[MK3] COŚ TRZESZCZY PRZY PASKU KLINOWYM!!! CO TO?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

DUSZCZO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
Lokalizacja: Warszawa

[MK3] COŚ TRZESZCZY PRZY PASKU KLINOWYM!!! CO TO?

Post autor: DUSZCZO » wt maja 10, 2005 18:24

jak w temacie. Silnik 1,4.
Wydaje mi się że to któraś z rolek
Czy ktoś miał coś podobnego?


Pozdrawiam
Duszczo

Gal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt gru 07, 2004 21:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Mam to samo

Post autor: Gal » śr maja 11, 2005 18:53

Wiesz mam taki sam problem byłem ostatnio wymienić pasek rozrządu i teraz jak się silnik nagrzeje to strasznie coś trzeszczy wydaje się że to właśnie pasek ale który i dlaczego ??
jade tam jutro do tego fachmana co mi to robił i każe mu to sprawdzić
, pewno zamocno naciągnoł pasek


Tak poza tym szukam mechanika vw takiego naprawde znającego się na rzeczy z Wrocławia



Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » śr maja 11, 2005 19:57

mi w dieslu też trzeszczy


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » śr maja 11, 2005 20:14

DUSZCZO jeśli chodzi o silnik 1.4 to mozesz odrazu przygotować około 100 zł na pompe wody ( w tym silniku niema napinacza paska , sama pompa go napina), jak pasek jest za mocno naciągnięty to szybciutko pompa siada (u mnie po 2 km zaczęła piszczeć a była całkiem nowa - tylko ze pasek był naciągnięty na maxa , całkiem sztywny ) , jeśli ci to piszczenie bardzo nie przeszkadza i poluzój chociaż pasek zeby nie pękł , ale pompa i tak bedzie troche piszczec (przynajmniej tak u mnie zostało) ,
u mnie jak sie rozgrzeje to mocno piszczy, zrobiłem na tej pompie i pasku 15 tyś km i za tydzień zamierzam wymienić jedno i drugie
:-)



DUSZCZO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DUSZCZO » śr maja 11, 2005 20:36

Problem w tym że to nie piszczy tylko coraz głośniej obciera.
Jeden magik założył słuchawki jak DR i wysłuchał że to jedna z rolek paska klinowego obicera. Pojechałem do drugiego to stwierdził że musi zdjąć pasek i jeszcze kilka rzeczy żeby dopiero stwierdzi co mu dolega.


Pozdrawiam
Duszczo

DUSZCZO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pn paź 18, 2004 16:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DUSZCZO » czw maja 12, 2005 18:37

Dziś zdjąłem pasek i okazało się że jest w jednym miejscu prawie przerwany :grin:
kupiłem pasek i jest ok - tarcie ustapiło :bigok:

dzięki za wszelkie info.


Pozdrawiam
Duszczo

Gal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt gru 07, 2004 21:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

u mnie też się powiodło

Post autor: Gal » czw maja 12, 2005 21:42

Ja też byłem u magika i okazało się że ociera mi pokrywa (osłona) paska o napinacz przykręcił pożądnie i mam to z głowy. :green_fuck:

dodaktowo wymieniłem uszczelkę pod miską olejową bo prawie jej nie było i pasek pompy wodnej i alternatora bo też był kiepski.

zostało mi jeszcze wyczajenie dlaczego obroty spadają mi czasami do 500 z 900 i już wszystko będzie grać

Jetta II 1985
1,8 pełen wtrysk mechaniczny

Pozdrawiam :chytry:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 275 gości