![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
Może ktoś zna jakiś sposób jak to sprawdzić lub zrobić metodami bez komputera? Gdzie cechy i co po kolei?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dokładnie. Tak miałem ustawiany zapłon przez mechanika i jest cacy. Ile to kosztuje to nie wiem, bo on zrobił mi to za darmochę, ponieważ jest to mój stały "serwisant". Całe ustawienie trwało tyle, że nie zdążyłem fajki spalić.toffic pisze:Bez lampy się nie da, znaki masz na kole zamachowym lub tez jest znak GMP na kole pasowym, jak masz lampe z opóźnieniem blysku możesz robić na kole pasowym
A możesz podać trochę szczegółów, głównie dla zwykłej lampy bez opóźnienia, jak wygląda znak na kole zamachowym, bo chyba jest ich więcej, jak podłączyć?toffic pisze:Bez lampy się nie da, znaki masz na kole zamachowym lub tez jest znak GMP na kole pasowym, jak masz lampe z opóźnieniem blysku możesz robić na kole pasowym
Znak na kole pasowym pokrywając się ze strzałką na osłonie paska rozrządu wskazuje kąt wyprzedzenia zapłonu, a nie GMP. Aby to zobaczyć to trzeba otworzyć zaślepkę koła zamachowego i wtedy widać, że znaki tam są dwa obok siebie. Ten dalszy (zgodnie z obrotem wału) to GMP, a ten bliższy pokrywa się z tym na kole pasowym. Więc przy ustawianiu zapłonu nie trzeba mieć lampy z opóźnieniem by strzelać nią na koło pasowe. Tak z tego wynika.toffic pisze:Bez lampy się nie da, znaki masz na kole zamachowym lub tez jest znak GMP na kole pasowym, jak masz lampe z opóźnieniem blysku możesz robić na kole pasowym
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 210 gości