dmucha spod korka wlewu oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

dmucha spod korka wlewu oleju

Post autor: haps » ndz cze 17, 2007 14:00

Witam, odpalilem samochod i odkrecilem korek wlewu paliwa...silnik pracowal dalej rowno, natomiast dosc mocno dmuchalo z otworu w deklu zaworow... dodajac gaz olej nie chlapal..czy tak powinno byc w tym silniku? bo wiem ze tak mozna latwo sprawdzic stan silnika, czy nie dmucha spod korka..u mnie silnik nie dymi wszytko ok...tylko to dmuchanie..a moze ten typ juz tak ma? dodam tylko ze to bylo na zimnym silniku



Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » ndz cze 17, 2007 14:30

haps, u mnie jak odkrece korek silnik zaczyna nierowno pracowac obawialem sie cos jest nei tak ale nie bierze oleju wiec chyba jeszcze wsio oki a z odkrecoonym korkiem nie jezdze:P :bigok:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » ndz cze 17, 2007 14:34

haps, jesli silnik nie zuzywa oleju ani plynu chlodniczego i przy otwarym korku nie pluje olejem to jest OK :bigok:


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » ndz cze 17, 2007 14:38

haps, zawsze na pracującym silniku troche będzie dmuchać.
pod delkem zaworowym obraza się wałek rozrządu pracują zawory wiec pewne "wiatry" się wytwarzają
ważne zeby niebyły za mocne
jeśli nie wychlapuje oleju to w/g mnie wszystko jest OK


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » ndz cze 17, 2007 14:43

haps pisze:natomiast dosc mocno dmuchalo z otworu w deklu zaworow... dodajac gaz olej nie chlapal..czy tak powinno byc w tym silniku?
generalnie na zdrowym silniku nie powinno dmuchać ,jeśli bardzo dmucha to może wskazywać na zużycie pierścieni ,nie powinno też dmuchać z bagnetu..
jeśli jest kompresja w normie i nie spala oleju to nie ma się czym przejmować..



Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » ndz cze 17, 2007 14:45

Matador pisze:nie powinno też dmuchać z bagnetu..
no wlasnie u mnie z korka dmucha ale z miarki nic a nic:) po wyciagnieciu silnik pracowac tak samo :bajer:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » ndz cze 17, 2007 15:10

krisvw pisze:no wlasnie u mnie z korka dmucha ale z miarki nic a nic:) po wyciagnieciu silnik pracowac tak samo :bajer:
to nie ma sie czym przejmowac :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz cze 17, 2007 15:46

aha no spoko..w takim razie wszystko w normie..bo z bagnetu nic nie dmucha, tylko z korka...co do oleju to nie chlapie, nawet jak wkrecam na wysokie obroty..a co do pracy silnika to slychac jakby byla troche nierowna, ale silnik sie nie trzesie dlatego napisalem ze rowno pracuje:)



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » ndz cze 17, 2007 15:56

Dmucha i zawsze bedzie dmuchac. Wazne aby nie wytworzylo sie ciśnienie. Na pracujacym silniku jak odkrecasz korek nie powinienes slyszec charakterystycznego sykniecia powietrza. Wtedy jest zapchana odma. Skoro nie dmucha z bagnetu to jest cacy :) :bigok:


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » ndz cze 17, 2007 16:19

Komas pisze:Dmucha i zawsze bedzie dmuchac
Eee, no nie gadaj ,że zawsze :grin: ..
w poprzednim aucie założyłem nowe pierścienie (+frez tłoka pod pierwszy pierścień) ,uszczelniacze zaworów (+ docieranie) i można było zamiast korka kartkę papieru położyć :hmm:



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz cze 17, 2007 16:48

no tak jak sie doszlifuje wszystko to pewnie i dmuchac nie bedzie, ale silnik ma najechane 267tys km



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 17, 2007 17:42

Czy dmucha czy nie to zależy trochę od rodzaju silnika a ni tylko od jego stanu technicznego. Chodzi o sposób podłączenia odmy. Ja mam w domu dwa auta z silnikiem 2E i jest tak samo jak zauważył krisvw. Nie tylko nie dmucha ale po prostu zasysa, czuje się jak korek ciężko podnieść. A jest tak z powodu separatora oleju z odmy w pokrywie zaworów. To jest po prostu bezpośrednio podłączone do rury dolotowej przed wtryskiem i stąd podciśnienie i gaśnięcie silnika po odkręceniu korka.
Zresztą lepiej chyba sprawdzać na wyjętej miarce oleju czy dmucha.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz cze 17, 2007 17:58

Paweł Marek, no wlasnie, pamietam jak kiedys znajomy podjechal e36 1.8 to w tym silniku zdrowym objawem bylo ze po odkreceniu korka silnik chodzil nierowno i wytwarzalo sie podcisnienie, czyli rozumiem ze tak czy inaczej, niezaleznie od rodzaju silnika dmuchac spod bagnetu nie powinno>??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 17, 2007 19:24

haps pisze:nie powinno>??
powiedzmy że nie powinno dymić. Troche dmuchać może, widziałem nową hondę, dmuchało z bagnetu jak licho ale "czystym" powetrzem. A maluch? Oba tłoki w dół i dmucha. Nie da się uogólnić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 417 gości