Przerwy w dostawie energii do silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Vandallo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 23:41
Lokalizacja: Złotów - Wielkopolskie

Przerwy w dostawie energii do silnika

Post autor: Vandallo » sob lip 14, 2007 11:54

Witam ! Mk2 1.8 16V GTI silnik PL Witam ! Po odpaleniu po paru sekundach gaśnie,przekręcam kluczyk i odpala bez niczego a potem znowu gaśnie . Na początku tej usterki przygasał mi w czasie jazdy na ułamek sekundy czasem na dwie i strzelał w tłumik póżniej wracało wszystko do normy ,teraz jest gorzej . Wymieniłem : kostka stacyjki,świece,przekażnik pompy paliwa,moduł zapłonowy, szczotki alternatora . Proszę o pomoc bo elektrycy rozkładają ręce na sam widok tego silnika .



Awatar użytkownika
Golfiarz217
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Golfiarz217 » sob lip 14, 2007 13:20

A przewody też wymieniałes??? :bajer:


MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...

Vandallo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 23:41
Lokalizacja: Złotów - Wielkopolskie

Post autor: Vandallo » sob lip 14, 2007 14:27

Nie ?

[ Dodano: 14 Lip 2007 14:30 ]
Dobrze , jak wymienię to się odezwę czy coś pomogło na razie dzięki za podpowiedź !



Awatar użytkownika
daras32
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lip 09, 2007 23:16
Lokalizacja: WARSZAWA/WYSZKóW
Kontakt:

witam!może odcinka alarmu fiksuje?

Post autor: daras32 » sob lip 14, 2007 14:49



DARAS

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob lip 14, 2007 14:50

Witam
Nie spiesz sie z wymiana kabli.
Sprawdz czy sa popekane szczególnie na koncówkach
No i zdejmij kopułke i luknij czy styka grafitowy cypelek który doprowadza prąd z cewki. Powodem moze byc własnie on lub przepalenie czy tez nadpalenie styków w kopułce.
NAjpeirw sprawdz to a jhesli bedzie okk to przejdziemy do zapłonu.
Narqa


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Vandallo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 23:41
Lokalizacja: Złotów - Wielkopolskie

Post autor: Vandallo » sob lip 14, 2007 15:14

Sprawdziłem kopułka ok przewody też .



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob lip 14, 2007 17:23

Heh
Jak to nei kopulka i przewody to zaostaje czujnik halla. Heh sam bede weidzial za pare dni ile daje wymiana halla bo sam go wymieniem. Dodam ze moj jest słaby gasnie i rozne cyrki wypraswia podczas jazdy. Zobacztymy ile to da. :))


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 311 gości