witam, jak w tytule
zatarty wałek rozrządu w 4 miejscach - na łożyskach
silnik ma nową pompę wody i oleju, pasek.
Podejrzewam że został lekko zatarty na starej pompie oleju a dopełnił swego czas i ciężka
noga kierowcy...
nie wiem jak czopy wału jeszcze nie odkręcałem miski. wał można ruszyć więc może jest ok???
przebieg 216kkm.
na tłokach lekkie odcisnięcia zaworów- podejrzewam ze ruszył kołem zanim szklanki opadły.
Moje pytanie: Naprawiać czy kupić używany
głowica, uszczelka pod głowice pod kolektory trochę wyjdzie lekko 500-600
czy lepiej kupić silnik z demontażu ok 800-1000zł ale za to stary mi pozostaje
ktoś miał taki dylemat??
Zatarty silnik 1.4 ABD
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zatarty silnik 1.4 ABD
Ostatnio zmieniony czw cze 28, 2007 15:37 przez majsterus, łącznie zmieniany 2 razy.
ja bym sie tym silnikiem nie zajmował a rozejrzał bym sie za nieco mocniejszym z drugiej zaś strony oprócz innego silnika cały osprzet okablowanie sterowanie wiadomo koszty więc masz dylemat ale gdybys dostał taki sam silniczek 1,4 w dobrym stanie to czemu nie
Ostatnio zmieniony czw cze 28, 2007 16:09 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie zagadka
odnosnie mojego engina
no więc:
zatarte jest lekko 1-wsze łożysko mocno 4-te i 5-te łożysko na wałku. Wszystkie krzywki nie maja sladów nawet zużycia.
niedawno był wymieniany rozrząd i pompa wody jak pisałem wcześniej.
Na denkach tłoków są ślady (lekkie ale są) uderzeń po zaworach.
moja diagnoza jest taka:
został źle złożony rozrząd i wałek nie wytrzymał naprężeń i poleciały łożyska ślizgowe.
Więc dół (wał i panewki) na 60% są sprawne, mogę go okręcać ciągnąć za pasek rozrządu.
co o tym myslicie???
[ Dodano: 03 Wrz 2007 14:43 ]
i znów nikt nic nie wymyślił...brak słów..
wiec mam drugi silnik i po kłopocie...
mam wrażenie że tu są zakładane posty a nikt nie czyta juz istniejących i nie uzupełnia ich
Panowie moderatorzy bałagan tu panuje!!!!!
odnosnie mojego engina
no więc:
zatarte jest lekko 1-wsze łożysko mocno 4-te i 5-te łożysko na wałku. Wszystkie krzywki nie maja sladów nawet zużycia.
niedawno był wymieniany rozrząd i pompa wody jak pisałem wcześniej.
Na denkach tłoków są ślady (lekkie ale są) uderzeń po zaworach.
moja diagnoza jest taka:
został źle złożony rozrząd i wałek nie wytrzymał naprężeń i poleciały łożyska ślizgowe.
Więc dół (wał i panewki) na 60% są sprawne, mogę go okręcać ciągnąć za pasek rozrządu.
co o tym myslicie???
[ Dodano: 03 Wrz 2007 14:43 ]
i znów nikt nic nie wymyślił...brak słów..
wiec mam drugi silnik i po kłopocie...
mam wrażenie że tu są zakładane posty a nikt nie czyta juz istniejących i nie uzupełnia ich
Panowie moderatorzy bałagan tu panuje!!!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 293 gości