Jaki to silnik?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Miami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 05, 2005 21:55
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Post autor: Miami » ndz cze 24, 2007 12:16

Reporterek pisze:1. Ale np jak jest lepiej jadąc z górki? wrzucić na luz czy bez gazu? We wtrysku nie wciskając pedało paliwo właściwie nie idzie. A w gaźniku chyba tak.

2. Jak jest lepiej dla silnika i spalania(pomijam tarcze, klocki i ich zużycie) hamować silnikiem i wrzucić na luz czy wrzucić luz i hamować? chodzi mi o ekonomię.
W sumie każdy ma swoją technikę i swoje rację. Jeden robi tak inny siak :)

Ja wrzucam na luz - na gaźniku nie bawię się w hamowaniu silnikiem...
Pomijam już kwestię techniczną, przy 1.3 oszczędności w sumie minimalistyczne.

Ale znam pacjentów, którzy tylko i wyłącznie uznają rację hamowania silnikiem....
Powody różne: jeden lubi te strzały w wydech firmowany Remusem, inny ceni gang hamowanego 1.8 itd, itp...

Pytanie: jak Ci sie jeździ ze skrzynką 4 ?
Wyczułeś już max mom. obr na tym motorze z tą skrzyneczką ?

Pozdrowienia


Born to be ...?

Awatar użytkownika
Reporterek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: czw maja 31, 2007 00:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Reporterek » wt cze 26, 2007 15:35

jak się jeździ z 4-skrzynią? Naprawdę dobrze :) Choć przy większych prędkościach ze względów ekonomicznych przydałaby się "5". Ale jest też plus 4 :D przy 55 wrzucam 4 bieg i praktycznie jak nie zatrzymuja mnie światła to nie musze zmieniać biegów :D od 55-... :)

A co do momentu... Ciężko powiedzieć.. opisz mi jakoś co to za moment to ci powiem :D
Chodzi o moment największej mocy?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 221 gości