ciśnienie oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » ndz mar 04, 2007 16:02

Ardiano pisze:A co do mojego zegara..to miga mi na poczatku ta kontrolka ..wiec mam dynamiczny modól...a jak to naprawic? moze to to....
ja poszedlem najprostsza droga poprostu wymienilem cale zegary na takie bez tego modulu ale mi to nie przeszkadza poniewaz mam zegar cisnienia oleju w aucie i na bierzaco wiem jakie mam cisnienie


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Ardiano
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Ardiano » ndz mar 04, 2007 18:55

A może wiadomo komuś jak wylaczyc ta kontrolke z brzeczkiem zeby nie dawało znac o sobie??



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn mar 05, 2007 00:38

balono21 pisze:a co sądzicie o tym http://moto.allegro.pl/item171290045_do ... lnika.html
może pomóc, albo może znacie jakiś inny srodek , który może pomóc w tej sytuacji
jeśli mierzyłeś ciśnienie i jest OK to czemu chcesz zasyfiac olej ?? Jeśli pomiar ciśnienia pokazuje że jest OK to masz kłopot na lini czujnik - kabelki - kontrolka, nie bardzo rozumiem twoje podejście, jeśli ciśnienie nie jest ok to może warto się przyjrzec dlaczego ... może pompa jest na ukończeniu a może łożyska wału siadają ... taki środek ci nic nie pomoże (chyba że chwilowo do remontu kapitalnego)


TDPower

Krzysztof84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr mar 29, 2006 19:21
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Krzysztof84 » śr lip 04, 2007 18:42

Zrobiłem remont silnika [benzyna 1,3 gażmik]MK2.Wymieniłem panewki ,pierścienie,szklanki,uszczelniacze zaworów, gdy silnik jest zimny jest OK,ale jak się rozgrzeje słychać szklanki i włącza się brzęczek i kontrolka oleju [na wolnych obrotach] Przed remontem było to samo, czy to wina pompy oleju? Proszę o radę.



Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: wojtas_GT » śr lip 04, 2007 18:59

Na temat ciśnienia oleju było już sporo na forum, lepiej poszukaj, bo sam trochę się naprodukowałem i pomogłem paru gościom na własnym przykładzie (już mam spokój, na jakiś czas pewnie).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 399 gości