Golf Mk2 1,6 PN 70KM a gaz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
po 1. Reduktor bliżej przedniego pasa i bliżej chłodnicy....tak np. by pokrętło od mieszanki bylo w okolicach ośi koła pasowego,lub >j_jasiu< na wspornikach obok zbiorniczka płynu do spryskiwaczy..i obok zawór z filterkiem.. A przewody puszczone dołem a nie gorą i to jeszcze nad obudową filtra powietrza..Ja mam red. po lewej stronie pasa ..ale widziałem jak był na wsporniku przy zbiorniczku do spryskiwaczy i było cudnie..a przewody wodne to liczyc na kilka cm. można było - taka krotka droga wody..
A u mnie jest tak....
A u mnie jest tak....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
No Panowie ale macie pomontowane te installki, straty ciepła i długość przewodów wodnych jest imponująca. Po co tak robić skoro można swobodnie przy zbiorniczku płynu i aqu całą sprawę załatwić i będzie spoko. Że nie wspomnę o stratach ciepła wewnątrz samochodu, ze względu na to że instalacja jest podłączona do przewodów, które idą do nagrzewnicy, no i wesoło bo dłużej się autko będzie rozgrzewać zimą.vwmadison pisze:po 1. Reduktor bliżej przedniego pasa i bliżej chłodnicy....tak np. by pokrętło od mieszanki bylo w okolicach ośi koła pasowego,lub >j_jasiu< na wspornikach obok zbiorniczka płynu do spryskiwaczy..i obok zawór z filterkiem.. A przewody puszczone dołem a nie gorą i to jeszcze nad obudową filtra powietrza..Ja mam red. po lewej stronie pasa ..ale widziałem jak był na wsporniku przy zbiorniczku do spryskiwaczy i było cudnie..a przewody wodne to liczyc na kilka cm. można było - taka krotka droga wody..
A u mnie jest tak....
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
a ja założyłem gaz do RF przy przebiegu 220tyś, chodzi nieźle, spala średnio 8,5 l/100km chociaż ostatnio sa jakieś problemy ale nie wiem z czego właściwie się to bierze
wariuje na wolnych, chyba sterowanie przepustnica ale muszę sprawdzić
za instalkę LPG dałem 1350 zbiornik toroidalny chyba 28 l.
I tylko jak na razie złocisze licze a przejechałem już nim z instalacją 14 tyś regularne kontrole i regulacje i będzie git
pozdro
wariuje na wolnych, chyba sterowanie przepustnica ale muszę sprawdzić
za instalkę LPG dałem 1350 zbiornik toroidalny chyba 28 l.
I tylko jak na razie złocisze licze a przejechałem już nim z instalacją 14 tyś regularne kontrole i regulacje i będzie git
pozdro
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Sam filtra nie wymieniasz tylo warsztat więc w czym masz problem (ale nigdy nie miałem problemu) ?????sfoti pisze:J jasiu
Moglbys podac wiecej szczegolikow - czeka mnei instaalcja gazu i chce zrobic cos podobnego jak ty- moze jakis schemacik?
Jak z wymiana filtra ?? nie ma klopotow??
pozdrawiam
Wszystko zamontowane po przeciwnej stronie jak u chłopaków tzn parownik bo filterek (owiele mniejszy niż na zdjęciach) był zamontowany na tylnej ściance komory silnika (chyba przy serwie ale już nie pamiętam). Inslatacja Lovato I generacji do RP i do PN, jedyna róznica to taka że w RP przełączało się aftamatycznie a w PN z łapki musiałem dziergać bo to gaźniczor był.
Co daje zamontowanie tego po przeciwnej stronie?? Ano to że szybciej się wszystko nagrzewa (pozatym mniej kabli i przewodów gazowych idzie i mniej miejsca zajmuje). Aha jeszcze ci proponuję aby twój gazmen zrobił coś co miał VWMADISON z dolotem powietrza czyli odwrócić go do komory silnika (co to da??? ano da to że ci nie będzie gasł na wolnych obrotach bo to co ma Adamek i STR to jakaś porażka, no chyba że mają zaklajstrowany do połowy tą dziurę). Ja miałem zaślepiony w 50% dolot aby lepiej szedł (a co za tym idzie więcej spalał ) i nie gasł jak wyrzucałem go na luz. No ale jak dasz na luz przy prędkości 140 czy 160 to nie ma mocnego aby nie zgasł. . Zdjęcie jakie mam to jest zdjęcie RP'ka ale w PN miałem identyko (zdjęcia trzaskał sam YGD'a)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
[quote="j_jasiu"][quote="sfoti"]J jasiu
Aha jeszcze ci proponuję aby twój gazmen zrobił coś co miał VWMADISON z dolotem powietrza czyli odwrócić go do komory silnika (co to da??? ano da to że ci nie będzie gasł na wolnych obrotach
Dokładnie tak jak pisze!!!! ( Misiu!! Jakis Ty mądry ) :) Rura odwrócona i na kajdanke zamocowana do blachy :)
Ostatnio byłem u moich gazowników i był po montażu z silnikiem 1.6 Pn i miał ładniutko zamontowane . Prawie jak u Pana. J_JASIO Tylko wszystko (i red. i zawór z filterkiem ) to wszystko zamontowane na jednym ramieniu obos siebie. - b. efektownie i efektywnie to wyglądało....
P> Ale te peszelki na wodnych to klasa hihih.....
Pokaż gazownikom fotki i niech tak montują
Aha jeszcze ci proponuję aby twój gazmen zrobił coś co miał VWMADISON z dolotem powietrza czyli odwrócić go do komory silnika (co to da??? ano da to że ci nie będzie gasł na wolnych obrotach
Dokładnie tak jak pisze!!!! ( Misiu!! Jakis Ty mądry ) :) Rura odwrócona i na kajdanke zamocowana do blachy :)
Ostatnio byłem u moich gazowników i był po montażu z silnikiem 1.6 Pn i miał ładniutko zamontowane . Prawie jak u Pana. J_JASIO Tylko wszystko (i red. i zawór z filterkiem ) to wszystko zamontowane na jednym ramieniu obos siebie. - b. efektownie i efektywnie to wyglądało....
P> Ale te peszelki na wodnych to klasa hihih.....
Pokaż gazownikom fotki i niech tak montują
[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Już nie moje autko teraz Opelkiem Astrą Caravan (1.6 16V 100KM już na LPG instalka Landi Renzo) pomykam. Co do peszelków to masz rację, ale co do miejsca i całej reszty to uważam że miałem lepiej zamontowane.vwmadison pisze:Dokładnie tak jak pisze!!!! ( Misiu!! Jakis Ty mądry ) :) Rura odwrócona i na kajdanke zamocowana do blachy :)j_jasiu pisze:J jasiu
Aha jeszcze ci proponuję aby twój gazmen zrobił coś co miał VWMADISON z dolotem powietrza czyli odwrócić go do komory silnika (co to da??? ano da to że ci nie będzie gasł na wolnych obrotach
Ostatnio byłem u moich gazowników i był po montażu z silnikiem 1.6 Pn i miał ładniutko zamontowane . Prawie jak u Pana. J_JASIO Tylko wszystko (i red. i zawór z filterkiem ) to wszystko zamontowane na jednym ramieniu obos siebie. - b. efektownie i efektywnie to wyglądało....
P> Ale te peszelki na wodnych to klasa hihih.....
Pokaż gazownikom fotki i niech tak montują
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Jak działa prawidłowo to jasne, aha a powiedz mi jak po montażu nowego parownika skończyły się kłopoty?vwmadison pisze:Zgadzam sie..ale mnie jakoś to nie razi :) hmm........
pozdrofionka,......
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
Tak!! skonczyły się..Cewka ładnie strzela i słychać jak gaz zapodaje :) .. przejechałem 1 zbiornik i pal ok. Wszystko elegancko....dzieki za zapytanie
[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
vwmadison pisze:Kto tak montuje instalacje!!!! Koszmar!!! I jeszcze do blotnika.. Zapodam jutro moje fotki z firmy łódźkiej któras ma równiez hurtownie części i jako jedyna wydaje papiery z honologacją
PS. A nie gaśnie jak wrzucasz na luz przy wiekszej prędkości?????????????
A co zrobić jak tak gaśnie? W moim PN 1,6 '92 instalka Lovato jest od 165tys teraz mam 208tys - oczywiście montowana "koszmar" ale już tak było.... Trochę wzbogaciłem mieszankę i nie gaśnie na luzie jednak przy dużej prędkości luz i odrazu czerwone diodki.
ok doczytałem dalej i już wiem wszystko
Ostatnio zmieniony śr maja 25, 2005 14:18 przez fragli, łącznie zmieniany 1 raz.
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
Co daje?? hmm..odpal silnik i na wolnych obroitach przyłóż dłoń do dolotu powietrza!! i co sie dzieje???fragli pisze:vwmadison pisze:Kto tak montuje instalacje!!!! Koszmar!!! I jeszcze do blotnika.. Zapodam jutro moje fotki z firmy łódźkiej któras ma równiez hurtownie części i jako jedyna wydaje papiery z honologacją
PS. A nie gaśnie jak wrzucasz na luz przy wiekszej prędkości?????????????
A co zrobić jak tak gaśnie? W moim PN 1,6 '92 instalka Lovato jest od 165tys teraz mam 208tys - oczywiście montowana "koszmar" ale już tak było.... Trochę wzbogaciłem mieszankę i nie gaśnie na luzie jednak przy dużej prędkości luz i odrazu czerwone diodki. Mam pytanko - co daje rura do filta powietra jak u Ciebie na fotce....?
gaśnie..bo proporcje gazu i lpowietrza uległy drastycznej zmianie w proporcjach... A teraz sobie wyobraż , że pęd powietrza przy duąej prędkości wpada w ten wlot powietrza...i własnie masz problem a jak jeszcze masz serwo i gaśnie na zakręcie i jeszcze zblokuje kierownice to juz naprawde wesoło)
Dlatego ten wlot sie odwraca tak aby przy zrzuceniu na jałowy bieg ped pow. nie zubożył mieszanki...bo dostaje zawsze tyle samo proporcji....pow do lpg.
I tyle w tym temacie
[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 234 gości