sportowe sprężyny - czy wymieniac amorki????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skorut
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt maja 03, 2005 22:42
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

sportowe sprężyny - czy wymieniac amorki????

Post autor: skorut » pn maja 16, 2005 23:33

kupiłem do mkII sprężyny obniżające przód -60, tył -40 czy koniecznie muszę wymienic amorki, czy mogę jeździc na seryjnych bo są prawie nowe????



Awatar użytkownika
skorut
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt maja 03, 2005 22:42
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: skorut » wt maja 17, 2005 12:00

Poradżcie coś proszee bo tyle różnych opini słyszałem, że sam nie wiem



Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » wt maja 17, 2005 12:10

wedlug mnie mozesz jezdzic :o



Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » wt maja 17, 2005 13:16

Witam.

Możesz jeździć ale szybko Ci amortyzatory te seryjne padną. U siebie założyłem krótrze spręzyny tylko o 35mm i amortyzatory na przedzie bardzo szybko okazały się dziwnie miękkie - na normalnych sprężynach było ok...

Ja bym jeździł na razie na seryjnych amortyzatorach a jak by mi padły to wtedy wstawiłbym krótsze.

Pozdrawiam.


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Re: sportowe sprężyny - czy wymieniac amorki????

Post autor: ygd » wt maja 17, 2005 13:31

skorut pisze:kupiłem do mkII sprężyny obniżające przód -60, tył -40 czy koniecznie muszę wymienic amorki, czy mogę jeździc na seryjnych bo są prawie nowe????
przednie powinienes wymienić na krótsze - standardowe sie nie nadają do takich sprężyn.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

maniack

Re: sportowe sprężyny - czy wymieniac amorki????

Post autor: maniack » wt maja 17, 2005 13:33

skorut pisze:kupiłem do mkII sprężyny obniżające przód -60, tył -40 czy koniecznie muszę wymienic amorki, czy mogę jeździc na seryjnych bo są prawie nowe????
możesz jeździć, licz się jednak z tym, że szybciej je wyrąbiesz... to jest już solidne obniżenie i amorki nie są przystosowane do takich sprężyn... te -10 czy -20 to jeszcze uszłoby, ale tak... no cóż, potem zalecam jakiś fajny zawias, może gwint? :grin:



Awatar użytkownika
skorut
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt maja 03, 2005 22:42
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: skorut » wt maja 17, 2005 14:19

Dzięki za rade narazie pojeżdze na seryjnych amorkach a potem się pomyśli, a jeszcze mam pytanie bo kupiłem springi (dla przypomnienia mk II) jeszcze nie doszły do mnie i gdzieś wyczytałem że jest jakaś różnica jeśli chodzi o zawieszenie, ja mam 1.3 i że mogą one nie pasowac (sprzedawca zapewniał, że pasują go golfa 2 i nic o wersjach silnikowych nie mówił), więc odwaliłem coś czy bedzie ok??? :goof:



Awatar użytkownika
Bolo_3m
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 11:49
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: sportowe sprężyny - czy wymieniac amorki????

Post autor: Bolo_3m » wt maja 17, 2005 14:35

skorut pisze:kupiłem do mkII sprężyny obniżające przód -60, tył -40 czy koniecznie muszę wymienic amorki, czy mogę jeździc na seryjnych bo są prawie nowe????
Do tych -60 amorki trza by skracac amorki a do -40 powinna seria wytrzymac zreszta wiekszosc firm ktore proponuja sprezyny -30 (-40) to one sa na amorki orginalne.



Awatar użytkownika
szymon210
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: sob gru 18, 2004 16:03
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: szymon210 » wt maja 17, 2005 20:29

ale tak czy owak amorki na niskim zawieszeniu padają szybciej....ja już 2 razy na tyle wymieniałem a teraz kłania się przód bo zamatam ziemie spojlerem na dziurach :/ nie miły odgłos:)


Najtańsze Car Audio
Sony Pioneer Alpine Clarion JVC
http://www.expert-audio.bazarek.pl/

Awatar użytkownika
skorut
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt maja 03, 2005 22:42
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: skorut » wt maja 17, 2005 22:16

skorut pisze:Dzięki za rade narazie pojeżdze na seryjnych amorkach a potem się pomyśli, a jeszcze mam pytanie bo kupiłem springi (dla przypomnienia mk II) jeszcze nie doszły do mnie i gdzieś wyczytałem że jest jakaś różnica jeśli chodzi o zawieszenie, ja mam 1.3 i że mogą one nie pasowac (sprzedawca zapewniał, że pasują go golfa 2 i nic o wersjach silnikowych nie mówił), więc odwaliłem coś czy bedzie ok??? :goof:
a czy wiecie coś o tym, że są jakieś różnice??



Awatar użytkownika
CHECIK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob paź 09, 2004 16:24
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Kontakt:

Post autor: CHECIK » wt maja 17, 2005 23:32

A można skracać amorki?



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » śr maja 18, 2005 00:12

CHECIK pisze:A można skracać amorki?
mozna, ale to wszystko polsrodki, tak samo jak sportowe sprezyny na seryjnych amorach, nigdy nie przyniesie to takiego efektu jak kompletny sportowy kit,
do sprezyn nizszych niz 40mm zalecana jest zmiana amorkow, bo seryjne raz ze sie szybciej zuzyja, a dwa to na wiekszych hopach sprezyna moze niebyc trzymana przez amor tak jak powinna bo jest za krotka :bajer:


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Cobra
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: wt gru 28, 2004 19:53
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Cobra » śr maja 18, 2005 08:26

Ja sie podepne do pytania kolegi powyzej.Tez interesuje mnie wymiana sprężyn ale niekiedy widze sprezyny nikt sie niepyta o silnik tylko o marke i model auta.czy sprezyny sa uniwersalne??np.silnik 1.8 jest ciezszy niz 1.3??



Awatar użytkownika
Bolo_3m
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 11:49
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Bolo_3m » śr maja 18, 2005 08:52

Cobra pisze:Ja sie podepne do pytania kolegi powyzej.Tez interesuje mnie wymiana sprężyn ale niekiedy widze sprezyny nikt sie niepyta o silnik tylko o marke i model auta.czy sprezyny sa uniwersalne??np.silnik 1.8 jest ciezszy niz 1.3??
to zalezy od producenta sprezyn jak on to widzi czesem jest tak ze do benzyniakow sa takie same obnizajace sprezyny a inne do diesla ale tez jest tak ze wazne jest jakai jest motro rególy na to nie ma niestety.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości