filtr powietrza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pablohasan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr sty 24, 2007 15:30
Lokalizacja: Olsztyn

filtr powietrza

Post autor: pablohasan » pt cze 29, 2007 23:03

Witam

Moze ktos wie jak zmodyfikowac obudowe filtru powietrza aby silnik dostawal go mniej Mam problem, zapowietrza mi sie silnik na wysokich obrotach ( buczy ) dowiedzialem sie ze to przez nadmierna ilosc powietrza moze znacie innne metody regulacji ???


Mario Olsztyn

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » pt cze 29, 2007 23:22

no dziwne,żeby Ci silnik pracował cichutko na wysokich obrotach...silnik sobie łyka tyle powietrza ile potrzebuje,a to buczenie to dzwięk zasysanego powietrza,kto Ci nagadał takich głupot o zapowietrzaniu silnika?


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

struna7

Post autor: struna7 » pt cze 29, 2007 23:35

pablohasan pisze:Moze ktos wie jak zmodyfikowac obudowe filtru powietrza aby silnik dostawal go mniej Mam problem, zapowietrza mi sie silnik na wysokich obrotach ( buczy ) dowiedzialem sie ze to przez nadmierna ilosc powietrza moze znacie innne metody regulacji ???
mozesz na Polski przetlumaczyc
bo jak to czytam to mi sie cisnie na jezyk odpowiedz w stylu " wymien powietrze w kołach na letnie "



kryl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: śr mar 14, 2007 08:58
Lokalizacja: warmińsko mazurskie

Post autor: kryl » sob cze 30, 2007 00:24

Wszyscy chcą jak najwięcej powietrza dla swoich silników ,niektórzy nawet kupują turbo doładowarki ,ba nawet stosują dwustopniowe, żeby tego powietrza doładować więcej, a tu w drugą stronę.Ale jak bardzo chcesz to zawsze możesz zdławić dolot.


Kryl

Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » sob cze 30, 2007 06:47

jak zmodyfikowac obudowe filtru powietrza aby silnik dostawal go mniej
:rotfl: :panna:


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » sob cze 30, 2007 08:38

:kac: :grin: :rotfl: kazdy prosi o wiecej "luftu" a TY chcesz silnik dusic :grin:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Re: filtr powietrza

Post autor: souler » sob cze 30, 2007 08:58

pablohasan pisze: Moze ktos wie jak zmodyfikowac obudowe filtru powietrza aby silnik dostawal go mniej Mam problem, zapowietrza mi sie silnik na wysokich obrotach ( buczy ) dowiedzialem sie ze to przez nadmierna ilosc powietrza moze znacie innne metody regulacji ???
LOL roku
to wina cisnienia atmosferycznego :grin:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

pablohasan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr sty 24, 2007 15:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pablohasan » sob cze 30, 2007 13:22

problem jest w tym ze na wysokich obrotach silnik zasysa powietrze ale nie ciagnie do przodu ( brak mocy ) slychac przy tym dzwiek zasysanego powietrza do silnika a pozniej buczenie


Mario Olsztyn

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » sob cze 30, 2007 13:33

pablohasan pisze:problem jest w tym ze na wysokich obrotach silnik zasysa powietrze ale nie ciagnie do przodu ( brak mocy ) slychac przy tym dzwiek zasysanego powietrza do silnika a pozniej buczenie
jak nie ciagnie do przodu???!!!! jak filtr czysty to silnik sam sobie ciagnie tyle ile potrzebuje...to buczenie to jak na moje oko objaw tego ze predzej benzyny dostaje za malo stad tez brak mocy i typowe buczenie....



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob cze 30, 2007 13:33

Więc masz za mało paliwa a nie za dużo powietrza :) Powietrza nigdy nie jest za dużo.


=-Pinhead-=

pablohasan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: śr sty 24, 2007 15:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: pablohasan » sob cze 30, 2007 13:44

jezdze na LPG mam silnik 1.8 pali mi teraz 15 litrow na 100 km czy to malo ????


Mario Olsztyn

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob cze 30, 2007 13:50

To jakie masz spalanie o niczym nie świadczy. Możesz mieć przebogaconą mieszanke na niskich obrotach i ubogą na wysokich. Druga sprawa że mocno uboga mieszanka zwiększa spalanie, musisz znacznie mocniej otwierać przepustnice (wciskać gaz) aby jechać z tą samą prędkością co przy mieszance prawidłowej.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Drozu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:50
Lokalizacja: Ostrzeszów/Opole
Kontakt:

Post autor: Drozu » sob cze 30, 2007 13:50

pablohasan pisze:jezdze na LPG mam silnik 1.8 pali mi teraz 15 litrow na 100 km czy to malo ????
Moim zdaniem 15l to dużo... mój 1.8 ABS na trasie schodzi do 8, w mieście wychodzi około 11... na benzynie trochę mniej... MFA po 1k km pokazuje średnio 8 - 8.5l



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » sob cze 30, 2007 16:02

pablohasan pisze:jezdze na LPG mam silnik 1.8 pali mi teraz 15 litrow na 100 km czy to malo ????
ja bym zaczal od sprawdzenia zaplonu oraz ustawienia mieszanki gazu i benzyny..to taka podstawa,gdyby po tym wciaz bylo to samo to trzeba dalej szukac :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 365 gości