Przerobka centralnego na pilota

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lip 10, 2007 23:51

VW Maniak pisze:Raczej jest przy pompce Bo to hydraulika więc po co stycznik?
A pompka jest jasnowidzaca i bez zadnego polaczenia z zamkiem wie ze przekrecasz kluczyk i chcesz otworzyc/zamknac auto :bajer:

[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 23:52 ]
VW Maniak pisze:hydraulika
Pneumatyka jesli juz :P


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » wt lip 10, 2007 23:54

to moze prosciej wywalic caly pneumatyczny uklad i zalozyc najprostrzy elektryczny zamek.... koszt takiego cuda na allegro to ok 30 zl na 2 dzwi.... a do takiej centralki podlaczenie sterowania z pilota to doslownie 10 min roboty....


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lip 10, 2007 23:59

pekol pisze:to moze prosciej wywalic caly pneumatyczny uklad i zalozyc najprostrzy elektryczny zamek.... koszt takiego cuda na allegro to ok 30 zl na 2 dzwi.... a do takiej centralki podlaczenie sterowania z pilota to doslownie 10 min roboty....
No nie wiem czy tak prosciej jest rozbebeszac wszystkie drzwi, kombinowac z klapa i wlewem paliwa jesli mozna tylko do jednych drzwi dolozyc silownik elektryczny i podpiac go razem z centralka/pompka pod alarm/sterownik...


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » śr lip 11, 2007 00:11

inek01,
biarac pod uwage ze wszystko ruszy to moze i prosciej, ale jak widze kombinacje elektrycznych silownikow laczona z pneumatyczna centralka to troche zajezdza wiocha :/
albo jedna albo drugie....

Dystans6,
sprawdziles moze te 2 kabelki co sa przy pompie???


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » śr lip 11, 2007 00:23

Temat sie rozgrzal widze nie mialem czasu sprawdzic tych kabelkow moze jutro zajrze do tego .Ale chyba prosciej bedzie kupic nowy c.zamek sterowany z pilota bo z tym to komboinowania a ja elektryk jestem nie za dobry wiec nie chce pochrzanic nic .



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr lip 11, 2007 00:35

Dystans6 pisze:bo z tym to komboinowania a ja elektryk jestem nie za dobry wiec nie chce pochrzanic nic
Sprawa jest prostrza niz Ci sie wydaje, ale zrobisz jak zechcesz. Powodzenia.
pekol pisze:ale jak widze kombinacje elektrycznych silownikow laczona z pneumatyczna centralka to troche zajezdza wiocha :/
Wiocha to jest jak ktos np. zalozy switelka na spryskiwacze i zrobi z auta choinke, wiec nie wiem co ma taki sposob na sterowanie centralnym wspolnego z wiocha :bajer:

Duzo osob tak robi z centralnym w Mk2 i jakos im to nie przeszkadza.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » śr lip 11, 2007 00:38

Temat sie rozgrzal widze nie mialem czasu sprawdzic tych kabelkow moze jutro zajrze do tego .Ale chyba prosciej bedzie kupic nowy c.zamek sterowany z pilota bo z tym to komboinowania a ja elektryk jestem nie za dobry wiec nie chce pochrzanic nic .
jezeli jeszce nie masz ani sterowania ani centralki to prosciej jest kupic caly nowy zestaw,

ale najpierw sprawdz te kabelki :)

[ Dodano: 11 Lipiec 2007, 00:43 ]
inek01 pisze: Wiocha to jest jak ktos np. zalozy switelka na spryskiwacze i zrobi z auta choinke, wiec nie wiem co ma taki sposob na sterowanie centralnym wspolnego z wiocha
rozumiem ze mozna cos tworzyc, ale przerobki ala McGyver z laczeniem 2 roznych centralek to dla mnie przesada... albo bawimy sie w pneumatyczny zamek, albo elektryczny... proste...


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Awatar użytkownika
GziQ
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: śr sty 12, 2005 21:58
Lokalizacja: Szczecin-Gryfino
Kontakt:

Post autor: GziQ » śr lip 11, 2007 00:56

Ja u siebie mam org. centran pneumatyczny i w drzwiach kierowcy mam silownik elektryczny,Klamki bez zamków, a ten silownik podpiety pod centralke od alarmu i wszystko ladnie działa,a wiec nie widze problemu...



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » śr lip 11, 2007 01:14

Mam tak samo jak GziQ, u kierowcy siłownik master jest.



Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » śr lip 11, 2007 01:45

Ja zakładałem w mk3 to pod pompkę podpinałem. Myślałem, że oryginał w mk2 jest taki jak w mk3. W mk2 też miałem c.zamek ale elektyczny - roboty góra na 3 godziny (razem z klapą i wlewem).
To jak mówią koledzy że jest w drzwiach to zobacz tam (bo ja miałem do czynienia z oryginałem w mk3 i tym się sugerowałem) ;-)
inek01 pisze:A pompka jest jasnowidzaca i bez zadnego polaczenia z zamkiem wie ze przekrecasz kluczyk i chcesz otworzyc/zamknac auto
Nie do tego są 2 kable które dają tylko sygnał na pompkę kiedy i jak ma "pompnąć" :jezor:
W elektrycznym jest wszystko sterowane ze siłownika w drzwiach (w pasażera też jak się dołoży 5zł i kupi siłownik z 5kabelkami..).


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr lip 11, 2007 09:50

VW Maniak pisze:Nie do tego są 2 kable które dają tylko sygnał na pompkę kiedy i jak ma "pompnąć"
No i o tym wlasnie pisalem (stycznik :bajer: ) a Ty na to , ze nie ma czegos takiego...
Od zamka idze ciegno wlasnie do niego.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Ropet1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt lip 10, 2007 08:48
Lokalizacja: KArtuzy

Post autor: Ropet1 » śr lip 11, 2007 11:32

nie chciałem zakładać nowego tematu wiec sie tutaj podczepiłem :D
Czy taki sterownik pasował by do MK III 1.9TD ??
http://www.allegro.pl/item212555271_uni ... gacze.html



Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » śr lip 11, 2007 11:45

Ropet1,
tak jak jest napisane w aukcji do kazdego zamka centralnego mozes zpodlaczyc :)
nie powinienes miec problemu


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » śr lip 11, 2007 12:19

Ropet1 pisze:No i o tym wlasnie pisalem (stycznik :bajer: ) a Ty na to , ze nie ma czegos takiego...
Od zamka idze ciegno wlasnie do niego.
Możliwe - ale to chyba tylko w mk2 tak robili. Pozostałe VAGi mają tak jak mk3 ;-)


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 198 gości