przy mocnym przyspieszaniu miga kontrola recznego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

przy mocnym przyspieszaniu miga kontrola recznego

Post autor: olek256 » śr lip 04, 2007 09:22

witam
ostatnio zauwazlylem ze podczas gwaltownego wyprzedzania lub przyspieszania( :satan: ) migocze/przerywa ,bardzo szybko kontrolka hamulca recznego... sprawdzilem ten "czujnik" i wydaje sie byc dosc dobry bo na postoju musze dobrze uniesc dzwignie zeby sie zapalila...
O co tu moze chodzic? Dodam ze przy normalnej spokojnej jezdzie nic sie nie dzieje.


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr lip 04, 2007 09:24

Może być gdzięś przetarty przwód do czujnika i potafi przywrzeć.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

michal0604
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 18:56
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: michal0604 » śr lip 04, 2007 09:29

Masz mało płynu hamulcowego w zbiorniczku. Dolej jak najszybciej musi być DOT-3, lub DOT-4 :bajer: :bajer:


michal0604

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » śr lip 04, 2007 09:35

michal0604 pisze:Masz mało płynu hamulcowego w zbiorniczku
hmmm....... sam nie wiem... Ostatnio jeszcze zaczelo mi piszczec podczas jazdy z przodu (hamulce) a jak lekko nacisne nozny to przestaje...
a z tym plynem zaraz ide sprawdzic.


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr lip 04, 2007 09:40

Z tym płynem to fakt. Tylko nigdy nie było mi dane (na szczęście :okej: ) zobaczyć działanie czujnika poziomu płynu w praktyce. Jeśli nie masz wycieków z układu hamulcowego to niski poziom płynu może świadczyć o nienajlepszym stanie klocków/tarcz. Mogą być już bardzo zużyte i tłoczki są bardzo wysunięte. To piszczenie o którym spomniałeś może też świadczyć o sporym "rancie" na tarczach hamulcowych.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

michal0604
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 18:56
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: michal0604 » śr lip 04, 2007 09:51

olek256, No potwierdzam. Jak pisałem nie było nic o piskach z przodu. Zmienić klocki, i ewentualnie tarcze, i uzupełnić płyn. Powodzenia w naprawie. :bajer: :bajer:


michal0604

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » śr lip 04, 2007 10:19

tarcze maja zuzycia 2 mm, klockow nie widze..., plynu jest idealnie miedzy poziomem min a max.
macie jeszcze jakies pomysly?


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr lip 04, 2007 10:22

olek256 pisze:tarcze maja zuzycia 2 mm
czyli...........zużycie graniczne.

Zobacz jeszcze przewód od czujnika ręczego czy gdzieś się nie przetarł, może to być też czujnik/ przewód tego czujnika płynu.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » śr lip 04, 2007 10:27

zodiak pisze:czyli...........zużycie graniczne.
ale to po 1mm na strone... chyba ze to sie tak liczy. sprawdze w wolnej chwili ten kabelek czy nie ma gdzies przetarcia.


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr lip 04, 2007 10:30

Zależy co rozumiesz "po 1mm na stronę" czy chodzi Ci o jedną tarczę czy o.... dwie tarcze "do kupy" :bigok: . Zawsze podaje się zużycie dla jednej tarczy (która ma dwie strony robocze) i jak zużycie 2mm (1mm+1mm ) to do wymiany.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » śr lip 04, 2007 12:24

no dokladnie, podawalem na jednej tarczy. ale cos mi tu brzydko pachnie.skoro tarcza ma conajmniej 1cm to nie powinno robic roznicy zuzycia po 1mm na kazda strone... :goof:


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
adrusek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr cze 06, 2007 23:22
Lokalizacja: góra
Kontakt:

Post autor: adrusek » śr lip 04, 2007 12:53

producent podaje tyle e to wartosc graniczna. cienke tarcze moga spowodowac powyginanie sie od temeratory ktorej nie nadarza odprowadzac


adrus

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » śr lip 04, 2007 13:55

chcialem kupic takie cos
http://www.allegro.pl/ite..._cena_szok.html
oplaca sie? i czy wogole podejda bo w swoim nie mam wentylowanych...


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
mArcobass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: wt mar 27, 2007 21:05
Lokalizacja: Wipsowo
Kontakt:

Post autor: mArcobass » śr lip 04, 2007 14:49

jeżeli klocki piszczą to mogły sie zapiec na prowadnicach. Dlatego najlepiej nasmaruj prowadnice klocków. Przy wymianie na nowe radze też wykonać tą czynnośc. Do tego celu słuzy specjalny smar(taki szary), ewentualnie smarem grafitowym też pomaga.


http://www.wurc.com.pl/# http://www.facebook.com/wurc.olsztyn
Montaż - Regulacje - Naprawa - Diagnozy LPG - Poszerzanie felg stalowych - regeneracja felg- blacharstwo - lakiernictwo - modyfikacje

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 438 gości