(MK2) GTI 16V rzucił palenie.Help

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

guta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 13:33
Lokalizacja: Biłgoraj

(MK2) GTI 16V rzucił palenie.Help

Post autor: guta » pn maja 16, 2005 12:18

Witam

Mam GTI 16v oryginalnie KR(wystiptiziony na stole) aktualnie PL.
No i ten PL gwałtownie rzucił palenie w sobotę.
Po zmianie silnika KR>PL osprzęt cały pozostał stary.
silnik chodził nierówno na wolnych,a podczas jazdy szarpał,ostatnia rzecz jaką zrobił przed zgaśnięciem to też szarpnięcie i to zdrowe.
I teraz tak:
paliwo jest
iskra jest
sprężanie ok.
rozrząd ok
gdy wcisnę gaz do końca to lekko czasem strzela w kolektor dolotowy,poza tym umarł.

może ktoś ma jakieś koncepcje??
A i jeszcze,jak się ustawia k-jetronic'a ? bo znalazłem tylko info że się ustawia i że ktoś w bodajże Gdyni jest w tym dobry,ale nigdzie nie znalazłem jak.

Z góry dzieki za odpowiedz

pozdrawiam



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pn maja 16, 2005 14:19

sprawdz jeszcze aparat zaplonowy moze cos w nim strzelilo, moze sie przestawil, k-jetronika nie ma duzo regulacji ( chyba) na rozdzielaczu paliwa mozna zmienic CO i na przepustnicy podregulowac obroty, przynajmniej ja tak zrobilem u siebie na KE-Jetroniku i chodzi lala, sprawdz jeszcze zawor dodatkowego powietrza od niego dochodzi gumowy waz do rury prowadzacej do przepustnicy sprawdz szczelnosc czy nie pekniety bo tez moze nie palic, jak bedziesz go palil to posluchaj czy pompa paliwa dziala, poprobuj i daj znac jak postepy. pozdro



guta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 13:33
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: guta » wt maja 17, 2005 00:33

rzodkiew pisze:sprawdz jeszcze aparat zaplonowy moze cos w nim strzelilo, moze sie przestawil, k-jetronika nie ma duzo regulacji ( chyba) na rozdzielaczu paliwa mozna zmienic CO i na przepustnicy podregulowac obroty, przynajmniej ja tak zrobilem u siebie na KE-Jetroniku i chodzi lala, sprawdz jeszcze zawor dodatkowego powietrza od niego dochodzi gumowy waz do rury prowadzacej do przepustnicy sprawdz szczelnosc czy nie pekniety bo tez moze nie palic, jak bedziesz go palil to posluchaj czy pompa paliwa dziala, poprobuj i daj znac jak postepy. pozdro
Aparat wygląda spoko,jak sprawdzić ten czujnik co jest w środku?
silniczek krokowy też jest wpożądku i wszystkie węże są szczelne,pompka działa.Nowych pomysłów brak


pozdrawiam



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » wt maja 17, 2005 09:17

w aparacie znajduje sie czujnik halla , jak sie nie myle to srodkowy kabelek styknac do masy ma sie pojawic iskra na cewce, gdzies to bylona forum jak go sprawdzic , jezeli iskra sie pojawi to czujnik jest ok,



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 376 gości