Obroty spadaja, spalanie, przewody podcisnieniowe

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Obroty spadaja, spalanie, przewody podcisnieniowe

Post autor: malolat » sob kwie 02, 2005 22:48

ok, skladam sobie mk2, silnik pf znalazlem to zaadaptowalem, i kilka problemow mam. otoz, pomijam ze cuda w elektryce sie staly i odpalil :> ale teraz mam kilka zapytan:
1) przewody podcisnieniowe, te przy przepustnicy, za i przed, te co dochodza do puszki filtra i tak dalej, czy jest to wszystko konieczne czy nie da sie jakos pominac tych wynalazkow, poza tym co robi ten stozkowy element polaczony z odpowitrzeniem baku i podcisnieniem rowniez.
2) jak odkrece korek oleju to spadaja obroty, przygasa troche, dlawi sie- wiem ze to nie zaszczesliwy objaw, ale cos dokladniej moze sie ktos orientuje?
3) duzo to powinno spalac w miescie??
4) mfa dziala srednio, podcisnienie podlaczone

na razie to tyle co mi przychodzi do glowy, pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn sie 06, 2007 22:16 przez malolat, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob kwie 02, 2005 23:14

a gdzie podłączyłes odme?
przewody do filtra mozesz sobie darować
tylko wywal tą przysłone ciepłe zimne powietrze
w mieście jedynka mi pali 10
to cudo stozkowe to pewnie zawór do filtra z węglem aktywnym


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pn kwie 04, 2005 00:31

ok, poradzilem sobie z tym deklem :) ale pojawily sie nowe zagwozdki. odpalilem wczoraj wozik i chodzil ok 15-20 minut, pojezdzilem chwilke. dzis odpalam, chwile po chodzil i jezdze 10 minut, az tu nagle obroty podskakuja i na 4k wchodza. ja panika :> patrze czy pedal sie nie zacial a tu muka, na miejscu. okazalo sie ze wrzucil mi ssanie, odlaczylem wtryskiwacz i zaczal chodzic jak traktor, znaczy sie obroty ok 1300, spadaja prawie do gasniecia i znowu spaca na 1300 i spadaja i tak w kolko. podlaczylem spowrotem ssanie, zapalilem znowu i niby wsio ok, ale po jakims czasie dla odmiany objawy jakby koniec paliwa, zaczyna sie dusic i po chwili gasnie. odpalam 5-10 sekund i znowu ?? pomocy, co za walek z tym silnikiem :> kto wymyslil ten wtrysk :>



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pn kwie 04, 2005 20:40

wtrysk jest dobry u mnie działa bez problemu


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
dzidzia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 07, 2005 11:52
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Post autor: dzidzia » pn kwie 04, 2005 21:00

u mnie tesz bangla jak ta lala

zdemątuj silniczek krokowy i go wypłucz w benzynie moze on ci sie wiesza , pozatym sprawdz wszystkie przewody gumowe czy nie dostaje gdzieś lewego powietrza

sprawdz wtyczke która jest wpieta przed filtrem powietrza przez to moze chodzić jak traktor i kopcić.

jesli chodzi o spalanie to w duzych korkach pali koło 12( zima krótkie przeloty)

na trasie udało mi sie zejśc do 6,2 litra ale mam chyba inną skrzynie niz orginał bo na piątce przy 90 kmh mam niecałe 1900 obrotów

a taka moja srednia z uzytkowania autka od 2 lat to 8 do 8,5 litra wcale nie zamulonej jazdy :satan:



Awatar użytkownika
bartek1001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 18:01
Kontakt:

Post autor: bartek1001 » wt kwie 05, 2005 09:43

no mi spala po miescie jakies 12 ale nie odpuszczam nikomu:) na trasie najmniej spalil mi 8 ale niewiem jak to sie stalo. Przy 100/h mam 3000 obr/min


moj wolfik

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » czw maja 19, 2005 22:06

juz sobie jezdze, ale czasem wystepuja problemy, mianowicie czasem mam problemy z wolnymi obrotami - faluja ?? spadaja do 500 a potem do pieca sobie dodaje sam. jakies porady ??

drugi problem juz jakos mniejszy - obrotek mam od 16v, wiec jest do 8k, ale czy on dobrze mi pokazuje obroty czy ma prawo przeklamywac ?? - generalnie mi stwierdzic, wedlug obrotka to najlepszy uciag ;) mam ok 3-5k wg obrotka, a 100 na 5 pokazuje kolo 3100...

ogolnie fajnie by bylo jak by ktos mi wrzucil jakas instrukcje jak zdiagnozowac taki wtrysk, co gdzie mierzyc i ile powinno wynosic. pozdro

aha- czym sie roznil pb od pf-a ?? tylko brakiem kata?? napewno ale tez pewnie kompa jakos oszukac bedzie trzeba ... ??



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » czw maja 19, 2005 22:14

tez mam obrotek od 16V i raczej dobrze wskazuje,
przy 100 mam 3000 tys.

PB od PF rozni sie: brakiem kata, sondy, inne ECU i inne podcisnienia tzn o polowe mniej, nie ma filtra z weglem aktywnym i takiego grzybka wlasnie przy tym.......pozatym to samo

poza tym Digifan i 1.8 8Vto wg. wielu znawcow temoatu jeden z najlepszych silnikow jakie VW wymyslil...


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
dzidzia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lut 07, 2005 11:52
Lokalizacja: 3 city
Kontakt:

Post autor: dzidzia » czw maja 19, 2005 22:47

czyli wychodzi na to ze mam coś nabrojone w aucie ze skrzynią biegów
bo przy 100 km/h mam 2.300 obr/min.

a moze mam przekłamanie prętkościomierza?

ma ktoś pojęcie jak to sprawdzić czy licznik kłamie i o ile?/



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » czw maja 19, 2005 22:54

dzidzia pisze:czyli wychodzi na to ze mam coś nabrojone w aucie ze skrzynią biegów
bo przy 100 km/h mam 2.300 obr/min.

a moze mam przekłamanie prętkościomierza?

ma ktoś pojęcie jak to sprawdzić czy licznik kłamie i o ile?/
w mk2 np. licznik do 10% klamie...i to na prawde,
do pewnego czasu myslalem ze 200 lece.... a lecialem 180
Najlepiej z kims sprawdz, ale prz 2300 to imo cos nie bardzo...

PF masz w trojce wsadzonego?


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pt maja 20, 2005 00:36

możliwe że skrzynia jest inna
jutro mam 2H na placu czyli zdechnięty PF- 98PS bodajże
z brakiem wolnych


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » pt maja 20, 2005 00:45

malolat pisze:juz sobie jezdze, ale czasem wystepuja problemy, mianowicie czasem mam problemy z wolnymi obrotami - faluja ?? spadaja do 500 a potem do pieca sobie dodaje sam. jakies porady ??

drugi problem juz jakos mniejszy - obrotek mam od 16v, wiec jest do 8k, ale czy on dobrze mi pokazuje obroty czy ma prawo przeklamywac ?? - generalnie mi stwierdzic, wedlug obrotka to najlepszy uciag ;) mam ok 3-5k wg obrotka, a 100 na 5 pokazuje kolo 3100...

ogolnie fajnie by bylo jak by ktos mi wrzucil jakas instrukcje jak zdiagnozowac taki wtrysk, co gdzie mierzyc i ile powinno wynosic. pozdro

aha- czym sie roznil pb od pf-a ?? tylko brakiem kata?? napewno ale tez pewnie kompa jakos oszukac bedzie trzeba ... ??
u mnie tez jest podobnie z tymi obrotami czasmi jest ok a czasami jak mu cos odbije to sobie podskoczyod 750 do 1500 i tak skacze chwilke i sie uspokaja najczesciej jest tak na zimnym silniku na ciepłym rzadziej ale tez sie zdaza i niewiem co mu jest walcze z tym juz 3lata


a obrotek tez mam do 8000 tys i tak juz był jak go kupiłem i chodzi ok nic nie przekłamuje bo sprawdzałem na uzradzeniu diagnostycznym


2001-2006 GTI WOLFSBURG EDITION http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1672
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS

Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » pt maja 20, 2005 03:19

od kiedy pf ma 98 ps


2001-2006 GTI WOLFSBURG EDITION http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1672
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS

MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » pt maja 20, 2005 11:29

98ps na digifanie to ma 1P (syncro, country)


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości