TYLNIA WYCIERACZKA MK3 HELP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

TYLNIA WYCIERACZKA MK3 HELP

Post autor: TUTENHAMON » ndz maja 15, 2005 11:47

Wiele postów przeczytałem na ten temat i niestety nie znalazłem tego co mnie interesuje. A więc panowie spiepszyła się wycieraczka z tyłu sprawdziłem bezpiecznik dobry wyczyściłem przekładnie i sprawdziłem silniczek na krótko - sprawny. Do kostki silniczka dochodzą trzy przewody śrdokowy do masa zielony prąd tak podłanczałem do akumulatora i działało ale ten trzeci do czego pewnie do przerywacza. Powiedzcie mi czy jak u waz załanczyliście tylnią wycieraczke to było słychać przerywacz. Kabelki sprawdzałem są ok (te przy klapie). Przerywacz mam tylko jeden 99 czy on odpowiada za tylnią też czy może jest jakiś sterownik czasowo załanczający do tyłu mam mk3 z 97 sierpnia czyli ostatnią trójeczke.


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
mwwd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 12:26
Kontakt:

Post autor: mwwd » ndz maja 15, 2005 11:49

za bardzo to sie tez nie orientuje, ale wiem ze przy moim golfie słychac przerywacz jak sie załącza wycieraczka, nawet wtedy,kiedy silniczek miałem niesprawny.


Golf III 1,4 CL,1993

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » ndz maja 15, 2005 11:50

No właśnie ja nigdy na to nie zwruciłem uwagi i teraz dlatego pytam a masz jeden przerywacz od tyłu i przodu


TUTENHAMON

wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » ndz maja 15, 2005 12:52

do tylnich wycieraczek jest drugi przerywacz, pozycja 2, nad 99 i ma numer 72



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » ndz maja 15, 2005 13:22

NO tak a ja go nigdy nie maiałem od samego początku i tył też działał i co ty na to


TUTENHAMON

wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » ndz maja 15, 2005 13:46

czasowo też??, bo normalnie to tak działa, że jak raz popchniesz manetkę to się włącza i cyklicznie czyści szybę, aby to wyłączyć to trzeba drugi raz popchnąć manetkę, może jest jakiś błąd w moim rysunku przekaźników, a co z bezpiecznikiem 4 licząc od lewej (15A)



CUDAK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn maja 02, 2005 12:22
Lokalizacja: Chełmek k. Oświęcimia
Kontakt:

porada

Post autor: CUDAK » ndz maja 15, 2005 16:41

To moze ja Ci wkoncu pomoge ;) Od poczatku zacznijmy. W klapie przy silniczku są 3 przewody: 1- masa (nie komentuje) a dwa pozostałe to PLUS +12v jeden z nich ma byc stale pod napięciem po wlączeniu stacyjki (niezależnei czy wycieraczka pracuje czy nie) a drugi to "sterowanie" na nimnapiecie sie pojawia jak bedziesz chciał właczyc wycieraczke. Jak nie ma na nim napięcia w chwili gdy właczasz manetka wycieraczke to sprawdz bezpieczniki, następniesprawdz przekaznik (jalk masz na podmiane to wymien) ale u Ciebie podejrzewam, ze mozesz miec uszkodzony styk właśnie w manetce pod kierownica :(


Części z Niemiec do wszystkich samochodów osobowych. Tel. 0-504-002-584;
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1343805
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?id=121753

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pn maja 16, 2005 09:51

Akurat jest troszke inaczek 2 to masa 1 perzwyane napięcie 3 stały prąd. NAtomiaast nigdy nie miałem przekażnika 72 tylko jeden 99 ale kiedyś tak mi się wydaje że jak włanczałem tylnią wycieraczkę to było słychać cykniącie tego przekaźnika może się myle ale chygba tak było obecnie niesłychać. Bezpiecznik jest wporządku


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » wt maja 17, 2005 09:53

wojteks pisze:czasowo też??, bo normalnie to tak działa, że jak raz popchniesz manetkę to się włącza i cyklicznie czyści szybę, aby to wyłączyć to trzeba drugi raz popchnąć manetkę, może jest jakiś błąd w moim rysunku przekaźników, a co z bezpiecznikiem 4 licząc od lewej (15A)


Tak czasowo tez działało wszystko tak jak piszesz tylko na jednym przekaźniku 99


TUTENHAMON

wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » wt maja 17, 2005 14:35

TUTENHAMON pisze:
wojteks pisze:czasowo też??, bo normalnie to tak działa, że jak raz popchniesz manetkę to się włącza i cyklicznie czyści szybę, aby to wyłączyć to trzeba drugi raz popchnąć manetkę, może jest jakiś błąd w moim rysunku przekaźników, a co z bezpiecznikiem 4 licząc od lewej (15A)


Tak czasowo tez działało wszystko tak jak piszesz tylko na jednym przekaźniku 99

to moja wiedza się tu kończy



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » śr maja 18, 2005 11:45

Może ktoś jeszcze coś mi na ten temat powie co powinien jeszcze sprawdzić może coś pomijam


TUTENHAMON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 245 gości