stacyjka, rozrusznik, obroty, itp ...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Krolis1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr cze 20, 2007 14:03
Lokalizacja: Warszawa

stacyjka, rozrusznik, obroty, itp ...

Post autor: Krolis1 » śr cze 20, 2007 14:22

Witam
Jestem nowym uzytkownikiem tego forum.
Mam problem z moim VW Golfem. Troche grzebałem i szukałem podobnych postów, jednak bez skutecznie.
Problem polega na tym ze, gdy wkładam kluczyki do stacyjki przekrecam wszystko jest ok. Ale jak chce odpalić to coś sie blokuje. Niewiem czy cała stacyjka jest do wymiany czy co sie dzieje.

2 problem : Na gazie chodzi bez zarzutu, jednak na benzynie gaśnie obroty spadają. Czasami mam problem z dojechaniem do stacji z gazem, kangury itp. Jak odłacze akumulator na jakiś czas wszystko wraca do normy jednak przez pewien czas obroty są taki wielkie ze aż sie boje ze coś sie rozwali.

Czekam na jakieś wskazówki. Dzięki i pozdrawiam.
Bartek

[ Dodano: 20 Cze 2007 15:21 ]
Co do stacyjki to wydaje mi sie ze jest to kostka zapłonu, a jeśli chodzi o te ogroty to ze silnik krokowy od benzyny. Co o tym sądzicie ???
Pzdr

[ Dodano: 20 Cze 2007 15:29 ]
mógł by ktoś coś napisać
i pocieszyc :goodman:
Ostatnio zmieniony śr cze 20, 2007 15:07 przez Krolis1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Golfiarz217
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Golfiarz217 » śr cze 20, 2007 16:01

Krolis1 pisze:Niewiem czy cała stacyjka jest do wymiany czy co sie dzieje.
poszedł wkład do stacyjki niby nic ale jest z tym troche pracy . Pogrzeb na forum ktos juz ten problem rozwiązywał
Krolis1 pisze:jednak na benzynie gaśnie obroty spadają.
Może być że silniczek krokowy może być że coś z przepustnica lub sonda lambda przydałoby się najpierw to wszystko przeczyscić. Posprawedzać przewody czy nie ma przebicia, cisnieni paliwa może byc że pompa. Albo udac sie do mechaniorów pod komp niech podłacza i sprawdza co to przynajmniej bedziesz wiedział na czym stoisz. PZDR

[ Dodano: 20 Cze 2007 16:03 ]
Bedzie żył !!!! nie martw się w koncu to VOLKSWAGEN :hmm:


MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...

Krolis1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr cze 20, 2007 14:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krolis1 » czw cze 21, 2007 09:51

Witam
Z kostki wyciagnołem 2 kanle i pale go na krotko. Do puki nie wymienie wkładu tak chyba zostanie. Wymiana wkładu wiąże się z nowymi kluczykami. Inne do drzwi inne do stacyjki. Zrobie sobie albo ukryty przycisk albo jakiś fajny widoczny. Narazie pale z kabli.

Pozdrawiam

Co do obrotow to mam pytanko. Kumpel miał podobną sytuację, gazownik załozył mu kostkę odpowiedzialną za mieszankę paliwa (zapamiętuje tą prawidłową czy jakoś tak). Czy to dobre rozwiązanie czy lepiej podpiąć go pod kompa i sprawdzić co jest nie tak i naprawić.

Pzdr
Bartek



apaczka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt cze 05, 2007 10:19
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apaczka » czw cze 21, 2007 10:17

Co do obrotow to mam pytanko. Kumpel miał podobną sytuację, gazownik załozył mu kostkę odpowiedzialną za mieszankę paliwa (zapamiętuje tą prawidłową czy jakoś tak). Czy to dobre rozwiązanie czy lepiej podpiąć go pod kompa i sprawdzić co jest nie tak i naprawić.

w moim autku spadały obroty okrutnie i był "zamulony", starch było wyprzedzać.. koledzy z forum podpowiedzieli mi, iż może to być..sona lambda.. podpięto autko pod komputer - diagnoza: padła sonda lambda, wiec niech ci sprawdzą na kompie. Jezeli do tego twoje autko pożera paliwko to jest to kolejny objaw orzekajacy za sondą.
ja mam jeszcze instalacje gazową ... tam mi wymienili filtr, podregulowali... i autko idzie jak burza... niemal bez róznicy między jazda na gazie a benzyną..w końcu!
..ale ja się nie znam... :kac:

[ Dodano: 21 Cze 2007 10:17 ]
w moim autku spadały obroty okrutnie i był "zamulony", starch było wyprzedzać.. koledzy z forum podpowiedzieli mi, iż może to być..sona lambda.. podpięto autko pod komputer - diagnoza: padła sonda lambda, wiec niech ci sprawdzą na kompie. Jezeli do tego twoje autko pożera paliwko to jest to kolejny objaw orzekajacy za sondą.
ja mam jeszcze instalacje gazową ... tam mi wymienili filtr, podregulowali... i autko idzie jak burza... niemal bez róznicy między jazda na gazie a benzyną..w końcu!
..ale ja się nie znam... :kac:


Apaczka

Krolis1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr cze 20, 2007 14:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krolis1 » czw cze 21, 2007 10:28

Dzieki
U mnie to troche sie inaczej objawia.
Po odłaczeniu akumulatora i ponownym właczeniu oroty na biegu jałowym ok 2000 na benzynie na gazie troche spadają. Po 2 tygodniach na benzynie obroty spadają gaśnie i tak jak pisałem kangury, musze znowu odczepiać akumulator. #-o



Awatar użytkownika
Golfiarz217
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Golfiarz217 » czw cze 21, 2007 12:06

Krolis1 pisze:Wymiana wkładu wiąże się z nowymi kluczykami. Inne do drzwi inne do stacyjki. Zrobie sobie albo ukryty przycisk albo jakiś fajny widoczny. Narazie pale z kabli.
Ty chchesz wymieniac cały stacyjke???? Czy tylko wkład bo jesli wkład to nie trzeba dorabiania kluczy. Wkład to taki plastikowy element kosztuje jakies 15 zł. Chyba że stacyjka cała sie rozsypała???

[ Dodano: 21 Cze 2007 12:09 ]
ale podjec pod kompa bo to jest tak że jak pojedziesz do jakis kiepskich mechaników to zaraz powiedza Ci że po0pmpa paliwa siadał i wymienia i bedziesz ponad 200zł w plecy. Cos mi sie zdaję że to może byc przepustnica . Ale jak pojedziesz podłaczyc to napisz co było bo sam jestem ciekawy


MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...

Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Twój drugi problem

Post autor: wojtas_GT » czw cze 21, 2007 18:52

...możesz tak sprawdzić jeszcze. Zdejmij klem na jakiś czas, potem używając wyłącznie benzyny rozgrzej auto, przejedź się nim trochę i zobacz wtedy te obroty. Potem niech ostygnie, np. do następnego dnia i odpal go też na benzynie. Sądzę że wtedy nie będzie miał porąbanych obrotów. Test ten udowodni, (oczywiście cały czas nie używając gazu nic a nic) że jeśli uzyskasz dobry efekt to jazda na komp jest raczej zbędna, bo z sondą jest wszystko dobrze, a nawet jeśli byłaby zła, to w trybie awaryjnym nie działo by się tak jak u Ciebie. Winna jest instalacja gazowa, a szczególnie emulacja sondy, którą można najlepiej odseparować od sterownika bosch na czas pracy silnika na gazie.
Jeśli olejesz te objawy (jakby nie było zalewania silnika benzyną zbyt długim czasem wtrysku) to nie życzę Ci zimą przypadkowego zamarznięcia parownika...bo wtedy na benzince też nie pojedziesz. A dodatkowo po co kupować i marnować tyle benzyny...
:smoke:



Krolis1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr cze 20, 2007 14:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krolis1 » czw sie 02, 2007 15:29

Witam
Troche mnie nie było
Wysokie obroty - walnięty silnik krokowy od benzyny
Dławi sie i gasnie na benzynie - sonda lambda całkiem "umarła"

Wymienili mi jedno i drugie jest gitara.

Stacyjki jeszcze nie zrobiłem :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 220 gości