czyszczenie silniczka krokowego...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kamil_p
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pt cze 02, 2006 23:41
Lokalizacja: Bytom

czyszczenie silniczka krokowego...

Post autor: kamil_p » sob cze 30, 2007 23:58

witam

tak jak w temacie jak dostac sie do silniczka krokowego w AEXie? gdzie on sie dokladnie znajduje czy trzeba sciagac obudowe od filtra powietrza?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz lip 01, 2007 10:43

szukałeś tu???
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl



Awatar użytkownika
arek-1973
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 30, 2007 14:17
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: arek-1973 » ndz lip 01, 2007 13:03

Witam !
Czy silnik AAM 1,8 ma silniczek krokowy jak tak czy jest mozliwosc wymontowania go i wyczyszczenia.



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » ndz lip 01, 2007 13:31

arek-1973 pisze:Witam !
Czy silnik AAM 1,8 ma silniczek krokowy jak tak czy jest mozliwosc wymontowania go i wyczyszczenia.
ma i jest taka mozliwosc



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz lip 01, 2007 18:20

Czy silnik AAM 1,8 ma silniczek krokowy
alez oczywiscie jast on zamontowany od przodu wtrysku (monowtrysk)



Awatar użytkownika
kamil_p
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pt cze 02, 2006 23:41
Lokalizacja: Bytom

Post autor: kamil_p » ndz lip 01, 2007 19:41

nie szukalem ale dzieki juz wiem ze w AEXie nie ma silniczka krokowego dlatego go mnie moglem znalesc;] pozdro



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz lip 01, 2007 19:46

kamil_p pisze:juz wiem ze w AEXie nie ma silniczka krokowego dlatego go mnie moglem znalesc;]
tu sie mylisz drogi kolego jest silniczek krokowy

[ Dodano: Nie Lip 01, 2007 19:50 ]
REGULATOR BIEGU JAłOWEGO

BOSCH - MOTRONIC AEX
jest to sprzęzony z przepustnica silnik krokowy( nie regulowany ręcznie )umieszczony na obudowie przepustnicy. jego zadaniem jest regulacja prędkości obrotowej biegu jałowego przez zmiane uchcylenia przepustnicy
REZYSTANCJA między zaciskami 1-2 złącza 3 do 200 ohm
Ostatnio zmieniony ndz lip 01, 2007 19:51 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kamil_p
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pt cze 02, 2006 23:41
Lokalizacja: Bytom

Post autor: kamil_p » pn lip 02, 2007 00:31

tak wyczytalem na forum ze nie ma krokowca;p po wyczyszczeniu przepustnicy benzynka ekstrakcyjna gasniecie ustapilo;]



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn lip 02, 2007 08:59

dziejo pisze:sprzęzony z przepustnica silnik krokowy(
po wyczyszczeniu przepustnicy benzynka ekstrakcyjna gasniecie ustapilo;]



Awatar użytkownika
arek-1973
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 30, 2007 14:17
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: arek-1973 » pn lip 02, 2007 13:11

Witam ponownie :
Jest to duzy klopot wyczyscic taki silniczek krokowy i co tam sie czysci ,czy trzeba wymontowac monowtrysk ? Duzo napraw wykonuje sam ,ale tego jeszcze nie robilem wiec wole zapytac. :)
Ostatnio zmieniony pn lip 02, 2007 13:12 przez arek-1973, łącznie zmieniany 1 raz.



RzEsKi_STG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw cze 28, 2007 00:06
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: RzEsKi_STG » wt lip 03, 2007 18:59

W AEXie jest krokowiec zmontowany razem z cała przepustnica, tak samo jak potencjometr przepustnicy, to raczej rzadko psuje sie w tych silnikach. Zdejmij obudowe filtra i sprawdz czy jak włączasz zapłon poruszy sie przepustnica, jesli tak to znaczy ze działa, jesli nie to nie. Najlepiej sprawdz naciąg linki gazu, linka musi być troche luźniejsza, aby przepustnica swobodnie zamykała sie do końca...



Awatar użytkownika
arek-1973
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 30, 2007 14:17
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: arek-1973 » śr lip 04, 2007 06:42

No i kleska na calego po wyczyszczeni silniczka krokowego nie ma poprawy nadal silnik chodzi na bardzo niskich obrotach prawie gasnie krokowy nie dziala a silnik znajdujacy sie w krokowym sprawdzalem dziala . Co tu dalej poczac nie wiem najlepiej chyba udam sie aby podpiac golfa pod kompa . Jak by to byl krokowy to ile trzeba szykowac kasiorki moze wiecie na nowy badz uzywany?



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr lip 04, 2007 07:13

Ostatnio zmieniony śr lip 04, 2007 07:15 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » śr lip 04, 2007 13:15

Co do AEXa to silnika krokowego nie ma. Jest przepustnica a to co reguluje w niej obroty nie mieści się w "definicji" silnika krokowego. Jeśli chcesz wyczyścić przepustnicę to o ile się nie mylę to Ci kiedyś o tym pisałem. Jak chcesz się dobrać do wnętrza przepustnicy to zdejmujesz plastik - możesz ew przesmarować delikatnie trybiki lub oczyścić potencjometr.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 172 gości