Stukanie w zawieszeniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Daneqq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt maja 25, 2007 22:41
Lokalizacja: Wrocław

Stukanie w zawieszeniu

Post autor: Daneqq » pn lip 02, 2007 15:10

Podczas jazdy czasami słychac dziwne stuki z przodu. Najbardziej słychac gdy skercam, albo podczas jazdy na "luzie". zagladajac od spodu zobaczyłem ze połoski maja lekki luz "lewo-prawo" i maja pekniete gumowe osłony przy kole. Czy to jest tego przyczyna czy cos innego jeszcze trzeba wymienic?????



Awatar użytkownika
golfik88
...
...
Posty: 714
Rejestracja: pt maja 18, 2007 14:48
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: golfik88 » pn lip 02, 2007 15:58

powodem moga byc zuzyte przeguby zewnetrzne jak piszesz ze stuka podczas skretow, a z tymi oslonami gumowymi to niedobrze ze sa popekane bo bardzo mozliwe ze od dluzszego czasu dostawalas sie pod te oslony piasek i inne niepotrzebne smieci wiec to moglo byc przyczyna szybszego zuzycia sie wlasnie tych przegubow



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » pn lip 02, 2007 16:19

prawdopobnie piach mógł się dostać do przegubów i uległy uszkodzeniu.
jesli stuka przy skręcaniu to na 100% przeguby sa uszkodzone.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn lip 02, 2007 16:29

Witam
Niedobrze niedobrze jak pękły gumy - osłony przegubów. Po pierwsze tam znajdsuje sie smar czy olej i on je smaruje. Po drugie jak pisaliu koledzy piach w nich to bardzo niebezpieczna sprawa. Ale zakładam ze piachu raczej nie złapały ale raczej nie maja samrowania. ?Niestety wymiana osłon kosztuje. Chyba ze sam umiesz je sciagnac. tzreba odkrecic piaste wyciagnac przegub nasmarowac i... Smigać dalej. Koszt takch osłon zapewne niewielki jakies 10 zł sztuka tak mysle. A za cała wymiane ja placiłem 100zł i oprocz tego wymieniałem 1 przegub (trioche za mocno sie poszło i pekł :)) ). A jesli chodiz o nowy przegub to kosztuje 120 zł.
:DD


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Daneqq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt maja 25, 2007 22:41
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Daneqq » pn lip 02, 2007 17:41

a te stukanie podczas jazdy prosto i na "luzie" to tez przegłub????



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » pn lip 02, 2007 18:00

Daneqq pisze:a te stukanie podczas jazdy prosto i na "luzie" to tez przegłub????
jeśli jest jużbardzo "skatowany" to owszem może byc i to.
u mnie podczas stukania przy jeździe na wprost okazało się że padł przegub wewnętrzny i to on nadawał się do wymiany.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » pn lip 02, 2007 18:04

Tak jak piszą koledzy dostał się bród do przegubu. Wymiana gumy jakieś 2godz roboty (sprawnej). Guma jest tania w MK2 łatwo wyjąć półośkę więc powinieneś sobie poradzić. Wymyj dobrze przegub daj dużo smaru załóż gumę. Jak dalej będzie stukać albo już "na oko" będziesz widział, że nic z niego nie będzie to niestety ale musisz go wymienić ;-)


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » wt lip 03, 2007 12:08

Daneqq proponuje od razu wymienić przeguby z gumami. Jeśli gumy są popękane to na 100% przeguby ci padły. Smar nic nie pomorze. :rotfl:


VWpower Golf

Awatar użytkownika
Ostry!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:03
Lokalizacja: OP/OK
Kontakt:

Post autor: Ostry! » wt lip 03, 2007 12:10

GENE pisze:Daneqq proponuje od razu wymienić przeguby z gumami. Jeśli gumy są popękane to na 100% przeguby ci padły. Smar nic nie pomorze.
Ja już miałem tak 2 razy że nie wiedziałem nawet że gumy sparciały i dopiero na przeglądzie koleś mi powiedział że do wymiany mam... Kupiłem gumy dobrze wymyłem przeguby, naładowałem smaru i hula do dzisiaj.. Tyle tylko że to było w A6 a nie w MK2 - czyli na pewno wytrzymałość też inna, nie mówiąc o wykonaniu :jezor:


German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 440 gości