głośne zawieszenie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
głośne zawieszenie
mam mk3 z silnikiem 1.4 od niedawna zauważyłem że przy przejeżdżaniu przez przejazd kolejowy moje tylne zawieszenie bardzo hałasuje, wyczuwalne są silne stuki. przy normalnej jeździe po drodze nie odczuwam tego. co to może być?
nie jestes sam z tym problemem narazie nic z tym nie robie musze wyregulowac korektorwojtas_GT pisze:Natomiast teraz grzechocze mi blaszka od korektora siły hamowania i nie wiem co z nią zrobić
Ostatnio zmieniony wt lip 10, 2007 15:09 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
nie mamwojtas_GT pisze:Ma ktoś pomysł, jak usztywnić rozklekotaną blaszkę?
co dlaczego dlaczego ma ominąć korektor ..... ja podsunąłem tylko taki pomysł , u mnie jest zaślepiony , bo z niego ciekło , i jest wszystko ok , tylko , że ja mam bębny , a w tarczowych hamulcach to się nie sprawdzi.dziejo pisze:Cytat:
jeżeli masz z tyłu bębny , to omiń korektor
ok drogi kolego wyjasnij to racjonalnie dlaczego ??????????????
pozdrawiam
ok ok ok w zasadzie się tego nie powinno robic !! to jest układ hamulcowy czyli bezpieczeństwo - a producent nie przewidywał zbędnych rzeczy szczególnie jesli chodzi właśnie o bezpieczenstwo zgodzisz się chyba z tym? w twoim przypadku nic się nie dzieje i oby nic się nie działo ale wystarczy że twój samochód będzie troszke obciazony i hamulce juz nie beda tak skuteczne zreszta na pewno znasz zasade działenia korektora i wiesz ze ryzykujesz ?
zgodzędziejo pisze:a producent nie przewidywał zbędnych rzeczy szczególnie jesli chodzi właśnie o bezpieczenstwo zgodzisz się chyba z tym?
znam zasadę , ale korektor sprawdza się dobrze w hamulcach tarczowych , w bębnach nie ma już takiego wielkiego znaczeniadziejo pisze:zreszta na pewno znasz zasade działenia korektora i wiesz ze ryzykujesz ?
jezeli masz niesprawne hamulce to z korektorem czy bez jeden kijznam zasadę , ale korektor sprawdza się dobrze w hamulcach tarczowych , w bębnach nie ma już takiego wielkiego znaczenia
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości