Problem z obrotami!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
blue66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 08:24
Lokalizacja: gliwice

Problem z obrotami!

Post autor: blue66 » pt lip 13, 2007 09:30

Witam! Stoje na czerwonym jedynka wrzucona nogi na sprzegle i chamulcu a tu mi sam wchodzi na 1500 obrotow i spada i tak ze trzy razy pod rzad,tak jak by sam sobie gazu dodawal,pozniej zauwazylem ze na jalowym biegu obroty faluja od 800 do 1000! Wlasnie jestem po wymianie sprzegla czy tu szukac przyczyny,a moze krokowy jest za to odpowiedzialny! I najlepsze ze mu odbija raz na jakis czas!



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt lip 13, 2007 11:16

jak najbardziej może to być wina krokowca
spróbuj go przeczyścić



Awatar użytkownika
18damian18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: czw cze 21, 2007 11:00
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: 18damian18 » pt lip 13, 2007 11:21

ja też tak miałem nawet czsami zgasł i było to żle ustawiony zapłon



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pt lip 13, 2007 12:25

poluzuj linke gazu, i sprawdz czy silniczek krokowy przesuwa sie w calym swoim zakresie, czyszczenie przepustnicy i odmy tez moze pomoc


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pt lip 13, 2007 12:39

Tak jak koledzy mówią warto sprawdzić krokowca i zapłon ale krokowiec sam w sobie z reguły blokuje obroty. Pamiętaj że twoje auto jest po ingerencji mechaników a wiec musisz sprawdzić wszelkie możliwe połączenia, kostki i podciśnienia. Nie wiem czy to u Ciebie jest ale możesz sprawdzić działanie zaworu odpowietrzającego zbiornik (od pochłaniacza par paliwa). Jeśli tam pojawi się jakas nieszczelność może to być przyczyną. Jeśli jednak bezpośrednio stało się to po wyjeździe z zakładu to sprawdź lepiej wszystkie możeliwe połączenia. Zapytaj czy nie wojowali z zapłonem.



Awatar użytkownika
blue66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 08:24
Lokalizacja: gliwice

Post autor: blue66 » sob lip 14, 2007 01:43

mozesz mi powiedziec gdzi sie znajduje ten zawor,a chga zapomnialem dodac golfik drga na wolnych nawet jak trzyma obroty rowno
Ostatnio zmieniony sob lip 14, 2007 01:45 przez blue66, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » sob lip 14, 2007 13:14

Jeśli jest ten zawór to idzie na wężyku od puszki pochłaniacza par do kolektora lub przepustnicy (różnie to jest) nie pamiętam czy jest tak przy 2E. Dawno nie miałem styczności z tym silniczkiem
Piszesz że jak trzymasz nogę na hamulcu - może sprawdź wąż podciśnienia idący od kolektora do hamulca. Jak złapie tam powietrze to będzie falował



Awatar użytkownika
blue66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 08:24
Lokalizacja: gliwice

Post autor: blue66 » wt lip 17, 2007 00:45

A wiec tak panowie wszystkie wtyczki sprawdzone (byly podpiete),wezyk z serwa nie syczal(podcisnienie ok),kupilem bene ekstrakcyjna i wymontowalwem krokowca przy okazji sprawdzilem przepustnice i co sie okazalo byla zabrudzona-przeczyscilem ja,a krokowiec poszedl do moczenia w benzynie ekstrakcyjnej na pare godzin! Po calej operacji z czyszczeniem krokowca wszystko zlozylem do kupy,odpalilem buja obroty 900 jest dobrze,ale na wszelki wypadek odlaczylem minusowa kleme zeby kompa zrestartowac,po gdzies 20 min kleme wpielem i odpalilem i tak chodzil az wentylator sie zalaczyl! Pozniej przejaszczka na poczatek mu nie wstawialem,ale pozniej dostal po dupie! I co panowie o dziwo caly dzien przechulany w golfiku i wskazowka ani drgnie 900 i nic mniej nic wiecej,mam nadzieje ze juz niie zakaprysi z obrotami! A tak panowie na boku dzwonilem do ASO vw i za krokowca do mojego krzykli mi 1109 zl na jutro! Toz to szok!
Pozdrawiam i dziekuje!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 253 gości