[mkIII]sorki- szyber po raz 10000

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piosz7 » ndz kwie 03, 2005 18:16

no to z moim chyba jest coś nie tak



Awatar użytkownika
deSpool
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt gru 03, 2004 12:01
Lokalizacja: Wa.
Kontakt:

Post autor: deSpool » ndz kwie 03, 2005 20:46

moze trzeba sprobowac prrzesunac przycisk szyberdachu do tylu a nie tylko naciskac? ;)


dawniej :: Golf mkI / Golf mkII / Golf mkIII "New Orlean" / Golf mkIII GT "Special" ...
_________________
VW Klub Polska #121

Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piosz7 » wt kwie 05, 2005 10:05

Przecież próbowałem naciskać przycisk w różne strony i tylko uchyla się do góry i zamyka. Szyber najwidoczniej jest zepsuty. :hmm:



Awatar użytkownika
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 20, 2004 02:08
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: orzel12 » wt kwie 05, 2005 10:12

a czy ktos powie mi jak wyregolowac juz samo szybke zeby mi sie nie lalo do srodka ma byc na rowni z dachem czy jak sa jakies sposoby na to czy metoda prob i bledow ustawiac i lac wode patrzac czy nie cieknie hehehe



Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » wt kwie 05, 2005 11:04

hehe ja też posłucham sobie o tym, tzn ja na oko reguloewałem, ale wystaje mi lewa przednia strona wyżej niż reszta i nie wiem czemu,
ogólnie tak na chłopski rozum to powinno się chyba tylko poluzować te 4 śrubki co trzymają szybe, zamknąć go do pozycji wyjściowej i przylukać jak się ułożą a następnie je podokręcać, ale to tak teoretycznie, tak czy siak z 2 osoby by się przydały do zabawy z szybrem, w i na zewnątrz autka


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
mikil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 23:24
Kontakt:

Post autor: mikil » wt kwie 05, 2005 23:48

mam taki sam problem jak kolega piosz7 dach sie podnosi gora dol a nie chce jechac do tylu po wlaczeniu przelaczika tylna czesc szyby sie opuszcza ale sie nie chowa do dachu ???
co to za rodzaj usterki to ta prowadnica????


.zycie to surfing wiec nie boj sie fal.


..:: VW VENTO 1.8 GL ::..

... pozdro mikil ...

Awatar użytkownika
tomek26106
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: tomek26106 » sob kwie 16, 2005 20:47

trzeba odkrecicta tą srube i wysunac wszystko do tyłu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



piotr460
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr lis 03, 2004 22:08
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: piotr460 » ndz maja 08, 2005 20:23

Nic chyba nowego nie wnoszę oczywiście szyberek mi padł .Czytałem że posiadacie opisy szczególowe naprawy i demontażu .Proszę o przesłanie mi tych porad i z góry dziękuję .
Pozdrwiam Piotr:)



dino84

Post autor: dino84 » ndz maja 08, 2005 20:45

Najlepiej to w ogole wykrecic caly szyber i spokojnie sobie w domu (garazu jak kto ma) rozebrac. U mnie byla peknieta lewa prowadnica. Wymontowalem ja a nastepnie rozwiercilem. Polaczylem drutem, od dolu zrobilem fazy i rozklepalem koncowki drutu. Byloby dobrze tylko cos metalowy pret wychodzacy spod "blaszanego spoilera" byly malo ruchliwy. Swizdu gwiazdu i prowadnica poszla w pi... Takiego nacisku nie wytrzymalaby nawet sprawna, oryginalna prowadnica. Jedna strona ciagnela a druga nie i tym sposobem nie dziala znowu.
W sumie naprawa tego nie jest ogromnym problemem.



Awatar użytkownika
Maciosław
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr lis 24, 2004 12:36
Lokalizacja: Dobczyce k. Krakowa
Kontakt:

PROSZĘ O OPIS

Post autor: Maciosław » czw maja 12, 2005 15:22

bardzo proszę o opis. DZIĘKi z GÓRY. mgibala@dobczyce.pl



Awatar użytkownika
vroobellek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt lut 08, 2005 00:23
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: vroobellek » czw maja 12, 2005 19:58

najgorsze jest to ze trzeba całą podsufitke wyciagac.. u mnie tez lewa prowadnica padla , i boje sie ze jak wyciagne szyber to podufitki juz nie zaloze na swoje miejsce


"second place is the first LOOSER !!"

Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » czw maja 12, 2005 20:00

założysz, ja swoją wyciągałem bez opisu, no i sie udało, ale we 3 ja demontowaliśmy, neistety szyber jeszcze chciałbym poprawić bo lewy przedni róg mi wystaje wyżej więc zamierzam na podkładkach go opuścić, jak bedzie wolny czas, słońce i chęci to rozbiere jeszcze raz wszystko


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

jakub1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob maja 07, 2005 19:44
Lokalizacja: swinoujście

Post autor: jakub1 » pt maja 13, 2005 22:15

a założyłeś tylną rynienkę. kiedyś też grzebałem przy szybrze i zapomniałem go załóżyć/takie czerne coś/ a poptem potop



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: FAST WebCrawler [Crawler] i 193 gości