Szarpie podczas jazdy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rufik83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt lis 11, 2005 10:35
Lokalizacja: czechowice dziedzice
Kontakt:

Szarpie podczas jazdy

Post autor: rufik83 » pt cze 22, 2007 17:32

Witam wszystkich. Mam pewien problem od ok miesiaca, który od dwoch dni sie bardzo natężył, otóż podczas jazdy szarpie mi autem (mk3 gti, silnik 2E), jakby cos przerywało, dodam że podczas tych szarpnięć obrotomierz zachowuje się normanie, tzn jak dodaje gazu to obroty rosną. Szarpie na każdym biegu. dowiedziałem sie że moze to być przepustnica, ale przyczysciłłem ją i nic. Wymieniłem kable WN, świece, kopułkę, palec i filtr paliwa i też nic. Już nie wiem co to moze być czy gdzieś na kablach jest jakieś przebicie?
aha czy podłączenie do kompa może wykazać taka usterkę?
Ostatnio zmieniony pt cze 22, 2007 18:39 przez rufik83, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 22, 2007 17:41

takie gwałtowne szrpnięcia to zwykle coś z zapłonem jednak. Sporo już zmieniłeś, ale zostaje cewka (u mnie tak się zaczęła psuć również, aż calkiem padła), czujnik halla.
Możesz jeszcze zapalić auto w nocy i zajrzeć pod maskę czy gdzieś nie ucieka iskra koło kabli. Jeśli te szrpnięcia nie są aż tak gwałtowne to może ciśnienia paliwa. (pompa, fitr)
Dopisz jaki to silnik (2E, ADY ?)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

rufik83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt lis 11, 2005 10:35
Lokalizacja: czechowice dziedzice
Kontakt:

Post autor: rufik83 » pt cze 22, 2007 17:53

cewka? dokładnie dwa lata temu wymieniałem na nową - Beru. Tak szybko by padła?



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pt cze 22, 2007 20:37

Moze to byc wina cewki. Sprawdz dobrze układ zapłonowy, mi osobiście to wyglada na pompe paliwa. napisz czy na wilnych obrotach jest falowanie czy nie ma jak sie silnik pracuje.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

rufik83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt lis 11, 2005 10:35
Lokalizacja: czechowice dziedzice
Kontakt:

Post autor: rufik83 » pt cze 22, 2007 22:21

byłem teraz zobaczyć czy nie ma przeskoku na kablach, noi nic. Zreszta kable mają 3 tygodnie jak cała reszta którą w/w.
Czy pompa? , hmm byłem dzis u mechanika i tez obstawia cewke albo... mam zabezpieczenie elektryczne, tzn. odcięcie paliwa i też zasugerował ze może to powodować.

Falowania nie ma prawie wogóle jak auto stoi to silnik pracuje na obrotach od 900 do 1000.
Wiem ze jakby falowały to wtedy jest coś z przepustnicą, takie falowanie kiedys miałem, przeczyściłem i był spokuj, ale to co sie dzieje teraz to inna sprawa.

[ Dodano: Nie Cze 24, 2007 17:26 ]
według mnie pompa to raczej nie będzie, bo podczas tych szarpnięć obroty nie spadają to czyli dostaje paliwo. Jutro jade do elektryka więc może cos wyjdzie.
Ostatnio zmieniony pt cze 22, 2007 22:27 przez rufik83, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » ndz cze 24, 2007 19:48

Witam :bajer:

Ja mam dokładnie to samo. U mnie jest to przy wysprzęglaniu, dodawaniu gazu oraz przy puszczaniu pedału gazu gdy auto jest na biegu. Mechanik powiedział, że to klapnięta poduszka pod silnikiem jest przyczyną. Wkrótce ją wymieniam, zobaczymy czy to coś pomoże. :pub:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 24, 2007 20:24

Ja w moim miałem szarpnięcia jeszcze w dwóch sytuacjach: zatkany filtr paliwa i uszkodzony przeplywomierz, poszukalbym jesczze dziury w dolocie, np gdzieś w tym miejscu co oba węże od odmy do dolotu dochodzą


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Domin_VW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: śr sie 02, 2006 15:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Domin_VW » pn cze 25, 2007 20:08

mam takie same objawy ostatnio i jak byłem na VAG-u to wyskoczył mi czujnik halla...teraz czekam na ten czujnik i jak go wymienie to dam znać czy coś się zmieniło...


Moje GTI US Edition => http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=196952

rufik83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt lis 11, 2005 10:35
Lokalizacja: czechowice dziedzice
Kontakt:

Post autor: rufik83 » wt cze 26, 2007 13:47

wiec prowdopodobie problem rozwiazany, byłem dzis u mechanika podłączył kompa i wyszedł jeden błąd na potencjometrze prepustnicy, został skasowany:) i jak narazie jest ok.
Dzięki wsyztkim za próbe rozwiazania problemu



Aldik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr cze 27, 2007 23:13
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Aldik » czw cze 28, 2007 20:16

A mi nie chce odpalać za pierwszym podjeście, odpuszczam i za drugim pali od kopa. Próbowałem jeszcze metody takiej aby dwa/trzy razy przekręcic zapłon (aby pompa zasysła) i wtedy pali lepiej. Podczas jazdy też sie nie zbiera jak powinien, czuje braki gdy dodaje gazu - moze to być wina pompy czy czegoś innego>?

[ Dodano: 28 Cze 2007 20:48 ]
Aldik pisze:A mi nie chce odpalać za pierwszym podjeście, odpuszczam i za drugim pali od kopa. Próbowałem jeszcze metody takiej aby dwa/trzy razy przekręcic zapłon (aby pompa zasysła) i wtedy pali lepiej. Podczas jazdy też sie nie zbiera jak powinien, czuje braki gdy dodaje gazu - moze to być wina pompy czy czegoś innego>?
Dodam, że mam Golfa 3 z 92r - silnik 1.4 ten z filtrem nad gaźnikiem..
Ostatnio zmieniony czw cze 28, 2007 20:17 przez Aldik, łącznie zmieniany 1 raz.



emanko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn maja 15, 2006 23:31
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: emanko » czw cze 28, 2007 21:37

ja bym sprawdzil kabel odcinajacy zaplon czy nie jest uszkodzony i czy nie ma spiec na nim

[ Dodano: 28 Cze 2007 21:38 ]
mialem podobne objawy i to byl zwykly przetarty kabelek mam golfa 19 TD i znajduje sie kolo pompy wtryskowej



Aldik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr cze 27, 2007 23:13
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Aldik » pn lip 30, 2007 12:54

Zauważylem że jak mam wlane max za 40 zł (więcej nie sprawdzalem) to też troszkę szarpie ale jak mam długi łuk w prawo to na samym końcu widze że wskazówka poziomu paliwa jest na minimum i auto zaczyna gasnąć! Co to moze byc ???



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 214 gości