aparat zaplonowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

aparat zaplonowy

Post autor: preker20 » pn cze 18, 2007 02:05

witam ma takei nietypowe pytanie:

czy kto może mi wyminic jakies zalety roziwazania zaplonu z apratem zaplonowym, znaczy z ta kopulka i palcem, dlaczego nie mozna bylo tego rozwiazac tak jak np w fordach ze jest sobie cewka a z niej 4 wyjscia na swieczki, czy to roziazanie ma jakeis minusy

z gory dzieki za odpowiedni na to dosc dziwne pytanie


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn cze 18, 2007 08:31

http://www.auto-online.pl/serwis/poradnik/poradnik.htm moze tu cos znajdziesz

[ Dodano: Pon Cze 18, 2007 08:38 ]
a wszystko zależy od rodzaju zasilania
Budowa i działanie elektronicznych systemów sterowania silników o zapłonie iskrowym (benzynowych), zarówno o pośrednim (MPI i SPI), jak i bezpośrednim (GDI) wtrysku benzyny.te zasilania maja własnie zamiast tradycyjnych apratów cewki wraz z listwa wtryskowa posrednia lub bezposrednia



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pn cze 18, 2007 10:09

Jak nie wiadomo o co chodzi t chodzi o pieniądze. Takie rozwiązanie jest raczej droższe. Trzeba zastosować cewkę o tylu uzwojeniach ie cylindrów, no i odpowiedni sterownik elektroniczny zamiast rozdzielacza. A tradycyjne rozwiązanie się sprawdza i producenci nie komplikują sobie życia.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 523 gości