Jak ulepszyc silnik GX?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt gru 07, 2004 21:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Gal » ndz cze 17, 2007 13:15

Zgadza się są tam dwie uszczelki, 18 zł za komplet (specjalne nie jakieś tam gumy) demontaż jest prosty ciągniesz i wychodzi zamontowane na wcisk z odpowiednią siłą jaką nie wiem coś mechanik mi mówił ale zapomniałem, wiem tylko że przy wyciąganiu trzeba uważać bo może spaść taka metalowa osłonka z wtryskiwacza a ona zrobiona jest z bardzo twardego materiału i jak dostanie się na tłoki to może być źle, chociaż może przetrwać i wydostać się przez wydech <-- tak mi powiedział mechanik EVOLUTION cytuję jego słowa.

Ja piszę co wyczytam bądź doświadczę na swojej skórze z mechanikami bądź sam, nie jestem mechanikiem tylko informolem więc sam się uczę tego fachu na swoim VW i tylko z etylinką bez gazu do zapalniczek :bajer:



jaca23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt lut 27, 2007 22:27
Lokalizacja: Łuków

Post autor: jaca23 » ndz cze 17, 2007 13:43

Dzieki Gal, wiesz może zerknij na jeszcze jeden temat: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... c&start=15
tam jest opisana historia tego mojego wtryskiwacza... No i jak ten mechanik mi wkręcił tą tulejke to powiedział że ona jest wykruszona delikatnie i dlatego może syczeć ale powiedział ze to raczej nie ma wpływu na to że mi nie chodzi na ten jeden cylinder ale ja mu jakoś nie wierze... mam zamiar sam sie za to wziąć ale narazie brakuje mi wiedzy... Tą tulejke można kupić w slkepie normalnie??



Gal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt gru 07, 2004 21:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Gal » ndz cze 17, 2007 14:11

Jeśli mam być szczery to tulejki nie wyciągałem nawet nie wiem że można, za to wtryskiwacza owszem i te dwie są na początku (czarna uszczelka)i na końcu przy dokręconym przewodzie paliwowym jest grubsza (zielona )
http://www.allegro.pl/item206302657_wtr ... _audi.html

zobacz tak to wygląda te gumki na zdjęciu są już podniszczone a może spaść to za czarną cienką gumką

[ Dodano: Sro Cze 20, 2007 8:50 pm ]
Normalnie się na nagle temat skończył a ja chciałbym sie dowiedzieć czy można kupić rozdzielacz paliwa oczywiście używkę i coś z nim zrobić tzn. czy warto się w to bawić pytanie kieruję do naszego Kolegi z serwisu, wcześniej wyczytałem że tam nie ma żadnych uszczelek ale co z resztą skąd się dowiedzieć że ta niezwykle precyzyjna rzecz jest dobra.
Albo czy można sobie części z używki zapożyczyć ( na mój gust nie za bardzo bo ja to takie precyzyjne to pewno się części docierają razem a wiadomo w każdym zestawie inaczej ) ale pytam bo od tego te forum

Gal



obywatel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: sob paź 21, 2006 08:33
Lokalizacja: internet

rozdzielacz palwia bosh

Post autor: obywatel » pn lip 02, 2007 12:21

Witam
Ja własnie dostałem taki rozdzielacz paliwa firmy Bosch do mojego golfa II GX (rozdzielacz pochodzi z BMW serii 5) chciałbym go wymienić żeby zobaczyć czy może to jest umnie zepsute. Ten rozdzielacz z bmki jest dobry, prosze mi powiedizeć czy wystraczy tylko go wymienic czy ta wymiana wymaga jakiś innych korekt w ustawieniach mojego silnika ( ciśnienie paliwa itp) Bo wymienieć to to żaden problem tylko czy to wystarczy czy może trzeba coś wiecej zorbić.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn lip 02, 2007 12:54 przez obywatel, łącznie zmieniany 1 raz.



Gal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt gru 07, 2004 21:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Gal » pn lip 02, 2007 17:25

hmm mam nadzieję że dostałeś dokładnie taki model jak miałeś, oraz ktoś wykazał się odrobiną pomyślunku i zaślepił wszystkie dziury by tam się nic nie dostało, to co ja oglądałem na allegro nigdy bym nie kupił jak widzę że ktoś to fotografuje na czystej ziemi i wszystkie dziury otwarte (zbyt delikatne by to tak traktować).


Z tego co czytałem to wystarczy wymienić bo zaworek regulujący ciśnienie jest gdzie indziej
ale może się mylę, Przydały by się inne opinie..

Gal



obywatel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: sob paź 21, 2006 08:33
Lokalizacja: internet

Post autor: obywatel » czw lip 05, 2007 17:49

Gal pisze:hmm mam nadzieję że dostałeś dokładnie taki model jak miałeś, oraz ktoś wykazał się odrobiną pomyślunku i zaślepił wszystkie dziury by tam się nic nie dostało, to co ja oglądałem na allegro nigdy bym nie kupił jak widzę że ktoś to fotografuje na czystej ziemi i wszystkie dziury otwarte (zbyt delikatne by to tak traktować).


Z tego co czytałem to wystarczy wymienić bo zaworek regulujący ciśnienie jest gdzie indziej
ale może się mylę, Przydały by się inne opinie..

Gal
Jak się okazało to nie jestem ten sam rozdzielacz paliwa (to jest na 6 cylindrów) a więc jestemw punkcie wyjścia już sam niewiem co robić. Znajomy daje mi za niego 2200 zl może go sprzedać :grin:



Gal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt gru 07, 2004 21:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Gal » czw lip 05, 2007 18:05

Jak w końcu dorwę taki jak mój to zobaczę czym się go je z tego co czytałem to to jest raczej nie rozbieralne i bez jakichkolwiek uszczelek ale cóż mam ochotę to i tak rozebrać nigdy schematy mi nie wystarczały ja znalazłem takie na cztery cylindry wczoraj na allegro ale gość dużo chciał :bajer:



Awatar użytkownika
martii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt sty 13, 2006 09:50
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: martii » pt lip 06, 2007 09:06

mam taka mala prosbe do posiadaczy GX potrzebuje fotki instalacji elektrycznej i podcisnieniowej i jak ktos bylby jeszcze tak mily i opisal mi kolorystyke kabli na poszczegolnych czujnikach na silniku, bo wlasnie zabieram sie za kladzenie instalacji w moim derbiaku ale niestety dawca byl grzebany przez jakis kombinatorow-magikow i instalka jest czesciowo zadrutowana i niekompletna

jakby komus sie chcialo prosze o fotki na maila martii@gryf.home.pl

niebawem bede mial rozlozony silnik praktycznie na czesci pierwsze wiec jak ktos bedzie potrzebowal fotek to wrzuce

wiecej o projekcie
VW Derby swap 1,8GX

a tak do adminow moze zrobic jeden podklejony temat dotyczacy GX, bo widze ze jest dosc spora urzytkownikow i kilka tematow w roznych dzialach

zamiescilem takiego samego posta w innym dziale gdzie opisywane sa problemy z GX



obywatel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: sob paź 21, 2006 08:33
Lokalizacja: internet

Post autor: obywatel » pt lip 13, 2007 11:32

martii pisze:mam taka mala prosbe do posiadaczy GX potrzebuje fotki instalacji elektrycznej i podcisnieniowej i jak ktos bylby jeszcze tak mily i opisal mi kolorystyke kabli na poszczegolnych czujnikach na silniku, bo wlasnie zabieram sie za kladzenie instalacji w moim derbiaku ale niestety dawca byl grzebany przez jakis kombinatorow-magikow i instalka jest czesciowo zadrutowana i niekompletna

jakby komus sie chcialo prosze o fotki na maila martii@gryf.home.pl

niebawem bede mial rozlozony silnik praktycznie na czesci pierwsze wiec jak ktos bedzie potrzebowal fotek to wrzuce

wiecej o projekcie
VW Derby swap 1,8GX

a tak do adminow moze zrobic jeden podklejony temat dotyczacy GX, bo widze ze jest dosc spora urzytkownikow i kilka tematow w roznych dzialach

zamiescilem takiego samego posta w innym dziale gdzie opisywane sa problemy z GX
Witaj
Niestety nie posiadam jakiś konkretnych schematów do GX-a ale przeglądnołem twój projekt jest ciekway bardzo powiedz ile orientacyjnie cie tkai remoncik wyniósł pewnie dużo kasy?? :grin:
PS nie masz jakisc ęści do GX-a używanych np rozdzielacza paliwa Bosha ??

[ Dodano: 24 Lip 2007 22:03 ]
Gal pisze:hmm mam nadzieję że dostałeś dokładnie taki model jak miałeś, oraz ktoś wykazał się odrobiną pomyślunku i zaślepił wszystkie dziury by tam się nic nie dostało, to co ja oglądałem na allegro nigdy bym nie kupił jak widzę że ktoś to fotografuje na czystej ziemi i wszystkie dziury otwarte (zbyt delikatne by to tak traktować).


Z tego co czytałem to wystarczy wymienić bo zaworek regulujący ciśnienie jest gdzie indziej
ale może się mylę, Przydały by się inne opinie..

Gal
Ten rozdzielacz nie bedzie pasował, bo ja mam inny silnik (cztery cylindry tam jest sześć) bede wymienial jeszcze świece i kable WN może to coś pomoże. Apropo jakie świece jaki model są do golfa II 1987 GX 1,8??



Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » pt lis 02, 2007 18:45

mam pyatnie... jaki jest klucz do regulacji tej śrubki w rozdzielaczu? mam KR na k-jet ale śrubka raczej ta sama co w GX bedzie.



Gal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt gru 07, 2004 21:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Gal » pt lis 02, 2007 21:12

imbus 2,5 albo 3 mm nie pamiętam bo zanim kupiłem tak długi imbus używałem własnoręcznie wypiłowanego klucza, podniosłem płytkę przepływomierza i zaświeciłem latarką w otworek tak zobaczyłem jaki to rozmiar



Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » sob lis 03, 2007 00:24

Gal pisze:imbus 2,5 albo 3 mm
dzieki... zobacze jutro... wkałdałem 4mm i był mi sie wydaje zamały... chciałem 5mm włożyć ale niechiał pzrejść pzrez otwór.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 408 gości