Wspomaganie Kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ŁukaszP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob cze 16, 2007 22:45
Lokalizacja: Polkowice

Wspomaganie Kierownicy

Post autor: ŁukaszP » pt cze 22, 2007 20:19

Witam mam problem ze wspomaganiem Golf III GT problem polega na tym ze przy wolnych obrotach podczas krecenia kierownica kierownica chodzi lekko ciezej lekko ciezej jak zebatka natomiast jak depne i lekko wzrosna obroty chodzi normalnie nie odczuwa sie juz tych momentow spowalniajacych, dodam ze przy tym momencie zacinki z pod maski slychac jakby takie syczenie co to moze byc ??



Wypij
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn sty 01, 2007 23:29
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Wypij » pt cze 22, 2007 20:40

W pierwszej kolejności sprawdź napięcie i stan paska napędzającego pompę wspomagania kierownicy.



Awatar użytkownika
abpel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 20:37
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

Post autor: abpel » pt cze 22, 2007 21:16

pompa wspomagania idzie sie :trojkat: jak zwiekszysz obroty to pompa na wieksze obroty i podaje wieksze cisnienie a to syczenie to sprawdz czy nie masz jakiejs nieszczelnosci czy pompa nie zasysa lewego powietrza w pierwszej kolejnosci sprawdz poziom płynu (czy sie nie pieni) stan paska napedzajacego pompe


[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]

ŁukaszP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob cze 16, 2007 22:45
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: ŁukaszP » pt cze 22, 2007 21:16

Jutro sprawdze wszystko na tip top moze byc pasek bo tak szarpie jakby raz chwycil a raz nie i pod rozrzadem lekko syczy czyli jakby sie slizgal jutro zobacze dzieki za pomoc ;o) a moze wiecie co moze byc przyczyna ciezkiego palenia tzn raz pali od reki czy to zimny czy cieply a czasem kreci ciezko 3 razy i dopiero zalapie, dlugo skubaniec stal bo prawei pol roku nie uzywany dopuki go nie sciagnalem..

[ Dodano: 22 Cze 2007 21:18 ]
nie pieni sie stan plynu jest okej, co miales na mysli ze sie pompa idzie .... tzn ze zrabana, czy sie za nia nie brac i problem tkwi w pasku

[ Dodano: 22 Cze 2007 21:37 ]
Wjechałem teraz do garażu na kafelki i na sliskim chodzi bez zarzutu nie szarpie ani nic czyli wyglada na toi ze na asfalcie opor pasek dostaje i sie slizga



Awatar użytkownika
abpel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 20:37
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

Post autor: abpel » pt cze 22, 2007 22:39

nie pieni sie stan plynu jest okej, co miales na mysli ze sie pompa idzie .... tzn ze zrabana, czy sie za nia nie brac i problem tkwi w pasku
miałem na mysli ze pompa sie...psuje np łozyska na pompie wyjechane i stawiaja wiekszy opór


[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]

hakerek3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:14
Lokalizacja: okolice Biłgoraja
Kontakt:

Post autor: hakerek3 » pt cze 22, 2007 22:52

tak jak koledzy radza sprawdz pasek bo to pewnie bedzie przyczyna :bigok: jesli chodzi natomiast o problem z zapalaniem to uzyj szukajki a jesli nic nie znadziesz to napisz nowy temat bo robi sie balagan piszac o problemach z silnikiem przy okazji tematu dotyczacego innego problemu :hmm:



Awatar użytkownika
Pawelekmisiu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pt cze 22, 2007 11:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pawelekmisiu » sob cze 23, 2007 00:55

Na 100% słbe ciśnienie w pompie a jakgo wkręcaszto ciśnienie rośnie! Musisz sprawdzić stan płynu w pompie i naciąg paska (nie może byćzbyt mocno naciągnięty tylko tak z wyczuciem). Pozdrawiam

Obrazek Obrazek Obrazek



ŁukaszP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob cze 16, 2007 22:45
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: ŁukaszP » śr cze 27, 2007 12:19

No chopaki mieliscie racje pasek luzny jak gumka w majtkach zreszta juz czas wymienic na nowszy model :bigok: i po ptokach Dzieki za pomoc



Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » śr cze 27, 2007 15:36

Witam mam VW GOLF III 1995r 2.0 GTI 16V i wysiadła mi pompa wspomagania moze ktos wie jaką mam kupic bo sa rózne????


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr cze 27, 2007 17:06

kelebrion pisze:Witam mam VW GOLF III 1995r 2.0 GTI 16V i wysiadła mi pompa wspomagania moze ktos wie jaką mam kupic bo sa rózne????
Do mk3 były 4 rodzaje pomp, tutaj jest sklep w którym maja wszystkie te rodzaje pomp: http://www.aps.net.pl/sklep/index_.php? ... 0389_50396 , sam u nich brałem i jest OK.

POmpy te róznia sie w zasadzie dwoma szczególami :

- odsadzenie piasty koła pasowego , przy napedzie paskiem wielorowkowym odsadzenie jest mniejsze , a przy napedzie zwyklym paskiem klinowym te odsadzenie jest wieksze o około 10mm , widac to na tych zdjęciach pomp w sklepie interenetowym , niektóre maja mocowanie koła bardziej oddalone od pompy a drugi typ ma bliżej te mocowanie

- skierowanie krócca do węzyka prowdzącego do zbiorniczka wyrównawczego , sa z króćcem skierowanym to dyłu i sa z króćcem skierowanym do przodu tez to widac na zdjęciach.

kelebrion, wejdx pod auto i obejżyj swoja pompę, masz raczej napedzana zwykłym paskiem klinowym czyli mocowanie koła pasowego musi byc bardziej oddalone , zobacz w któr.ą strone skierowany jest króciec oraz zobacz czy do pompy wkręcony jest jakis czujnik a do czujnika kabel.

W tym sklepie dla ciebie bedzie dobra pompa 1 lub 2 lub 3 licząc kolejno od góry , zobacz na swoja pompę i bedziesz wiedział jaka potrzebujesz


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » śr cze 27, 2007 17:32

Napewno mam na pasku klinowym polączoną z pompą wodną. Patrzylem tam ale tam za bardzo nic nie widać bo wszystko jest zastawione :) Wielkie dzieki za pomoc:)


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 504 gości