Nietypowy problem z gaznikiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nietypowy problem z gaznikiem
mam problem.Urwal mi sie pewien kabelek przy gazniku i podobno jest to kabelek od " Zespołu ssawki wodno-elektrycznej" I tu moje pytanie za co to odpowiada??? dzieki za info
Moj silnik to 1.6 Pn(golf2) gaznik Pierburg 2E2 .
Tu daje zdjecie z zaznaczonym urwanym kabelkiem..
Moj silnik to 1.6 Pn(golf2) gaznik Pierburg 2E2 .
Tu daje zdjecie z zaznaczonym urwanym kabelkiem..
Ostatnio zmieniony śr cze 27, 2007 20:48 przez Fugi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Heya
Koledzy maja racje to podgrzewanie umieszczone w bimetalu. Szczerze powiem ze u mnie tez to nie działa. Ale mozna sie obejsc bez tego poniewaz jak auto sie rozgrzeje to płyn nagrzany przejmuje jego role. Tyle ze wiecej spali. Napiecie na zimnym jest właczane i wtedy podgrzewa sprezyne która otwiera przepustnice. Mam takei pytanko u mnie idzie sam kabelek a na kocu jest jakby uciety. Czy koledzy wiedza co było na jego koncu. Bo ja gdy chicelm go podlaczyc do sprezynki to uzyskiwalem taki efekt ze palil sie bezpecznik poneiwaz stykalem mase z 12v napieciem. Myslalem ze podanei napiecia na sprezyne spowoduej sej nagrzanie a tu zwarcie i nic.
Koledzy maja racje to podgrzewanie umieszczone w bimetalu. Szczerze powiem ze u mnie tez to nie działa. Ale mozna sie obejsc bez tego poniewaz jak auto sie rozgrzeje to płyn nagrzany przejmuje jego role. Tyle ze wiecej spali. Napiecie na zimnym jest właczane i wtedy podgrzewa sprezyne która otwiera przepustnice. Mam takei pytanko u mnie idzie sam kabelek a na kocu jest jakby uciety. Czy koledzy wiedza co było na jego koncu. Bo ja gdy chicelm go podlaczyc do sprezynki to uzyskiwalem taki efekt ze palil sie bezpecznik poneiwaz stykalem mase z 12v napieciem. Myslalem ze podanei napiecia na sprezyne spowoduej sej nagrzanie a tu zwarcie i nic.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie razem. od jeża jest jeden wyłącznik w króćcu płynu chłodzącego, a od grzałki bimetala drugi i temperatury wyłączania trochę się różnią. Ale w sumie mało istotne, jeśli jest jak to polutować to podłącz, jeśli to nie trzeba zdjąć tą pokrywkę do ktorej kabel idzie i zrobić wyjsce grzałki od nowaDamian-jg pisze:to powinno byc podlaczone razem z jezem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 75 gości