Pytanie odnosnie reflektorow h4 i h1 + h1

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

aranarth
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 20:47
Lokalizacja: Dawniej Wawa, obecnie Kraków

Pytanie odnosnie reflektorow h4 i h1 + h1

Post autor: aranarth » śr lip 04, 2007 18:55

Dzięń dobry. :) Nazywam się Czesio i mam... to nie ta bajka. :) Mysle, zeby skorzystac z tego, ze szklo prawego reflektora w H4 sie wzielo i bezczelnie peklo i wymienic obie haczworki na H1 + H1. Nie wiem tylko, czy te reflektory podpasuja mi do oryginalnych wtyczek, czy cos bede musial wymieniac? Wtyczke mam chyba prostokatna, ale glowy nie daje, bo nie moge zejsc i spojrzec, bo musialem znajomemu pozyczyc samochod na kilka dni...
Pozdrawiam.


[b]OHHHH, hier kommt die neue deutsche Welle
Sie schreien: Oh, mein Gott, der coolste Deutsche den ich kenne[/b]

Zapraszam do mnie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128578

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr lip 04, 2007 18:58

jak już będziesz miał furę to zerknij jakie są wtyczki. Rodzaj wtyczki nie zależy od tego czy lamy są na H4 czy na H1+H1 a od rocznika auta. W większości przypadków są owalne. jaki rocznik golfa?



P.S
Dziewczyny (żony) i golfa nie pozycza się znajomym na kilka dni ( i nocy) ! :okej:
Ostatnio zmieniony śr lip 04, 2007 19:06 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: wojtas_GT » śr lip 04, 2007 19:08

...zresztą można pobawić się i poprzerabiać. Mam H jedynki i wstawiłem dodatkowy przekaźnik na mijania - niebo a ziemia... H1 oceniam dobrze, jak się dobrze ustawi i włoży jakieś markowe żarówki to niema .... we wsi :rotfl:



aranarth
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 20:47
Lokalizacja: Dawniej Wawa, obecnie Kraków

Post autor: aranarth » śr lip 04, 2007 19:12

W h4 wtyczki sa po wewnetrznej stronie lamp, tak? Sprawdze, jak tylko bede mogl. :)


[b]OHHHH, hier kommt die neue deutsche Welle
Sie schreien: Oh, mein Gott, der coolste Deutsche den ich kenne[/b]

Zapraszam do mnie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128578

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr lip 04, 2007 19:15

aranarth pisze:W h4 wtyczki sa po wewnetrznej stronie lamp, tak? Sprawdze, jak tylko bede mogl. :)
To nie gra roli, bo kable na długość przypasują. Rolę odgrywa wtyk ( czy jest płaski- 4 piny w rzędzie, czy owalny 2x2 piny w"kwadracie").


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

aranarth
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 20:47
Lokalizacja: Dawniej Wawa, obecnie Kraków

Post autor: aranarth » śr lip 04, 2007 19:19

popaczem :)

Wojtas, po co wstawiales dodatkowy przekaznik? nie strasz mnie, nie mow, ze to jest niezbedne, zeby ladnie dzialaly hajedynki. :)


[b]OHHHH, hier kommt die neue deutsche Welle
Sie schreien: Oh, mein Gott, der coolste Deutsche den ich kenne[/b]

Zapraszam do mnie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128578

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr lip 04, 2007 19:27

Przekaźniki znacznie poprawiają "moc" reflektorów.
Zmniejszają spadek napięcia w instalacji (jest wyższe napięcie na żarówkach).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: wojtas_GT » śr lip 04, 2007 19:35

aranarth pisze:Wojtas, po co wstawiales dodatkowy przekaznik? nie strasz mnie, nie mow, ze to jest niezbedne, zeby ladnie dzialaly hajedynki
zodiak pisze:Przekaźniki znacznie poprawiają "moc" reflektorów.
Zmniejszają spadek napięcia w instalacji (jest wyższe napięcie na żarówkach).
Zgadza się. Manewr poprawia dobre, robię to w każdym (uff, już drugim :bigok: ) swoim aucie i widzę poprawę. Nie, nie efekt placebo, tylko napięcie idealnie jak w instalacji.



aranarth
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 20:47
Lokalizacja: Dawniej Wawa, obecnie Kraków

Post autor: aranarth » śr lip 04, 2007 19:38

a dzie moge znalezc opis step baj step, co mam zdzialac, zeby to samemu zainstalowac? wiekszosc mniejszych napraw i regulacji przeprowadzam sam, bo mi to sprawia niesamowita satysfakcje, stad moje pytanie. :) oszczedzam na mechaniku. :grin:


[b]OHHHH, hier kommt die neue deutsche Welle
Sie schreien: Oh, mein Gott, der coolste Deutsche den ich kenne[/b]

Zapraszam do mnie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128578

Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: wojtas_GT » śr lip 04, 2007 19:48

kupujesz uniwersalny przekaźnik zwierny 4 pinowy za kwotę do 10 zł, 30-40Amperowy. Dwie nóżki to wzbudzenie, podpinasz do pierwszej z nich plus z !!! obciętego!!! kabla który dotychczas dostarczał prąd do żarówki i do drugiego stałą masę. Dwie następne nóżki to właściwa zworka, do jednej podpinasz stały plus z akumulatora (można dać bezpiecznik :hmm: , ja nie dałem, bo się odwleka...) a z drugiej ciągniesz do obu żarówek plus. Ważne by odcinając stare plusy z żarówek zrobić to na obu i do obu doprowadzić.
W momencie włączenia świateł wzbudza się przekaźnik i skleja zworkę - masz jaśniej.



aranarth
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 20:47
Lokalizacja: Dawniej Wawa, obecnie Kraków

Post autor: aranarth » śr lip 04, 2007 20:17

i po jednym przekazniku na lampe, dobrze mysle? gdzie te przekazniki masz, w komorze silnika, czy gdzies indziej?


[b]OHHHH, hier kommt die neue deutsche Welle
Sie schreien: Oh, mein Gott, der coolste Deutsche den ich kenne[/b]

Zapraszam do mnie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128578

Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: wojtas_GT » śr lip 04, 2007 20:20

Mam jeden na oba światła mijania, jest w komorze silnika nieopodal akusia.
Czy ktoś wie jak kupić nalepkę z logo vwgolf.pl pod tylną lampę??? :kac:

[ Dodano: 04 Lip 2007 20:59 ]
Ah!!! Ważne! Główny kabel prądowy + do przekaźnika i od niego do lamp daj dość gruby!!! :bigok:



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr lip 04, 2007 21:55

wojtas_GT pisze:można dać bezpiecznik
Nie możesz tylko musisz. W przypadku jakiegoś zwarcia pięknie płonie instalacja w samochodzie :/
Prawidłowo powinny być 2 przkażniki (po jednym na każdą żarówkę "krótkich") ,gdyż w przypadku zwarcia przy jeździe po nocy zgasną oba światła co jest bardzo niebezpieczne. ale to już można sobie darować (trzebaby było mieć wielkiego pecha) ale bezpieczników NIGDYnie należy żałować bo skutki mogą być opłakane.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 378 gości