dalej bierze olej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
albo przebieg lipny ,albo ktoś o niego niedbał..mel00 pisze:Nie dolujcie silnik w GOLFIE do remontu po takim przebiegu to jakis obłęd
wymiana pierścieni ,uszczelniaczy ,przy okazji dotarcie zaworów i być może frez pod pierścień na tłoku to jeszcze nie tragedia..
rozejrzyj się za dobrym mechanikiem i zbieraj kasę , a zapomnisz co to dolewki
[ Dodano: 01 Lip 2007 13:07 ]
po co?mel00 pisze:a moze wlac syntetyk ?????
masz silnik do remontu ,co Ci da kombinacja z olejami??
Ostatnio zmieniony ndz lip 01, 2007 13:08 przez Matador, łącznie zmieniany 1 raz.
LICZNIK napewno nie przekracany bo mam ks. serwisową. z TEGO CO SOBIE PRZYPOMINAM JAK GO KUPILEM LALAEM MU SYNTETYKA BO TAKIM BYL ZALANY ZROBILEM NIM 2000 KM. I DOLALEM Z POL LITRA OLEJU , POZNIEJ WSADZILEM LPG I ZMIENILEM NA MINERAL I TYLE PALIMatador pisze:albo przebieg lipny ,albo ktoś o niego niedbał..mel00 pisze:Nie dolujcie silnik w GOLFIE do remontu po takim przebiegu to jakis obłęd
wymiana pierścieni ,uszczelniaczy ,przy okazji dotarcie zaworów i być może frez pod pierścień na tłoku to jeszcze nie tragedia..
rozejrzyj się za dobrym mechanikiem i zbieraj kasę , a zapomnisz co to dolewki
[ Dodano: 01 Lip 2007 13:07 ]po co?mel00 pisze:a moze wlac syntetyk ?????
masz silnik do remontu ,co Ci da kombinacja z olejami??
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Wlasnie przed chwilą sparwdzalem olej i po zrobieniu 200 km. nie zjadl parwie wcale ale jazda nie przekraczala 100km/h . Caly czas jest na maksimum. Ale wiem ze w instrukcji obslugi piszą ze ten motor moze spalac nawet litr/1000km wiec teoretycznie jest w normie...Pinhead pisze:Zmiana syntetyka na minerał to był całkowity bezsens Ale nawet przy najpodlejszym oleju mineralnym nie może go tyle spalać więc zamiast kombinować z olejami usuń przyczyne jego spalania zanim wpakujesz się w jeszcze większe koszta (katalizator, sonda).
to że tyle piszą to nieznaczy ,że tak jest ok..mel00 pisze:Ale wiem ze w instrukcji obslugi piszą ze ten motor moze spalac nawet litr/1000km wiec teoretycznie jest w normie...
jazda autem z silnikiem który spala litr oleju na 1tyś km pewnie nie wpływa znacząco na bezpieczeństwo ,ekologię itp. i dlatego dopuszczają taką sytuację
200km to żaden dystans dla pomiaru
jako człek który nie lubi LPG tu prędzej bym dopatrywał przyczyny niż w zmianie oleju..
- Kolec
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: pn cze 19, 2006 16:08
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: VW Golf 7.5 150KM
A ja mam to samo - a silnik 1.6 16v - 88kkm
Ogólnie to miałem tak, że zawsze zaświeciła mi się na żółto kontrolka oleju (dolałem około 1litr na 15 000km) ale wczoraj to mnie przeraził - od razu zaświeciła sie kontrolka czerwona oleju + kontrolka silnika. Zatrzymałem sie i poziom rzeczywiście niski (dzień wcześniej sprawdzałem poziom i był ok). Odczekałem, dolałem i potem nie brał już nic - ale nie przekraczałem 100-110 (tak delikatnie dodawałem gazu itp)
Czy wg Was tez uszczelniacze + pierścienie do wymiany?
Jaki jest mniej wiecej koszt wymiany (tak rzad wielkości)?
A jeszcze takie pytanie: jakieś 3 dni temu zaświeciła mi się kontrolka "service" - czyli przejechane 15kkm i olej do wymiany - czy to może być powód takiego zachowanie j.w.?
A może zmienić olej na bardziej gesty? teraz mam Mobil1 sybtetyk - może ółsyntetyka wlać?
Ogólnie to miałem tak, że zawsze zaświeciła mi się na żółto kontrolka oleju (dolałem około 1litr na 15 000km) ale wczoraj to mnie przeraził - od razu zaświeciła sie kontrolka czerwona oleju + kontrolka silnika. Zatrzymałem sie i poziom rzeczywiście niski (dzień wcześniej sprawdzałem poziom i był ok). Odczekałem, dolałem i potem nie brał już nic - ale nie przekraczałem 100-110 (tak delikatnie dodawałem gazu itp)
Czy wg Was tez uszczelniacze + pierścienie do wymiany?
Jaki jest mniej wiecej koszt wymiany (tak rzad wielkości)?
A jeszcze takie pytanie: jakieś 3 dni temu zaświeciła mi się kontrolka "service" - czyli przejechane 15kkm i olej do wymiany - czy to może być powód takiego zachowanie j.w.?
A może zmienić olej na bardziej gesty? teraz mam Mobil1 sybtetyk - może ółsyntetyka wlać?
Ostatnio zmieniony pn lip 02, 2007 08:36 przez Kolec, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Kolego mel00, miałem ten sam problem (silnik 1.4).
Wymieniłem uszczelniacze i pierścienie, póki co z olejem spokój.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101900
Pozdr
Kolego mel00, miałem ten sam problem (silnik 1.4).
Wymieniłem uszczelniacze i pierścienie, póki co z olejem spokój.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101900
Pozdr
dzis bylem u kolejnego mechanika...
powiedzial ze to smieszne zeby w golfacg przy takim przebiegu silnik nadawal sie do remontu
kazal zmienic olej bo lotos sie nadaje do maluchow i traktorow- cytuje
sprawdzal czy kopci ale nie kopcil wcale....
remont gory 1500 zl i nie daje gwarancji ze nie bedzie bral oleju....
super
narazie wymienie olej na mobila i bede jezdzil dalej
powiedzial ze to smieszne zeby w golfacg przy takim przebiegu silnik nadawal sie do remontu
kazal zmienic olej bo lotos sie nadaje do maluchow i traktorow- cytuje
sprawdzal czy kopci ale nie kopcil wcale....
remont gory 1500 zl i nie daje gwarancji ze nie bedzie bral oleju....
super
narazie wymienie olej na mobila i bede jezdzil dalej
Witajcie
Widze, że trafiłam pod właściwy adres.
Mam golfa lV, 1.4 silnik 16V i ma ten sam problem, o którym mówicie.
Moje golfisko ma 8 lat, 180tys. na zegarze i ...bierze olej. Na 1000 km. weźmie dobre pół litra
Może macie jeszcze jakieś porady, jaki remont mu bankowo pomoze?
Z sierrą nie miałam tego problemu, zwykły gaźnik, z którym dawałąm rade,a tutaj...załamka.
Widze, że trafiłam pod właściwy adres.
Mam golfa lV, 1.4 silnik 16V i ma ten sam problem, o którym mówicie.
Moje golfisko ma 8 lat, 180tys. na zegarze i ...bierze olej. Na 1000 km. weźmie dobre pół litra
Może macie jeszcze jakieś porady, jaki remont mu bankowo pomoze?
Z sierrą nie miałam tego problemu, zwykły gaźnik, z którym dawałąm rade,a tutaj...załamka.
pozdrawiam
nika :)
nika :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob sty 27, 2007 21:11
- Lokalizacja: Sławoborze Zachodniopomorskie
- Kontakt:
Cześć kolego!!!
Mam podobny problem z silnikiem 1.4 16v.
ale u mine na 100% to uszczelniacze!!!
Jest jakiś sposób, żeby sprawdzić czy to uszczelniacze czy pierścienie.
Mam kumpla, który ma serwis Boscha w Świdwinie i powiem ci, że jest najlepszy on właśnie sprawdził mi, że to uszczelniacze.
Koszt ich wymiany to około 650 zł chyba nie za dużo zważywszy, że może paść katalizator i kilka innych części.
I jeszcze jedno pomysł, żeby szybko się pozbyć auta to świństwo mam nadzieję, że kupi go ten koleś co podsunął ci ten pomysł!!!!
Powodzonka!!!!
Mam podobny problem z silnikiem 1.4 16v.
ale u mine na 100% to uszczelniacze!!!
Jest jakiś sposób, żeby sprawdzić czy to uszczelniacze czy pierścienie.
Mam kumpla, który ma serwis Boscha w Świdwinie i powiem ci, że jest najlepszy on właśnie sprawdził mi, że to uszczelniacze.
Koszt ich wymiany to około 650 zł chyba nie za dużo zważywszy, że może paść katalizator i kilka innych części.
I jeszcze jedno pomysł, żeby szybko się pozbyć auta to świństwo mam nadzieję, że kupi go ten koleś co podsunął ci ten pomysł!!!!
Powodzonka!!!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob sty 27, 2007 21:11
- Lokalizacja: Sławoborze Zachodniopomorskie
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 187 gości