Golf Mk2 1,6 PN 70KM a gaz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » śr maja 11, 2005 14:28

po 1. Reduktor bliżej przedniego pasa i bliżej chłodnicy....tak np. by pokrętło od mieszanki bylo w okolicach ośi koła pasowego,lub >j_jasiu< na wspornikach obok zbiorniczka płynu do spryskiwaczy..i obok zawór z filterkiem.. A przewody puszczone dołem a nie gorą i to jeszcze nad obudową filtra powietrza..Ja mam red. po lewej stronie pasa ..ale widziałem jak był na wsporniku przy zbiorniczku do spryskiwaczy i było cudnie..a przewody wodne to liczyc na kilka cm. można było - taka krotka droga wody..
A u mnie jest tak....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » czw maja 12, 2005 13:11

str593 pisze:Agamek12
U mnie wygląda to tak, twoje zdjęcie ciągle jest niewidoczne
No to mamy tak samo reduktor, ale filtr gazu mam przy kolumnie - koszmar z wymianą (zdjęcie już widać).



Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » czw maja 12, 2005 16:53

vwmadison pisze:po 1. Reduktor bliżej przedniego pasa i bliżej chłodnicy....tak np. by pokrętło od mieszanki bylo w okolicach ośi koła pasowego,lub >j_jasiu< na wspornikach obok zbiorniczka płynu do spryskiwaczy..i obok zawór z filterkiem.. A przewody puszczone dołem a nie gorą i to jeszcze nad obudową filtra powietrza..Ja mam red. po lewej stronie pasa ..ale widziałem jak był na wsporniku przy zbiorniczku do spryskiwaczy i było cudnie..a przewody wodne to liczyc na kilka cm. można było - taka krotka droga wody..
A u mnie jest tak....
No Panowie ale macie pomontowane te installki, straty ciepła i długość przewodów wodnych jest imponująca. Po co tak robić skoro można swobodnie przy zbiorniczku płynu i aqu całą sprawę załatwić i będzie spoko. Że nie wspomnę o stratach ciepła wewnątrz samochodu, ze względu na to że instalacja jest podłączona do przewodów, które idą do nagrzewnicy, no i wesoło bo dłużej się autko będzie rozgrzewać zimą.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

gajczak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 20:20
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gajczak » czw maja 12, 2005 18:20

a ja założyłem gaz do RF przy przebiegu 220tyś, chodzi nieźle, spala średnio 8,5 l/100km chociaż ostatnio sa jakieś problemy ale nie wiem z czego właściwie się to bierze
wariuje na wolnych, chyba sterowanie przepustnica ale muszę sprawdzić
za instalkę LPG dałem 1350 zbiornik toroidalny chyba 28 l.
I tylko jak na razie złocisze licze a przejechałem już nim z instalacją 14 tyś regularne kontrole i regulacje i będzie git
pozdro



sfoti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw gru 16, 2004 01:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: sfoti » pt maja 13, 2005 12:47

J jasiu

Moglbys podac wiecej szczegolikow - czeka mnei instaalcja gazu i chce zrobic cos podobnego jak ty- moze jakis schemacik?

Jak z wymiana filtra ?? nie ma klopotow??


pozdrawiam



Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » pt maja 13, 2005 14:01

sfoti pisze:J jasiu

Moglbys podac wiecej szczegolikow - czeka mnei instaalcja gazu i chce zrobic cos podobnego jak ty- moze jakis schemacik?

Jak z wymiana filtra ?? nie ma klopotow??


pozdrawiam
Sam filtra nie wymieniasz tylo warsztat więc w czym masz problem (ale nigdy nie miałem problemu) ?????

Wszystko zamontowane po przeciwnej stronie jak u chłopaków tzn parownik bo filterek (owiele mniejszy niż na zdjęciach) był zamontowany na tylnej ściance komory silnika (chyba przy serwie ale już nie pamiętam). Inslatacja Lovato I generacji do RP i do PN, jedyna róznica to taka że w RP przełączało się aftamatycznie a w PN z łapki musiałem dziergać bo to gaźniczor był.

Co daje zamontowanie tego po przeciwnej stronie?? Ano to że szybciej się wszystko nagrzewa (pozatym mniej kabli i przewodów gazowych idzie i mniej miejsca zajmuje). Aha jeszcze ci proponuję aby twój gazmen zrobił coś co miał VWMADISON z dolotem powietrza czyli odwrócić go do komory silnika (co to da??? ano da to że ci nie będzie gasł na wolnych obrotach bo to co ma Adamek i STR to jakaś porażka, no chyba że mają zaklajstrowany do połowy tą dziurę). Ja miałem zaślepiony w 50% dolot aby lepiej szedł (a co za tym idzie więcej spalał :jezor: ) i nie gasł jak wyrzucałem go na luz. No ale jak dasz na luz przy prędkości 140 czy 160 to nie ma mocnego aby nie zgasł. :satan: . Zdjęcie jakie mam to jest zdjęcie RP'ka ale w PN miałem identyko (zdjęcia trzaskał sam YGD'a)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » pt maja 13, 2005 15:22

[quote="j_jasiu"][quote="sfoti"]J jasiu



Aha jeszcze ci proponuję aby twój gazmen zrobił coś co miał VWMADISON z dolotem powietrza czyli odwrócić go do komory silnika (co to da??? ano da to że ci nie będzie gasł na wolnych obrotach

Dokładnie tak jak pisze!!!! ( Misiu!! Jakis Ty mądry ) :):) Rura odwrócona i na kajdanke zamocowana do blachy :):)
Ostatnio byłem u moich gazowników i był po montażu z silnikiem 1.6 Pn i miał ładniutko zamontowane . Prawie jak u Pana. J_JASIO :) Tylko wszystko (i red. i zawór z filterkiem ) to wszystko zamontowane na jednym ramieniu obos siebie. - b. efektownie i efektywnie to wyglądało....
P> Ale te peszelki na wodnych to klasa ;) hihih..... :chytry:
Pokaż gazownikom fotki i niech tak montują :)


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » pt maja 13, 2005 16:45

vwmadison pisze:
j_jasiu pisze:J jasiu



Aha jeszcze ci proponuję aby twój gazmen zrobił coś co miał VWMADISON z dolotem powietrza czyli odwrócić go do komory silnika (co to da??? ano da to że ci nie będzie gasł na wolnych obrotach
Dokładnie tak jak pisze!!!! ( Misiu!! Jakis Ty mądry ) :):) Rura odwrócona i na kajdanke zamocowana do blachy :):)
Ostatnio byłem u moich gazowników i był po montażu z silnikiem 1.6 Pn i miał ładniutko zamontowane . Prawie jak u Pana. J_JASIO :) Tylko wszystko (i red. i zawór z filterkiem ) to wszystko zamontowane na jednym ramieniu obos siebie. - b. efektownie i efektywnie to wyglądało....
P> Ale te peszelki na wodnych to klasa ;) hihih..... :chytry:
Pokaż gazownikom fotki i niech tak montują :)
Już nie moje autko teraz Opelkiem Astrą Caravan (1.6 16V 100KM już na LPG instalka Landi Renzo) pomykam. Co do peszelków to masz rację, ale co do miejsca i całej reszty to uważam że miałem lepiej zamontowane.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » pt maja 13, 2005 17:04

Zgadzam sie..ale mnie jakoś to nie razi :):) hmm........

pozdrofionka,...... :pub:


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » sob maja 14, 2005 07:49

vwmadison pisze:Zgadzam sie..ale mnie jakoś to nie razi :):) hmm........

pozdrofionka,...... :pub:
Jak działa prawidłowo to jasne, aha a powiedz mi jak po montażu nowego parownika skończyły się kłopoty?


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » sob maja 14, 2005 09:38

Tak!! skonczyły się..Cewka ładnie strzela i słychać jak gaz zapodaje :):) .. przejechałem 1 zbiornik i pal ok. Wszystko elegancko....dzieki za zapytanie :)


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

szarak15
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw maja 19, 2005 20:16
Lokalizacja: Augustow
Kontakt:

Post autor: szarak15 » czw maja 19, 2005 21:09

Mam taki sam silniczek nawet taka edycje.Polecam zalozenie instalacji jest o wiele taniej u mnie spalanie 8 do 9litrow gazu.Instalacja lpg najprostsza.Nie mam zadnych problemow.



fragli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt mar 15, 2005 15:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fragli » śr maja 25, 2005 13:58

vwmadison pisze:Kto tak montuje instalacje!!!! Koszmar!!! I jeszcze do blotnika.. Zapodam jutro moje fotki :) z firmy łódźkiej któras ma równiez hurtownie części i jako jedyna wydaje papiery z honologacją :)

PS. A nie gaśnie jak wrzucasz na luz przy wiekszej prędkości?????????????

A co zrobić jak tak gaśnie? W moim PN 1,6 '92 instalka Lovato jest od 165tys teraz mam 208tys - oczywiście montowana "koszmar" ale już tak było.... Trochę wzbogaciłem mieszankę i nie gaśnie na luzie jednak przy dużej prędkości luz i odrazu czerwone diodki.


ok doczytałem dalej i już wiem wszystko :rotfl:
Ostatnio zmieniony śr maja 25, 2005 14:18 przez fragli, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » śr maja 25, 2005 14:13

fragli pisze:
vwmadison pisze:Kto tak montuje instalacje!!!! Koszmar!!! I jeszcze do blotnika.. Zapodam jutro moje fotki :) z firmy łódźkiej któras ma równiez hurtownie części i jako jedyna wydaje papiery z honologacją :)

PS. A nie gaśnie jak wrzucasz na luz przy wiekszej prędkości?????????????

A co zrobić jak tak gaśnie? W moim PN 1,6 '92 instalka Lovato jest od 165tys teraz mam 208tys - oczywiście montowana "koszmar" ale już tak było.... Trochę wzbogaciłem mieszankę i nie gaśnie na luzie jednak przy dużej prędkości luz i odrazu czerwone diodki. Mam pytanko - co daje rura do filta powietra jak u Ciebie na fotce....?
Co daje?? hmm..odpal silnik i na wolnych obroitach przyłóż dłoń do dolotu powietrza!! i co sie dzieje???
gaśnie..bo proporcje gazu i lpowietrza uległy drastycznej zmianie w proporcjach... A teraz sobie wyobraż , że pęd powietrza przy duąej prędkości wpada w ten wlot powietrza...i własnie masz problem :( a jak jeszcze masz serwo i gaśnie na zakręcie i jeszcze zblokuje kierownice to juz naprawde wesoło) :grin:
Dlatego ten wlot sie odwraca tak aby przy zrzuceniu na jałowy bieg ped pow. nie zubożył mieszanki...bo dostaje zawsze tyle samo proporcji....pow do lpg.
I tyle w tym temacie :)


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 242 gości