Gasnie, obroty spadaja
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gasnie, obroty spadaja
witajcie. mam motor 1.3 z monowtryskiem, od jakiegos czasu jak silnik byl zimny i chodzil na saniu i jak jechalem to silnik zadlawial sie i nie ciagnal tak od 2 tys obratow i jak dalem gaz do dechy to zaczynal normalnie isc i jak sie rozgrzal to bylo juz normalnie. dzisiaj pojechalem do pracy to bylo wszystko ok ale jak wracalem to dopiero zaczely byc problemy: obroty na luzie spadly do 700 i wszystko sie trzesie po dodaniiu gazu strasznie sie zamula i jak jade to nie chce przyspieszyc trzyma go na obrotach i dopiero jak dam gaz do dechy to powoli przyspiesza, teraz to jzu wogule prawie gaznie i zeby na postoju dac gaz to trzeba wcisnac do konca i wtedy oborty rozna a tak to nic nie reaguje i podczas jazdy cieagnie na gazie do dechy a jak nawer jest pol gazu to tylko zwalnia. co moge zrobic? przeczyscielem swiece, filtr powietrza, i nadal to samo. moze byc filter paliwa zapchany czy swiece do wymiany i kable, moze czujnik temperatury ? prosze o jakies porady
Ostatnio zmieniony czw cze 21, 2007 08:51 przez adrusek, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Z twojego opisu sądzę że masz problemy z zapłonem. Na twoim miejscu na początek sprawdziłbym przewody wysokiego napięcia (podejrzewam że nie chodzi ci na wszystkich garach), następnie przeczyściłbym kopułkę i palec rozdzielacza zapłonu). To na razie na tyle jeżeli nie pomoże to podsune następne sugestie
Pozdrawiam
Z twojego opisu sądzę że masz problemy z zapłonem. Na twoim miejscu na początek sprawdziłbym przewody wysokiego napięcia (podejrzewam że nie chodzi ci na wszystkich garach), następnie przeczyściłbym kopułkę i palec rozdzielacza zapłonu). To na razie na tyle jeżeli nie pomoże to podsune następne sugestie
Pozdrawiam
kable sprawdzone, swiece tez, dzisiaj zagladalem z kuzynem mowil ze cos z monowtryskiem i prosil zapytac sie o kody bledow i jak w tym silniku trzeba sprawdzic bo zlacza nie ma. mowil ze niby wszystkie czujniki reaguja i po odlaczeniu ich jest tak samo ale jak zlozylismy wszystko do kupy wlonczylismy silnik i zaczol normalnie chodzic. narazie wszsytko ok ale mowil zebym sie postaram o te kody bledow
Pod tym linkiem masz kody błędów VAG/SAE :
http://www.obd-2.biz/vag.php?plik=VAG
Znalazłem jeszcze jednen link - może będzie pomocny:
http://vw2.info/vwforum/kody/
http://www.obd-2.biz/vag.php?plik=VAG
Znalazłem jeszcze jednen link - może będzie pomocny:
http://vw2.info/vwforum/kody/
Ostatnio zmieniony czw cze 21, 2007 07:31 przez Jurak, łącznie zmieniany 1 raz.
to samo bo juz wczoraj wtyczke wyciagalismy i nic, dzisiaj jak jechalem do pracy i jak sie uspokoilo to wogule inaczej jechala ze od samego poczatku jak ja mam to tak fajnie nie jezdzila, czyli az rwala do przodu a jak wracalem z pracy to juz zaczynalo sie dlawienie i nierowna praca na wolnych obrotach
Witam
Sprawdź połączenia ciśnieniowe (z twojego opisu wynika że zaczynają się dziać z nim dziwne rzeczy jak zaczyna sie nagrzewać) - przypuszczam że po nagrzaniu zaczyna ci gdzieś łapać fałszywe powietrze. ja miałem podobne objawy ze swoim MK2, W ASO VW w pierwszej kolejności wymienili mi uszczelkę pod pokrywą przepustnicy. Ten zabieg faktycznie pomógł, lecz kultura pracy silnika (falowanie obrotów na wolnych) powróciła dopiero po wymianie odmy (była tam nieszczelność).
Sprawdź połączenia ciśnieniowe (z twojego opisu wynika że zaczynają się dziać z nim dziwne rzeczy jak zaczyna sie nagrzewać) - przypuszczam że po nagrzaniu zaczyna ci gdzieś łapać fałszywe powietrze. ja miałem podobne objawy ze swoim MK2, W ASO VW w pierwszej kolejności wymienili mi uszczelkę pod pokrywą przepustnicy. Ten zabieg faktycznie pomógł, lecz kultura pracy silnika (falowanie obrotów na wolnych) powróciła dopiero po wymianie odmy (była tam nieszczelność).
dzisiaj rozmawialem z ludzmi ktorym to samo sie dzialo i powiedzieli ze to silniczek krokowy, mozna go troche podratowac wkladajac go na 24 godz do nafty i ze na ok 2 miesiace jest spokoj i ze oni tak robili. mozecie mi powiedziec gdzie u mnie moze byc ten kabelek do sprawdzania kodow blyskowych mam seat ibiza 94r 1.3 monowtrysk
[ Dodano: 23 Cze 2007 17:51 ]
usterka naprawiona. wina silniczka krokowego, wymieniony na nowy
[ Dodano: 23 Cze 2007 17:51 ]
usterka naprawiona. wina silniczka krokowego, wymieniony na nowy
adrus
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 383 gości