ostatnio szybko jezdze cos nabralem ochoty i zastanawiam sie nad utwardzeniem zawieszenia kurde znalazlem tanią ofertę firmy GT COUPLINE 40/40 mm srezyny i amorki komplet , czy ktos ma u siebie zalozony taki zawias ? bo seryjne troche buja na szybkich lukach a przy 180 jakos nieswojo sie czuje jadac a moze oprocz tego cos jescze zmienic ? macie jakies pomysly ? opony mam 195 mimo tego slabo sie trzyma
golfa mam wersje highline 1.6
zawieszenie coupline GT
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam , panowie dziś założyłem jamexa na sportowych amorach , obniżenie cos 50 na 40 , albo nawte 60 na 40 , skutek , przejechałem 2 kilometry i mam dość , strasznie twardo , jak w maluchu , znowu czeka mnie przekładka na serie , ale komus kto lubi twardo , polecam , zakręty cos pięknego przy 80 jak przy 40 na seri , bajka , ale niestety nie wygodne jak diabli , w dłuższe trasy pewno tragedia by była .Pozdro , powiem że gdybym tylko ja jeżdził fura to bym zostawił , ale często jeżdzą także rodzice , wieć nie mam wyboru
[img]http://img501.imageshack.us/img501/5331/vwban2jq9.jpg[/img]
zapraszam do oceny mojego gofika(Aktualizacja str1):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=94798
Sprzedam oświetlenie do MK III :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124936
zapraszam do oceny mojego gofika(Aktualizacja str1):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=94798
Sprzedam oświetlenie do MK III :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124936
Ja osobiście nie polecam firm typu supersport czy właśnie gt cupline.. Ale to moje zdanie.
Natomiast taka mała rada - jeśli chcesz szybciej się bujać przez zakręty czując się pewnie - kup sobie 40/40 springi same, albo 30/30 (nie wiem jak to w IV-kach idzie ), twarde i zobacz jak Ci będzie. Ja latam swoim na "zwykłych" gazówkach amorach i na springach 40/40 całkiem twardych i pod warunkiem, że masz sprawne amorki leci się zaje*****e. W zakrętach mijam praktycznie wszystkich, a wyzwaniem są tylko wariaci w WRX'ach.
PozdraVWiam
Natomiast taka mała rada - jeśli chcesz szybciej się bujać przez zakręty czując się pewnie - kup sobie 40/40 springi same, albo 30/30 (nie wiem jak to w IV-kach idzie ), twarde i zobacz jak Ci będzie. Ja latam swoim na "zwykłych" gazówkach amorach i na springach 40/40 całkiem twardych i pod warunkiem, że masz sprawne amorki leci się zaje*****e. W zakrętach mijam praktycznie wszystkich, a wyzwaniem są tylko wariaci w WRX'ach.
PozdraVWiam
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 22:04 przez Gutekspc, łącznie zmieniany 1 raz.
Everyone dies. Not everyone lives.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 326 gości