Znalazłem niepodpięty wężyk podciśn. Od czego?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
Znalazłem niepodpięty wężyk podciśn. Od czego?
Hej,
wziałem się za wymianę wężyka paliwa bo strasznie sparciały i popekany jest i co zauważyłem. W tylnej części gaźnika gdzie znajduje się zbiorniczek podcisnienia są 2 wężyki. Ten dolny jest ok podłączony pod gaźnik u spodu, ale co zauważyłem to ten górny jest niepodpięty co gorsza wygląda jakby był ucięty.
Poniżej fotki.
Gdzie on ma być podpięty? Bo tak luzem to nie bardzo on chyba może być... no przecież to jest zbiorniczek podciśnienia, jak ma wypust taki to żadnego podciśnienia nie ma...
wziałem się za wymianę wężyka paliwa bo strasznie sparciały i popekany jest i co zauważyłem. W tylnej części gaźnika gdzie znajduje się zbiorniczek podcisnienia są 2 wężyki. Ten dolny jest ok podłączony pod gaźnik u spodu, ale co zauważyłem to ten górny jest niepodpięty co gorsza wygląda jakby był ucięty.
Poniżej fotki.
Gdzie on ma być podpięty? Bo tak luzem to nie bardzo on chyba może być... no przecież to jest zbiorniczek podciśnienia, jak ma wypust taki to żadnego podciśnienia nie ma...
-
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: śr lut 28, 2007 02:53
- Lokalizacja: opolskie
- Kontakt:
a ja wiem gdzie to ma byc bo wymienialem ten silowniczek i podpinalem wezyki gdzie trzeba
oto dwie fotki ktore powinny pomoc
Pozdrawiam!
oto dwie fotki ktore powinny pomoc
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony śr cze 27, 2007 22:15 przez mmaarriiaann, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
Dzięki panowie.
Mieliście rację co do tego szczególnie ostatni post. Ułamał mi się kruciec do przyłaczenia węzyka do siłownika. Właśnie się klei. Zobaczymy może się poprawi praca tego gaźnika.
Napiszę później czy coś się zmieniło po przyklejeniu krućca i podłączeniu prawidłowo weżyka.
Za pomoc wielkie dzięki. Rozdałem punkciki.
Edit
No i zrobiłem to, ale w sumie chyba nic się nie zmieniło...
Co zauważyłem - Patrząc z przodu silnika spod puszki filtra powietrza wychodzą 2 wężyki. Jeden idzie do rury gdzie steruje "ciepłe powietrze/zimne powietrze" a drugi biegnie w dół i wpada do gaźnika.
Poskladałem wszystko i odpaliłem silnik. Na benzynie. Żałuję, że nie mam obrotomierza bo bym wiedział troszkę więcej. Mianowicie na benzynie gdy ten weżyk nie jest wpięty silnik pracuje szybciej, równiej. Nie wiem czy ma to coś wspólnego w tym momencie z ssaniem.
Tym weżykiem zasysane jest powietrze z puszki. I to dość solidnie bo aż świszczy.
Tak się zastanawiam czy zaworek w filtrze czasem nie puszcza za mało powietrze czego efektem są zbyt niskie obroty i falowanie obrotów (pulsowanie) ? Czym dokładnie steruje ten zaworek w filtrze?
Nie będę nad tym już dumał. Znalazłem warsztat, który mi poleciła jedna osoba u mnie w mieścinie. Jutro jade na przegląd to po przeglądzie się przejade. Gościu w rozmowie przez telefon wydawał się, że zna się na tym. Od razu powiedział, że najpierw musze podjechać i on musi zobaczyć w jakim stanie jest gaźnik
Mieliście rację co do tego szczególnie ostatni post. Ułamał mi się kruciec do przyłaczenia węzyka do siłownika. Właśnie się klei. Zobaczymy może się poprawi praca tego gaźnika.
Napiszę później czy coś się zmieniło po przyklejeniu krućca i podłączeniu prawidłowo weżyka.
Za pomoc wielkie dzięki. Rozdałem punkciki.
Edit
No i zrobiłem to, ale w sumie chyba nic się nie zmieniło...
Co zauważyłem - Patrząc z przodu silnika spod puszki filtra powietrza wychodzą 2 wężyki. Jeden idzie do rury gdzie steruje "ciepłe powietrze/zimne powietrze" a drugi biegnie w dół i wpada do gaźnika.
Poskladałem wszystko i odpaliłem silnik. Na benzynie. Żałuję, że nie mam obrotomierza bo bym wiedział troszkę więcej. Mianowicie na benzynie gdy ten weżyk nie jest wpięty silnik pracuje szybciej, równiej. Nie wiem czy ma to coś wspólnego w tym momencie z ssaniem.
Tym weżykiem zasysane jest powietrze z puszki. I to dość solidnie bo aż świszczy.
Tak się zastanawiam czy zaworek w filtrze czasem nie puszcza za mało powietrze czego efektem są zbyt niskie obroty i falowanie obrotów (pulsowanie) ? Czym dokładnie steruje ten zaworek w filtrze?
Nie będę nad tym już dumał. Znalazłem warsztat, który mi poleciła jedna osoba u mnie w mieścinie. Jutro jade na przegląd to po przeglądzie się przejade. Gościu w rozmowie przez telefon wydawał się, że zna się na tym. Od razu powiedział, że najpierw musze podjechać i on musi zobaczyć w jakim stanie jest gaźnik
Ostatnio zmieniony śr lip 04, 2007 17:20 przez Kowal_, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: śr lut 28, 2007 02:53
- Lokalizacja: opolskie
- Kontakt:
Witam!!
"zaworek"
tzn chodzi ci o to?
to jest czujnik ktory na zimno zamyka doplyw zimnego powietrza (taka klapka we wlocie w obudowie filtra powietrza)
tu jest wiecej na ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=95012
pozdrawiam
"zaworek"
tzn chodzi ci o to?
to jest czujnik ktory na zimno zamyka doplyw zimnego powietrza (taka klapka we wlocie w obudowie filtra powietrza)
tu jest wiecej na ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=95012
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 164 gości