co z tym zrobić - lakiernik?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pawel J

Post autor: Pawel J » wt maja 10, 2005 21:25

Ja u siebie w golfie miałem rdzę na tylnej klapie - kupiłem farbę na rdzę - POLRUST (20 zł za 0,7l). Malujesz na rdzę i tworzy powłokę. Polecił mi ją lakiernik. Na wszelki wypadek na to podkład i lakier.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt maja 10, 2005 22:07

baranka mozna tez kupic w spray-u



dino84

Post autor: dino84 » wt maja 10, 2005 22:18

Kolor dobiera sie z klapki wlewu paliwa.
Po numerze lakieru troche kijowo dobierac bo wiadomo ze lakier samochodu kilkunasto-letniego jest juz wyblakly i rozni sie od nowego.



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » czw maja 12, 2005 19:30

A ja mam pytnko troche z innej beczeki...ile powinien schnac lakier w komorze????Tak zeby autko po wyjsciu z komory mogło norlmalnie ruszyc w trase??


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
bartuch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: śr kwie 13, 2005 21:58
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: bartuch » czw maja 12, 2005 20:09

Mam podobny problem w moim mk2. Wymyśliłem zeby wyczyscic te rdze, zabezpieczyc przed dalszą korozją i zakryć to plastikowymi nadkolami



malgosk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob gru 25, 2004 18:28
Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa

Post autor: malgosk » czw maja 12, 2005 20:12

Ja właśnie coś takiego u siebie zrobiłem, tzn. kupiłem lakier (w sklepie dobrali mi na podstawie numeru lakieru z nalepki oryginalnej), a potem pojechałem do lakiernika. Po oczyszczeniu ukazała się blacha tak dziurawa, że niezbędne było wspawanie blachy w to miejsce (od strony kierowcy). Reszta prac to żywica => baranek => farba oryginalna => od spodu środek na bazie biteksu.

Muszę jeszcze zamocować w tym miejscu chlapacze, gdyż po następnej zimie może wyjść to samo.

Przy okazji zabezpieczyłem całe podwozie i profile 9w środku). Koszt tej zabawy: 420 zł.



Pawel-T
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob kwie 30, 2005 11:12
Lokalizacja: Przezmierowo
Kontakt:

Post autor: Pawel-T » czw maja 12, 2005 21:31

ćwikła pisze:A ja mam pytnko troche z innej beczeki...ile powinien schnac lakier w komorze????Tak zeby autko po wyjsciu z komory mogło norlmalnie ruszyc w trase??
to zalezy na jakim utwardzaczu jest farba ale tak ok 2h po wyjsciu z suszarni i ochlodzeniu sie auto moze jechac dalej


i kto jest specem od VW [you]

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » czw maja 12, 2005 22:23

oki a ile autko musi stac w suszarni???


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Pawel-T
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob kwie 30, 2005 11:12
Lokalizacja: Przezmierowo
Kontakt:

Post autor: Pawel-T » pt maja 13, 2005 15:54

2h ale to tez zalezy jaka temp jest w suszarni


i kto jest specem od VW [you]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 152 gości