Piski w okolicy paska rozrządu i paska alternatora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marcin-grzelak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr maja 11, 2005 12:10
Lokalizacja: zgierz
Kontakt:

Piski w okolicy paska rozrządu i paska alternatora

Post autor: marcin-grzelak » śr maja 18, 2005 11:36

Mam golfa mk III z 92 roku niedawno wymieniałem pasek rozrządu i od tego czasu na ciepłym silniku przy lekkim dodawaniu gazu piszczy coś w okolicypaska rozrządu i paska alternatora pasek jest odpowiednio naciągnięty z tego co się podpytywałem to może byc ktoras z panewek lub pasek alternatora prosze pomóżcie mi Marcin



cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » śr maja 18, 2005 14:01

A jak wymieniałeś pasek rozrządu to napinacz też wymieniłeś albo chociarz sprawdziłeś ?


MORE POWER

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » śr maja 18, 2005 14:51

Piszczy jak masz luźny pasek :chytry: Moze byc tez łożyszko na alternatorze ale to by raczej szumiało :chytry:



Awatar użytkownika
jabol79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:33
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: jabol79 » śr maja 18, 2005 17:45

zdejmij pasek klinowy jesli bedzie dalej piszczalo to mozesz wykluczyc alternator i pompe wody.



marcin-grzelak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr maja 11, 2005 12:10
Lokalizacja: zgierz
Kontakt:

Post autor: marcin-grzelak » czw maja 19, 2005 09:07

cobra333 pisze:A jak wymieniałeś pasek rozrządu to napinacz też wymieniłeś albo chociarz sprawdziłeś ?
Pasek rozrządu wymieniłem razem z pompa wodna bo na niej jest zamocowana rolka musze jeszcze zdjąc pasek z alternatora i zobaczyć czy dalej będe słyszał te piski



marcin-grzelak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr maja 11, 2005 12:10
Lokalizacja: zgierz
Kontakt:

Post autor: marcin-grzelak » czw maja 19, 2005 09:15

lolo_golf pisze:Piszczy jak masz luźny pasek :chytry: Moze byc tez łożyszko na alternatorze ale to by raczej szumiało :chytry:
Ten pisk słysze jedynie na niskich obrotach i gdy mam rozgrzany silnik ktoś zasugerował mi ze może jest to panewka na wałku rozrządu lepiej by nie miał racji co o tym sądzisz?



marcin-grzelak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr maja 11, 2005 12:10
Lokalizacja: zgierz
Kontakt:

Post autor: marcin-grzelak » czw maja 19, 2005 09:21

jabol79 pisze:zdejmij pasek klinowy jesli bedzie dalej piszczalo to mozesz wykluczyc alternator i pompe wody.
Dzięki za radę wykluczam pompe bo wyminiałem razem z z paskiem rozrządu sprawdze jeszcze alternator a co myslisz o panewce na wałku rozrządu proszę jeśli możesz odpisz



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » czw maja 19, 2005 11:19

Trudno pwiedziec :chytry: Na razie sprawdz sobie ten alternator a jak nie to to bedziemy myśleć... :grin:



marcin-grzelak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr maja 11, 2005 12:10
Lokalizacja: zgierz
Kontakt:

Post autor: marcin-grzelak » czw maja 19, 2005 14:12

lolo_golf pisze:Trudno pwiedziec :chytry: Na razie sprawdz sobie ten alternator a jak nie to to bedziemy myśleć... :grin:

dzięki lolo za odpowiedż dzisiaj zobacze ten alternator pozdrawiam



Peterus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 02:25
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: Peterus » sob maja 21, 2005 00:31

Masz pewnie silnik 1.6 ABU??
To jest za mocno napiety pasek rozrzadu jedz i niech Ci mechanik porpawi..moj mi zrobil bylo slychac on mowil ze jest ok i mam jezzic,a pare dni temu tak se zagladam do paska a on przesuniety na kole od rorzadu w bok...patrze na pompe a tam prowadiczka paska z jednej strony wylamana doslownie pasek ja zerwal....i teraz mam do wymiany pompe wodna cala.....niech ja go tylko dorwe!!!tego mechanika:((((



marcin-grzelak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr maja 11, 2005 12:10
Lokalizacja: zgierz
Kontakt:

Post autor: marcin-grzelak » ndz maja 22, 2005 20:01

Peterus pisze:Masz pewnie silnik 1.6 ABU??
To jest za mocno napiety pasek rozrzadu jedz i niech Ci mechanik porpawi..moj mi zrobil bylo slychac on mowil ze jest ok i mam jezzic,a pare dni temu tak se zagladam do paska a on przesuniety na kole od rorzadu w bok...patrze na pompe a tam prowadiczka paska z jednej strony wylamana doslownie pasek ja zerwal....i teraz mam do wymiany pompe wodna cala.....niech ja go tylko dorwe!!!tego mechanika:((((
Nie mam silnik 1.4 ABD a z tym paskiem to masz racje zostal poluzowany i jest teraz ok dobrze ze nie przejachalem wiekszej ilosci kilometrow bo moze by doszlo do takiej samej sytuacji jak u ciebei z jednum wyjatkiem ja juz wymienialem pompe a drugi raz nie chcialbym tego robic pozdrawiam marcin



Macina

Post autor: Macina » pn maja 23, 2005 09:40

Ja na piski w okolicach pasków mam taki sposób: podczas pracy silnika na wolnych obrotach psikam WD na poszczagólne koła, jak piski ustępują to problem z głowy czyli nic szczególnego się nie dzieje, gorzej jak piski nie ustępują ale wiem przynajmniej że to nie piski od pasków.
Pozdr.



rurov
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob gru 11, 2004 21:44
Lokalizacja: Skarżysko-Kam
Kontakt:

Post autor: rurov » śr maja 25, 2005 22:30

U mnie było podobnie. Po wymianie rozrządu i pompy wodnej pojawiły się piski. Najpierw była wymian a paska alternatora, później rolka. Myślałem, że to alternator. A co sie okazało - za bardzo napięty pasek rozrządu. Po zluzowaniu wszystko ucichło. Zmieniłem też mechanika :grin:



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » czw maja 26, 2005 15:19

Ja stawiam na łożysko w alternatorze


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 314 gości