Synchro Vs Quattro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Synchro Vs Quattro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: Krzyś 16v » pt maja 13, 2005 23:44

Witam szukam mozliwosci polaczenia skrzyni quattro z napedem w mk2 synchro czy jest taka mozliwosc?? Albo chociaz jakies informacje artykuly zasady dzialasnia synchro i quattri !!!Czy jest ktos kto wie cos na ten temat!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » sob maja 14, 2005 00:08

syncro i quattro to to samo chyba :?:
najwyzej nie wielkie różnice, a główna to taka ze syncro jest w VW a quattro u Audi


Obrazek

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob maja 14, 2005 09:32

to co innego, pozadne (prawdziwe) quattro to torsen a syncro bazuje na wiskozie.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » sob maja 14, 2005 10:09

1. nie synchro, a SYNCRO
2. są to inne napędy, na pewno skrzynka nie będzie pasować, wszystko jest tam rozwiązane inaczej.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

pilachgt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pilachgt » sob maja 14, 2005 16:45

A mozna do golfa 2 syncro wcisnac quattro np z a3 albo starej b4??



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » sob maja 14, 2005 17:25

tyle to wiem ze sie ruznia ale na czym, polegaja roznice co by bylo jak bym przylaczyl skrzynke od B4 tj. na foto do napedu syncro?? tylko tylni most podlaczyc podcisnieniowo na stale bo tak jest zalanczany co by sie posypalo ?? bardzo mnie to ciekawi i jeszcze od czego sa te wezyki z boku skrzyni?? bo kabelki od czujnia polozenia walu :)



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » sob maja 14, 2005 17:27

Wogule jak widze ta skrzynia to niewiem jak ja ja wsadze do mk2 boje sie ze moj plan polegnie moze od a4/s4 byla by mniejsz



pilachgt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pilachgt » sob maja 14, 2005 20:09

W sumie zapomnialem. Od b4 raczej nie da sie wsadzic gdyz silniki w starych audi quattro byly wzdluznie umieszczone. Ja musze cos znalezc do vr6 do golfa 2 syncro. Bo czytalem ze napedy syncro w golfie 2,9 sa slabe, wiec nie chce myslec jakie sa w golfie 2 syncro.



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » sob maja 14, 2005 22:59

Ale wlasnie meczy mnie czym sie ruzna te dwa rodzaje napedow poruwnac zasady dzialania itp



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 487 gości