 do 2010
Mazda 323F od 2010 i nadal ->
Mazda MPV od 2011 i nadal ->
tuleja Hans Pries 103 057 - 20zł/szt.
Febi 01172 - 35zł/szt.
Febi 01172 - 35zł/szt.
Ostatnio zmieniony wt lip 17, 2007 12:12 przez MarcoVW, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 314 gości