termostat
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
szukać w najbliższym sklepie z częściam (tylko nie taniego a dobrego), wymiana jest banalnie prosta, spuścić płyn z układu, odkręcić dwie śrubki i poskładać w odwrotnej kolejności, trzeba odkręcić parę śrub więcej jak masz wspomaganie ponieważ króciec z termostatem jest przy silniku na dolnym wężu od chłodnicy. Nie warto sprawdzać czy jest dobry (zresztą nie bardzo jest jak, do wrzątku ręki nie włożysz), od razu zakładaj nowy (dobry a nie tani).
PRZECZYTAJ WĄTEK: TEMPERATURA OSTATNIE STARCIE tam wszystko pisze
PRZECZYTAJ WĄTEK: TEMPERATURA OSTATNIE STARCIE tam wszystko pisze
Jest pod altern.Musisz isc za wężem od chłodnicy tym dolnym i on tam siedzi w takim plastiku( przykręconym do bloku silnika). Musisz odkęcić taką łapę która częściowo trzyma pompę wspomagania - śruby na klucz 13 u mnie trzeba było jeszcze poluzować pompe wspomagania.W sumie na dole były 3 sruby a u góry musisz odkręcić taką długą śrubę która trzyma tą łapę do łapy alternatora i jest tam taka jeszcze jedna srubka na klucz 15 lub 16 wtedy wyciągniesz tą łape pod którą jest termostat.Uważaj bo jak go wyciągniesz to wyleci ci cały płyn z bloku ok 2 litrów.Nowy termostat strasznie żle jest wsadzić i do końca nie wiesz czy siadł dobrze.Uwaga uszczelka jest w komplecie taki oring.Ten oring musisz nałożyć na plastikową obudo i dopiero termostat lub jak ci się uda termostat włóż do bloku a plastik wraz z gumką nałóż na termostat.Ten plastik jest przykręcony 2 srubkami na klucz 10.Po zakręceniu plastiku zalej samochód wodą i nie odpalaj żeby sparwdzić czy nie cieknie.Jak ok to skręcaji gotowe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości