Cos dziwnie przymulony na niskich obrotach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Cos dziwnie przymulony na niskich obrotach
I jeszcze jedno pytanko- w sobote miałem wymiane paska rozrzadu i napinaczy. Stwoerdzono ze nic wiecej wymieniac nie trzeba. Do czego innego sie tez nie doczepiono- no moze troche do skrzyni biegów ze cos jakby sie poci-ale narazie nie wyglada to tragicznie jakos.
I zauwazyłem-a zwłaszcza dzis- ze jak ruszam i wrzucam dwójke i trojke- to auto tak do 3 tys obrotów jakby w ogole mocy nie miało- nie mowie ze wczensiej to była rakieta- ale deptałem w pedaqł i mi przyspieszał, a teraz jest cos nie tak- ja mu dwójke a ten jakby stał- dochodzi prawie pod 3 tys obrotów i dopiero cos zaczyna normalnie przyspieszac, wrzucam trojke i to samo(najpierw bardzo mułowato i w okolicach 3 tys znowu jakby lepiej) a jak sie zblizam do setki(na 4 lub5) to mam wrazenie jakby on nie wiele wiecej zdołał poleciec podczas gdzu wczesniej spokojnie sobie dochodził do 130/140-wiecej raczej nie jezdziłem) Dziwi mnie strasnzie ten fakt- no i to grzanie o ktorym napisałem w poscie ponizej- co moze byc grane Waszym zdaniem?
ps. tak sobie mysle- moze to przez to ze ten pasek musi sie ułozyc/dopasowac i bedzie znow ok(ale chyba to nie ma nic do rzeczy prawda?)- no sam nie wiem
Poradzcie cos prosze!:(
I zauwazyłem-a zwłaszcza dzis- ze jak ruszam i wrzucam dwójke i trojke- to auto tak do 3 tys obrotów jakby w ogole mocy nie miało- nie mowie ze wczensiej to była rakieta- ale deptałem w pedaqł i mi przyspieszał, a teraz jest cos nie tak- ja mu dwójke a ten jakby stał- dochodzi prawie pod 3 tys obrotów i dopiero cos zaczyna normalnie przyspieszac, wrzucam trojke i to samo(najpierw bardzo mułowato i w okolicach 3 tys znowu jakby lepiej) a jak sie zblizam do setki(na 4 lub5) to mam wrazenie jakby on nie wiele wiecej zdołał poleciec podczas gdzu wczesniej spokojnie sobie dochodził do 130/140-wiecej raczej nie jezdziłem) Dziwi mnie strasnzie ten fakt- no i to grzanie o ktorym napisałem w poscie ponizej- co moze byc grane Waszym zdaniem?
ps. tak sobie mysle- moze to przez to ze ten pasek musi sie ułozyc/dopasowac i bedzie znow ok(ale chyba to nie ma nic do rzeczy prawda?)- no sam nie wiem
Poradzcie cos prosze!:(
kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
to w koncu pompy wtryskowej czy zapłonu?- czy to to samo jest?<zawstydzony> i jak to sie robi?
Na wypadek gdybymnie miał czasu jzu do tego mechanika jechac i musiał sam to zrobic..(i czy to proste jest i dam rade samemu czy nie za bardzo?-(nigdy tego nie robiłem)
ps.mam na mysli oczywiscie ustawiania tej pompy/zapłonu...
Na wypadek gdybymnie miał czasu jzu do tego mechanika jechac i musiał sam to zrobic..(i czy to proste jest i dam rade samemu czy nie za bardzo?-(nigdy tego nie robiłem)
ps.mam na mysli oczywiscie ustawiania tej pompy/zapłonu...
kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
masz silnik bezynowy prawda, wiec ustawia sie zaplon, w dieslach ustawia sie kat wtrysku pompy (w dieslach nie jestem mocny) zaplon reguluje sie aparatem zaplonowym i lampa stroboskopowa lub komputerem na -6 st.
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
jaszczur pisze:przeczytaj dokładnie w opisie jaki motor pisze adz
ADZ to jest benzyna 1,8. http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=124
Dziwna sprawa z innej beczki. Dlaczego usunieto mojego posta z cenna radą dla kolegi przysyłając mi meila:
Witaj kristo,
Twój Post napisany przez Ciebie na: "forum.VWGolf.pl", został usunięty przez Administratora lub Moderatora.
Powód: to jest diesel czytajcie dokładnie
Witaj kristo,
Twój Post napisany przez Ciebie na: "forum.VWGolf.pl", został usunięty przez Administratora lub Moderatora.
Powód: to jest diesel czytajcie dokładnie
Ostatnio zmieniony śr lip 04, 2007 09:42 przez kristo, łącznie zmieniany 1 raz.
Faktycznie było tak jak sugerujecie- był bład z ustawieniem paska(tych zabków) dzis sprawdził raz jeszcze i wyszło. Jest o niebo lepiej, ale albo ja przewrazliwiony jestem, albo jeszcze minimalnie jakby sie krztusił na tej dwójce i teraz(juz czasem tylko) na trójce. To dac mu dzien by sie tam wszystko "poukładało" czy znow cos nie tak?
I teraz z tym zapłonem...: Nawet jesli nic przy nim nie było przed wymiana paska robione/ruszane- to tak czy inaczej trzeba z nim teraz (po tej wymianie) cos zrobic???
ps. jak juz pewnie sie zorientowaliscie jestem kopletnym laikiem w tych sprawach takze prosze o dalsze wskazówki-jak najprosciej tłumaczone:)))<zawstydzony>
I teraz z tym zapłonem...: Nawet jesli nic przy nim nie było przed wymiana paska robione/ruszane- to tak czy inaczej trzeba z nim teraz (po tej wymianie) cos zrobic???
ps. jak juz pewnie sie zorientowaliscie jestem kopletnym laikiem w tych sprawach takze prosze o dalsze wskazówki-jak najprosciej tłumaczone:)))<zawstydzony>
kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
hmm wszystko zależy od sterowania. Jeżeli jest to jednopunkt można wziąć lampe i skorygować ale zapewniam was, że jeżeli pasek jest założony umiejętnie to nawet małe różnice nie są do wykrycia - szczególnie stroboskopem. Inne sterowanie magnetti marelli skoryguje sobie samo lekkie przesunięcie natomiast bosch motronic można profilaktycznie sprawdzić na kompie odczytująć kąt wyprzedzenia zapłonu może też wprowadzić go w nastawy podstawowe podczas pracy na gorącym silniku i po podniesieniu automatycznym prędkości obrotowej skorygować go bardzo dokładną lampą. Ja spotkałem się z pewną niewtłumaczalną sytuacją w systemie motronic, która polegała na tym, że po minimalnym przestawieniu aparatu i odpaleniu go na zimnym silniku dochodziło do utraty mocy przez silnik i nawet przegranie map zapłonu i pernamentny reset nie czynił zmian - pomagała dopiero wymiana halla. Troche to dziwne ale cóż.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 338 gości