luz na poduszkach amortyzatorów z przodu w mk3 prawidłowo?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jarecki22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt sty 11, 2005 18:31
Lokalizacja: Środkowe Pomorze
Kontakt:

luz na poduszkach amortyzatorów z przodu w mk3 prawidłowo?

Post autor: jarecki22 » śr maja 18, 2005 11:06

Witam!Mam luz na poduszkach amortyzatorów z przodu, nie wiem czy tak powinno być prawidłowo czy też nie. Może trzeba poduszki wymienić, bo jak koło jest uniesione to wygląda to jakby amorki były niedokręcone.Poradźcie co z tym zrobić i jak jest w waszych autkach.


dawniej MK1 1,3 79r., potem: MK3 1,8 92r., MK3 1,6 93r., czasami BMW Compact, szukam MK4 TDI

cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » śr maja 18, 2005 11:16

U mnie to samo jest ale w czym widzisz problem przecież zeby w trakcie jazdy to nastąpiło to byś musial odlecieć zeby opadł amor jak ci wali przy zjeździe z wysokiego krawężnika to czas na zmianę gum


MORE POWER

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » śr maja 18, 2005 11:49

Mówisz o tej wolnej przestrzeni która ist miedzy dekielkiem a karoserią od góry . Szczelina około 1 cm.


TUTENHAMON

cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » śr maja 18, 2005 14:10

ta szczelina powstaje w skutek zbicia gum w zależności jakie masz bo są 2 typy gum metalowo gumowa z łózyskiem i tylko gumowa bez metalowych elementów


MORE POWER

jarecki22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt sty 11, 2005 18:31
Lokalizacja: Środkowe Pomorze
Kontakt:

Post autor: jarecki22 » śr maja 18, 2005 15:07

cobra333 pisze:ta szczelina powstaje w skutek zbicia gum w zależności jakie masz bo są 2 typy gum metalowo gumowa z łózyskiem i tylko gumowa bez metalowych elementów
dokładnie mam metalowo-gumowe i zaczunają stukać jak zjeżdżam np. z krawężnika, czyli czas na wymianę ich.


dawniej MK1 1,3 79r., potem: MK3 1,8 92r., MK3 1,6 93r., czasami BMW Compact, szukam MK4 TDI

cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » śr maja 18, 2005 15:13

nie zaponi o wymianie łożysk oporowych na kolumnie


MORE POWER

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » czw maja 19, 2005 11:37

Ta szczelina musi być około 1 cm ponieważ przy skręcie makpersony pracują gdyb ja zlikfidować to maglownica dostaje strasznie po p..... Szczelina powinna wynosić około 1cm. Po skręceniu koła maksymalnie prawie dekielek dochodzi do karoseri.


TUTENHAMON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 429 gości