[mk3]Wielopunktowy wtrysk na jednopunkt.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
[mk3]Wielopunktowy wtrysk na jednopunkt.
Witam.
Posiadam silniczek 1.6 AEE z plastikowym kolektorem ssacym. Jest to wielopunktowy wtrysk Magneti Marelli.
Jako ze te robione w Polsce metalowe sa przez rzemieslnikow ugwazdzone, nosze sie z checia instalacji jedynie oryginalnego metalowego. Jest jednak problem z metalowym do wielopunktowego wtrysku.
Padla propozycja wymiany kolektora ssacego razem z wtryskiwaczami. Mialbym wiec jednopunktowy wtrysk, zamiast wielopunktu.
Powiedzcie czy jest to sensowne rozwiazanie??
Jakie konsekwencje ponosi za soba wymiana wielopuntku na jednopunkt, spalanie, dynamika, jakosc jazdy no i innowacja.
Niechetnie troche podchodze do tego rozwiazania. Macie moze jakies propozycje?? Chodzi tutaj oczywiscie o instalacje gazowa do ktorej gazownicy chca koniecznie metalowy kolektor.
Posiadam silniczek 1.6 AEE z plastikowym kolektorem ssacym. Jest to wielopunktowy wtrysk Magneti Marelli.
Jako ze te robione w Polsce metalowe sa przez rzemieslnikow ugwazdzone, nosze sie z checia instalacji jedynie oryginalnego metalowego. Jest jednak problem z metalowym do wielopunktowego wtrysku.
Padla propozycja wymiany kolektora ssacego razem z wtryskiwaczami. Mialbym wiec jednopunktowy wtrysk, zamiast wielopunktu.
Powiedzcie czy jest to sensowne rozwiazanie??
Jakie konsekwencje ponosi za soba wymiana wielopuntku na jednopunkt, spalanie, dynamika, jakosc jazdy no i innowacja.
Niechetnie troche podchodze do tego rozwiazania. Macie moze jakies propozycje?? Chodzi tutaj oczywiscie o instalacje gazowa do ktorej gazownicy chca koniecznie metalowy kolektor.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
no zazwyczaj to w druga strone sie robi....
zastanow sie czy nie lepiej zamiast kase pakowac w instalacje monopunktu nie zainwestowac w sewkencyjny gaz po prostu...
zastanow sie czy nie lepiej zamiast kase pakowac w instalacje monopunktu nie zainwestowac w sewkencyjny gaz po prostu...
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
dokładnie, raz zamulisz silnik zmieniajac na jednopunkt, 2 domulisz jeszcze bardziej zakladajac gaz i zwezke, 3. Twój silnik to ten ze zmienna geometria dolotu? 101KM??
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
Jesli chodzi o instalacje sekwencyjna to musialbym wydac na nia 3500 a na 2 generacji 2200 ze wszystkim, lacznie z wymiana na kolektor metalowy, zostajac przy obecnym wtrysku.
Chetnie bym zalozyl sekw. ale to sie troche nie kalkuluje.
A najchetniej to bym zostal przy plastikowym kolektorze z zalozonymi zabezpieczeniami w postaci grzybkow i tym podobnych.
Chetnie bym zalozyl sekw. ale to sie troche nie kalkuluje.
A najchetniej to bym zostal przy plastikowym kolektorze z zalozonymi zabezpieczeniami w postaci grzybkow i tym podobnych.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
no tak, ale jak Ci strzeli bedziesz mial problem (przeplywka, kolektor itd...), dolicz do kosztu sobie czesta wymiane kabli, swiec itd... czyli jakies 300pln, jezeli dawno nie wymieniales to bym radzil razem z zakladaniem instalki..., czyli juz masz 2500..., Ja bym naprawde powaznie sie zastanowil, moze warto chociazby maly kredycik na 1kpln wzias, to nie az tak duzo a bedziesz przynajmniej zadowolony pozniej...i bedzie samochod jezdzil tak jak powinien...
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
sciema jakas
a wiecej szczegolow, bo jak do poscigu z opcja spychania z drogi to ja podziekuje



a wiecej szczegolow, bo jak do poscigu z opcja spychania z drogi to ja podziekuje


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
Jesli chodzi o prawidlowe dzialanie silnika na gazie to i tak przewidziana jest obowiazkowa wymiana swiec co 15tys km, a kabli co 50tys km.MaLiBU pisze:no tak, ale jak Ci strzeli bedziesz mial problem (przeplywka, kolektor itd...), dolicz do kosztu sobie czesta wymiane kabli, swiec itd... czyli jakies 300pln, jezeli dawno nie wymieniales to bym radzil razem z zakladaniem instalki..., czyli juz masz 2500..., Ja bym naprawde powaznie sie zastanowil, moze warto chociazby maly kredycik na 1kpln wzias, to nie az tak duzo a bedziesz przynajmniej zadowolony pozniej...i bedzie samochod jezdzil tak jak powinien...
A czy moze slyszales o kolektorze metalowym na wielopunkcie?
Wiem ze pasuje do mnie jeszcze taki sam kolektor jak do silnika 1.4 AEX. Obawiam sie jednak ze to jest tez plastik.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości