Pytanie odnosnie reflektorow h4 i h1 + h1
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: pn kwie 16, 2007 20:47
- Lokalizacja: Dawniej Wawa, obecnie Kraków
Pytanie odnosnie reflektorow h4 i h1 + h1
Dzięń dobry. Nazywam się Czesio i mam... to nie ta bajka. Mysle, zeby skorzystac z tego, ze szklo prawego reflektora w H4 sie wzielo i bezczelnie peklo i wymienic obie haczworki na H1 + H1. Nie wiem tylko, czy te reflektory podpasuja mi do oryginalnych wtyczek, czy cos bede musial wymieniac? Wtyczke mam chyba prostokatna, ale glowy nie daje, bo nie moge zejsc i spojrzec, bo musialem znajomemu pozyczyc samochod na kilka dni...
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
[b]OHHHH, hier kommt die neue deutsche Welle
Sie schreien: Oh, mein Gott, der coolste Deutsche den ich kenne[/b]
Zapraszam do mnie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128578
Sie schreien: Oh, mein Gott, der coolste Deutsche den ich kenne[/b]
Zapraszam do mnie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128578
jak już będziesz miał furę to zerknij jakie są wtyczki. Rodzaj wtyczki nie zależy od tego czy lamy są na H4 czy na H1+H1 a od rocznika auta. W większości przypadków są owalne. jaki rocznik golfa?
P.S
Dziewczyny (żony) i golfa nie pozycza się znajomym na kilka dni ( i nocy) !
P.S
Dziewczyny (żony) i golfa nie pozycza się znajomym na kilka dni ( i nocy) !
Ostatnio zmieniony śr lip 04, 2007 19:06 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
To nie gra roli, bo kable na długość przypasują. Rolę odgrywa wtyk ( czy jest płaski- 4 piny w rzędzie, czy owalny 2x2 piny w"kwadracie").aranarth pisze:W h4 wtyczki sa po wewnetrznej stronie lamp, tak? Sprawdze, jak tylko bede mogl.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: pn kwie 16, 2007 20:47
- Lokalizacja: Dawniej Wawa, obecnie Kraków
popaczem
Wojtas, po co wstawiales dodatkowy przekaznik? nie strasz mnie, nie mow, ze to jest niezbedne, zeby ladnie dzialaly hajedynki.
Wojtas, po co wstawiales dodatkowy przekaznik? nie strasz mnie, nie mow, ze to jest niezbedne, zeby ladnie dzialaly hajedynki.
[b]OHHHH, hier kommt die neue deutsche Welle
Sie schreien: Oh, mein Gott, der coolste Deutsche den ich kenne[/b]
Zapraszam do mnie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128578
Sie schreien: Oh, mein Gott, der coolste Deutsche den ich kenne[/b]
Zapraszam do mnie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128578
aranarth pisze:Wojtas, po co wstawiales dodatkowy przekaznik? nie strasz mnie, nie mow, ze to jest niezbedne, zeby ladnie dzialaly hajedynki
Zgadza się. Manewr poprawia dobre, robię to w każdym (uff, już drugim ) swoim aucie i widzę poprawę. Nie, nie efekt placebo, tylko napięcie idealnie jak w instalacji.zodiak pisze:Przekaźniki znacznie poprawiają "moc" reflektorów.
Zmniejszają spadek napięcia w instalacji (jest wyższe napięcie na żarówkach).
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: pn kwie 16, 2007 20:47
- Lokalizacja: Dawniej Wawa, obecnie Kraków
a dzie moge znalezc opis step baj step, co mam zdzialac, zeby to samemu zainstalowac? wiekszosc mniejszych napraw i regulacji przeprowadzam sam, bo mi to sprawia niesamowita satysfakcje, stad moje pytanie. oszczedzam na mechaniku.
[b]OHHHH, hier kommt die neue deutsche Welle
Sie schreien: Oh, mein Gott, der coolste Deutsche den ich kenne[/b]
Zapraszam do mnie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128578
Sie schreien: Oh, mein Gott, der coolste Deutsche den ich kenne[/b]
Zapraszam do mnie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128578
kupujesz uniwersalny przekaźnik zwierny 4 pinowy za kwotę do 10 zł, 30-40Amperowy. Dwie nóżki to wzbudzenie, podpinasz do pierwszej z nich plus z !!! obciętego!!! kabla który dotychczas dostarczał prąd do żarówki i do drugiego stałą masę. Dwie następne nóżki to właściwa zworka, do jednej podpinasz stały plus z akumulatora (można dać bezpiecznik , ja nie dałem, bo się odwleka...) a z drugiej ciągniesz do obu żarówek plus. Ważne by odcinając stare plusy z żarówek zrobić to na obu i do obu doprowadzić.
W momencie włączenia świateł wzbudza się przekaźnik i skleja zworkę - masz jaśniej.
W momencie włączenia świateł wzbudza się przekaźnik i skleja zworkę - masz jaśniej.
Nie możesz tylko musisz. W przypadku jakiegoś zwarcia pięknie płonie instalacja w samochodzie :/wojtas_GT pisze:można dać bezpiecznik
Prawidłowo powinny być 2 przkażniki (po jednym na każdą żarówkę "krótkich") ,gdyż w przypadku zwarcia przy jeździe po nocy zgasną oba światła co jest bardzo niebezpieczne. ale to już można sobie darować (trzebaby było mieć wielkiego pecha) ale bezpieczników NIGDYnie należy żałować bo skutki mogą być opłakane.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 188 gości