MkIV- panel do zegarów- gdzie z tym iśc, czy jest nadzieja?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Koobson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw maja 12, 2005 13:53
Lokalizacja: Tutam

MkIV- panel do zegarów- gdzie z tym iśc, czy jest nadzieja?

Post autor: Koobson » pn maja 16, 2005 22:24

Eh, nowy licznik kupic chce, bo zupełnie zajebałem sprawe przy instalowaniu ringow na deczka.
Klej dostarczony wycekl i krwsko zabrudzil szybke. Srodki do pleksi, pasta do szyb, ajax, nawet TEMP- ch** dawały...
Dodatkowo przy wyciąganiu szybki była maaasa problemów, była klejona wiec musiałem nożem to troche wspomócSklejone spowrotem

A TERAZ PYTANIE:
Gdzie z tym iść? Jaki zakład/rzemieślnik podejmie się ponownego wyciągnięcia szybki, i (najważniejsze) WYPOLEROWANIA I PONOWNEGO JEJ ZAŁOŻENIA?

Jak chciałem tylko wyciagnąć szybkę i zalozyc ringi to odesłali mnie z kwitkiem u 4 elektroników, w Norauto, 3 mechaników i jeden sklep rtv :D
Myślę teraz o zegarmistrzu...
Ale sam nie wiem...

Kto bedzie to potrafił OTWORZYĆ>WYPOLEROWAĆ>ZAŁOŻYĆ....
Pozdrawiam

btw: samego przedniego panelu nie potrafię nigdzie dostać, uzywany caly budzik to ostatecznośc, a w aso to kosztuje... 2200 zł, muahaha



Koobson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw maja 12, 2005 13:53
Lokalizacja: Tutam

Post autor: Koobson » wt maja 17, 2005 18:20




Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt maja 17, 2005 19:15

Następnym razem bawiąc się w take rzeczy uzyj kleju silikonowego, niestety klej cyjanowodorowy potrafi narobić niezłe spustoszenia.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » wt maja 17, 2005 21:21

Hmmm wypolerowac to moge ci doradzic jak, ale jak sciagnac to nie wiem. Kupujesz papier scierny wodny 2000 i paste polerska automax, najpierw papierem czyscisz (troche sie naczyscisz bo to drobny papier) a potem szmatka i pasta (tu tez troche czasu spedzisz). Moge ci to polecic bo sam tak robilem i pleksja wyszla jak nowa bez ani jednej ryski.


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości