jak dodac kilka kucy VW na LPG

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pablohasan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr sty 24, 2007 15:30
Lokalizacja: Olsztyn

jak dodac kilka kucy VW na LPG

Post autor: pablohasan » ndz lip 01, 2007 22:09

Po przeczytaniu paru postow na temat filtru powietrza, zrobilem dzis experyment no i udalo sie moj VW idzie jak rakieta. Mam silnik 1.8 monowtrysk jezdze na gazie bo taniej :) Dowiedzialem sie na forum ze w obudowie filtru powietrza gazownicy przy zakladaniu instalacji zamykaja doplyw zimnego powietrza ( przynajmniej u mnie tak zrobili ) dzis odblokowalem zaslepke ( wyjelem przewod doprowadzajacy cisnienie powietrza do obudowy filtra w zime go spowrotem zaloze bo silnik bedzie potrzebowal wowczas goracego powietrza ) jak narazie jest wszystko OK ( w tygodniu dam znac jak zmienilo mi sie spalanie LPG )

Moze orientujecie sie jak sie reguluje zawory w moim silniku ???????


Mario Olsztyn

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 01, 2007 22:38

po 85 roku się nie reguluje bo mają samoregulatory, które się zmienia jak stukają caly czas.
Dobrze zrobiłeś z odblokowaniem, wężyki możesz podłączyć juz jak były bo i tak ciepłe powietrze poleci tylko chwilkę, jeśli klapka pod filtrem działa jak potrzeba


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » ndz lip 01, 2007 22:49

Jak ściągnołeś wężyk doprowadzający podciśnienie do filtra powietrza to musisz go zaślepić, inaczej będzie ciągnoł lewe powietrze. Klapke w filtrze powietrza najlepiej zblokować na stałe w pozycji zamykającej dopływ ciepłego powietrza.


=-Pinhead-=

pablohasan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr sty 24, 2007 15:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pablohasan » ndz lip 01, 2007 22:56

chyba u mnie ta samoregulacja nie dziala poniewaz na wysokich obrotach sstrasznie halasuja Podejrzewam ze mechanik zle zlozyl glowice bo 5 miesiecy temu dawalem ja do renowacji byly wymieniane uszczelniacze zaworow popychacze oraz szlif gniazd zaworowych A co do tej klapki w obudowie filtru to ona po uruchumieniu silnika i rozgrzaniu go do 90 stopni nadal blokowala doplyw zimnego powietrza

[ Dodano: 02 Lip 2007 15:12 ]
moze macie podobne problemy z waszymi silnikami jesli tak prosze o pare slow :)

[ Dodano: 03 Lip 2007 21:19 ]
dzis chcialem poluzowac linke ( nie odbijala do konca ) od pedalu przyspieszenia i zaczelem sie bawic pewna sruba ( przy wtrysku paliwa firmy Bosch monowtrysk silnik 1.8 ) ktora opiera caly mechanizm dodawania gazu . Dokladnie ta srube odkrecilem o 3 zwoje gwintu co spowodowalu taki skutek ze jak odpale silnik to chodzi jak pila motorowa wiecie moze co ja najlepszego zrobilem ???

[ Dodano: 03 Lip 2007 21:20 ]
dzis chcialem poluzowac linke ( nie odbijala do konca ) od pedalu przyspieszenia i zaczelem sie bawic pewna sruba ( przy wtrysku paliwa firmy Bosch monowtrysk silnik 1.8 ) ktora opiera caly mechanizm dodawania gazu . Dokladnie ta srube odkrecilem o 3 zwoje gwintu co spowodowalu taki skutek ze jak odpale silnik to chodzi jak pila motorowa wiecie moze co ja najlepszego zrobilem ???

[ Dodano: 03 Lip 2007 21:20 ]
dzis chcialem poluzowac linke ( nie odbijala do konca ) od pedalu przyspieszenia i zaczelem sie bawic pewna sruba ( przy wtrysku paliwa firmy Bosch monowtrysk silnik 1.8 ) ktora opiera caly mechanizm dodawania gazu . Dokladnie ta srube odkrecilem o 3 zwoje gwintu co spowodowalu taki skutek ze jak odpale silnik to chodzi jak pila motorowa wiecie moze co ja najlepszego zrobilem ???

[ Dodano: 03 Lip 2007 21:20 ]
dzis chcialem poluzowac linke ( nie odbijala do konca ) od pedalu przyspieszenia i zaczelem sie bawic pewna sruba ( przy wtrysku paliwa firmy Bosch monowtrysk silnik 1.8 ) ktora opiera caly mechanizm dodawania gazu . Dokladnie ta srube odkrecilem o 3 zwoje gwintu co spowodowalu taki skutek ze jak odpale silnik to chodzi jak pila motorowa wiecie moze co ja najlepszego zrobilem ???


Mario Olsztyn

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 391 gości