głośne zawieszenie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

głośne zawieszenie

Post autor: robert14-83 » wt lip 10, 2007 11:47

mam mk3 z silnikiem 1.4 od niedawna zauważyłem że przy przejeżdżaniu przez przejazd kolejowy moje tylne zawieszenie bardzo hałasuje, wyczuwalne są silne stuki. przy normalnej jeździe po drodze nie odczuwam tego. co to może być?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt lip 10, 2007 11:49

robert14-83 pisze:co to może być?
- gumy stozkowe amortyzatora ale najbardziej prawdopodobnie tuleje tylnej belki !!!!!!!!!!!!!



Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: wojtas_GT » wt lip 10, 2007 12:31

Też myślę że to tuleje belki, mam to już za sobą - spokój. Natomiast teraz grzechocze mi blaszka od korektora siły hamowania i nie wiem co z nią zrobić :grrr:



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt lip 10, 2007 15:08

wojtas_GT pisze:Natomiast teraz grzechocze mi blaszka od korektora siły hamowania i nie wiem co z nią zrobić
nie jestes sam z tym problemem narazie nic z tym nie robie musze wyregulowac korektor
Ostatnio zmieniony wt lip 10, 2007 15:09 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 10, 2007 15:10

wojtas_GT pisze:Natomiast teraz grzechocze mi blaszka od korektora siły hamowania i nie wiem co z nią zrobić :grrr:
jeżeli masz z tyłu bębny , to omiń korektor :bigok:



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt lip 10, 2007 15:21

damcio151 pisze:, to omiń korektor
i znowu będzie zagorzała dyskusja czy jest on potrzebny czy nie !



Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » wt lip 10, 2007 16:24

Było już wiele razy na foeum o tym co stuka w tylnym zawieszeniu! Najlepiej jechać na stacje diagnostyczną i będzie wszystko jasne! Mi waliły górne mocowania amortyzatora


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: wojtas_GT » śr lip 11, 2007 10:34

damcio151 pisze:jeżeli masz z tyłu bębny , to omiń korektor
Nie, w GT są tarcze. Ma ktoś pomysł, jak usztywnić rozklekotaną blaszkę?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr lip 11, 2007 15:24

jeżeli masz z tyłu bębny , to omiń korektor
ok drogi kolego wyjasnij to racjonalnie dlaczego ??????????????



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr lip 11, 2007 19:48

wojtas_GT pisze:Ma ktoś pomysł, jak usztywnić rozklekotaną blaszkę?
nie mam :P
dziejo pisze:Cytat:
jeżeli masz z tyłu bębny , to omiń korektor
ok drogi kolego wyjasnij to racjonalnie dlaczego ??????????????
co dlaczego :?: dlaczego ma ominąć korektor ..... ja podsunąłem tylko taki pomysł , u mnie jest zaślepiony , bo z niego ciekło , i jest wszystko ok , tylko , że ja mam bębny , a w tarczowych hamulcach to się nie sprawdzi.
pozdrawiam :pub:



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr lip 11, 2007 19:58

ok ok ok w zasadzie się tego nie powinno robic !! :bigok: to jest układ hamulcowy czyli bezpieczeństwo - a producent nie przewidywał zbędnych rzeczy szczególnie jesli chodzi właśnie o bezpieczenstwo zgodzisz się chyba z tym? w twoim przypadku nic się nie dzieje i oby nic się nie działo ale wystarczy że twój samochód będzie troszke obciazony i hamulce juz nie beda tak skuteczne zreszta na pewno znasz zasade działenia korektora i wiesz ze ryzykujesz ?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr lip 11, 2007 20:02

dziejo pisze:a producent nie przewidywał zbędnych rzeczy szczególnie jesli chodzi właśnie o bezpieczenstwo zgodzisz się chyba z tym?
zgodzę :pub:
dziejo pisze:zreszta na pewno znasz zasade działenia korektora i wiesz ze ryzykujesz ?
znam zasadę , ale korektor sprawdza się dobrze w hamulcach tarczowych , w bębnach nie ma już takiego wielkiego znaczenia :)



Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: wojtas_GT » śr lip 11, 2007 22:04

W sumie to jest sposób na tę blaszkę: wyjąć całość, wybić ośkę, rozwiercić otwory i dopasować nową ośkę. Drugi sposób: wyjąć całość, wyrzucić, wstawić nówkę za parę stów :helm:



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr lip 11, 2007 22:23

znam zasadę , ale korektor sprawdza się dobrze w hamulcach tarczowych , w bębnach nie ma już takiego wielkiego znaczenia
jezeli masz niesprawne hamulce to z korektorem czy bez jeden kij


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości