Nietypowy problem z gaznikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Fugi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 13:14
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Nietypowy problem z gaznikiem

Post autor: Fugi » śr cze 27, 2007 19:13

mam problem.Urwal mi sie pewien kabelek przy gazniku i podobno jest to kabelek od " Zespołu ssawki wodno-elektrycznej" I tu moje pytanie za co to odpowiada??? dzieki za info
Moj silnik to 1.6 Pn(golf2) gaznik Pierburg 2E2 .

Tu daje zdjecie z zaznaczonym urwanym kabelkiem.. Obrazek
Ostatnio zmieniony śr cze 27, 2007 20:48 przez Fugi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » śr cze 27, 2007 19:24

Jak dobrze widze to przewód od pogrzewania ssania. Słuzy on do zasilenia grzałki która podgrzewa bimetal ssania aby ssanie wczesniej sie wylaczało. Napiece podawane jest na nie jak silnik jest zimny.



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » śr cze 27, 2007 20:18

zgadza sie, to grzalka sprezynt bimetalicznej. Od siebie dodam ze jak wylazy sie ta grzalka to sprezyna ogrzewana jest przez garaca wode



Fugi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 13:14
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Fugi » czw cze 28, 2007 18:22

To lepiej to naprawic czy tak mzoe byc?? auto wiecej pali duzo?? kurde bo jakos dziwnie napisaliscie:P



Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » czw cze 28, 2007 20:30

chodzi dluzej na ssaniu z rana wiec wiecej pali . to powinno byc podlaczone razem z jezem w kolektorze dolotowym znaczy sie podgrzewaniem powietrza w kolektorze.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » czw cze 28, 2007 21:21

Heya
Koledzy maja racje to podgrzewanie umieszczone w bimetalu. Szczerze powiem ze u mnie tez to nie działa. Ale mozna sie obejsc bez tego poniewaz jak auto sie rozgrzeje to płyn nagrzany przejmuje jego role. Tyle ze wiecej spali. Napiecie na zimnym jest właczane i wtedy podgrzewa sprezyne która otwiera przepustnice. Mam takei pytanko u mnie idzie sam kabelek a na kocu jest jakby uciety. Czy koledzy wiedza co było na jego koncu. Bo ja gdy chicelm go podlaczyc do sprezynki to uzyskiwalem taki efekt ze palil sie bezpecznik poneiwaz stykalem mase z 12v napieciem. Myslalem ze podanei napiecia na sprezyne spowoduej sej nagrzanie a tu zwarcie i nic.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw cze 28, 2007 21:28

Damian-jg pisze:to powinno byc podlaczone razem z jezem
nie razem. od jeża jest jeden wyłącznik w króćcu płynu chłodzącego, a od grzałki bimetala drugi i temperatury wyłączania trochę się różnią. Ale w sumie mało istotne, jeśli jest jak to polutować to podłącz, jeśli to nie trzeba zdjąć tą pokrywkę do ktorej kabel idzie i zrobić wyjsce grzałki od nowa


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Fugi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 13:14
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Fugi » pt cze 29, 2007 21:07

Aha noooo:) i teraz juz wszystko kminie wielkie dzieki. oczywiscie punkciki. :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 75 gości