Gaśnie na niskich obrotach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pk91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw lip 05, 2007 17:18
Lokalizacja: Krapkowice

Gaśnie na niskich obrotach

Post autor: pk91 » czw lip 05, 2007 17:41

Witam wszystkich! To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość.

Mam problem mianowicie gaśnie mi na niskich obrotach. Jego zwykłe obroty to 700 obr/min.
Gaśnie np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania gdy wrzucę go na luz wtedy obroty spadają poniżej 500 i auto gaśnie, poprostu dostaje takiego doła :( . Silnik 1.6 wielopunktowy wtrysk. Całe życie jeździ na benzynie. 6 miesięcy temu zostały wymienione świece i przewody. Silnik chodzi jak nówka tylko te gaśniećia. Te gaśniecia zaczeły się po zimie. Nie wiem co mu dolega proszę o pomoc. :(
Ostatnio zmieniony czw lip 05, 2007 20:13 przez pk91, łącznie zmieniany 1 raz.



baggio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt lip 11, 2006 19:29
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: baggio » czw lip 05, 2007 19:42

do sprawdzenia silniczek krokowy , sonda lambda , czujnik temperatury .


Moje autko:)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1022151&sid=3a762b320d640d7f941313ea8916555c#1022151

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » czw lip 05, 2007 20:05

Witam

Walcze z tym znaczu sie szukam co to mzoe byc od 2 tygodni.

Wielu stawia na czujnik halla

mi to jeszcze gorzej gasnie i bez trzymania gazu nie pojade

nie odpale nawet bez gazu i musze tez trzymac

jestem bliski rozw. problemu

Jesli wogule jest mulwoaty kiepsko zaplon funkcjonuje to moze byc hall

Powodzenia mam nadizeje ze mi tez sie uda :DD


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

pk91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw lip 05, 2007 17:18
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: pk91 » pt lip 06, 2007 14:03

Dobra dzieki za pare dni jade podłączyć go pod komputer. Acha dzisiaj zauwazyłem że obroty spadają wraz z wzrostem zapotrzebowania na prąd! Tzn jest na luzie 700obr/min i np. włącze wiatrak na maxa to zaraz obroty spadają tak samo podczas hamowania. Nie wiecie moze co jest przyczyną?
Ostatnio zmieniony pt lip 06, 2007 15:51 przez pk91, łącznie zmieniany 1 raz.



Marx07
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt lip 06, 2007 15:16
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Marx07 » pt lip 06, 2007 15:20

Witam
Mam golfa 1.6 z 1993 roku silnik ABU zagazowany.
Mam ten sam problem, byłem na diagnostyce komputer nic nie wykazał, z oględzin wszystko jest ok a samochód nie chodzi tak jak trzeba. Poradźcie coś.
Pozdrawiam



pk91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw lip 05, 2007 17:18
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: pk91 » pt lip 06, 2007 16:07

Autko mułowate nie jest silniczek ma kopa! ALe dostaje doła na niskich obrotach przy dużym użyciu prądu w aucie.



Dimateo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: wt kwie 10, 2007 15:27
Lokalizacja: Łaziska

Post autor: Dimateo » pt lip 06, 2007 18:04

witam ten sam problem i ja mam (narazie jest ok) ale byłem na diagnostyce i pokazało że silniczek krokowy się zawiesza (przy zmianie biegów obroty nie spadały albo spadały bardzo powoli ) a czasami poprostu nie działa (przy wciśnięciu sprzęgła gasł), trudno było tą usterkę znaleść bo gdy pierwszy raz był podłączony to nic wszystko ok a po chwili "zawias" albo "zgon" nic jewzcze nie zrobiłem z nim bo od dłuższego czasu nic się nie dzieje ale zamierzam go wymienić mam silnik 1,6 ABU z1993r
Ostatnio zmieniony pt lip 06, 2007 18:06 przez Dimateo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » sob lip 07, 2007 01:26

Kol pk91 najprawdopodobniej masz zabrudzoną lub uszkodzoną przepustnicę. Proponuję wyczyścić i PRZEGRAĆ SOFT DO ECU u elektronika i dokonac wprowadzenia nastawów podstawowych. Istnieje także możliwość przestawionego zapłonu (kręcenie aparatem) do srpawdzenia przy użyciu komuptera i lampy lub wyrobionej ośki w aparacie zapłonowym. To raczej wszystkie możliwości przyczyn twojego problemu.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 326 gości