dmucha spod korka wlewu oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dmucha spod korka wlewu oleju
Witam, odpalilem samochod i odkrecilem korek wlewu paliwa...silnik pracowal dalej rowno, natomiast dosc mocno dmuchalo z otworu w deklu zaworow... dodajac gaz olej nie chlapal..czy tak powinno byc w tym silniku? bo wiem ze tak mozna latwo sprawdzic stan silnika, czy nie dmucha spod korka..u mnie silnik nie dymi wszytko ok...tylko to dmuchanie..a moze ten typ juz tak ma? dodam tylko ze to bylo na zimnym silniku
haps, u mnie jak odkrece korek silnik zaczyna nierowno pracowac obawialem sie cos jest nei tak ale nie bierze oleju wiec chyba jeszcze wsio oki a z odkrecoonym korkiem nie jezdze:P
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
haps, jesli silnik nie zuzywa oleju ani plynu chlodniczego i przy otwarym korku nie pluje olejem to jest OK
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
haps, zawsze na pracującym silniku troche będzie dmuchać.
pod delkem zaworowym obraza się wałek rozrządu pracują zawory wiec pewne "wiatry" się wytwarzają
ważne zeby niebyły za mocne
jeśli nie wychlapuje oleju to w/g mnie wszystko jest OK
pod delkem zaworowym obraza się wałek rozrządu pracują zawory wiec pewne "wiatry" się wytwarzają
ważne zeby niebyły za mocne
jeśli nie wychlapuje oleju to w/g mnie wszystko jest OK
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
generalnie na zdrowym silniku nie powinno dmuchać ,jeśli bardzo dmucha to może wskazywać na zużycie pierścieni ,nie powinno też dmuchać z bagnetu..haps pisze:natomiast dosc mocno dmuchalo z otworu w deklu zaworow... dodajac gaz olej nie chlapal..czy tak powinno byc w tym silniku?
jeśli jest kompresja w normie i nie spala oleju to nie ma się czym przejmować..
no wlasnie u mnie z korka dmucha ale z miarki nic a nic:) po wyciagnieciu silnik pracowac tak samoMatador pisze:nie powinno też dmuchać z bagnetu..
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
to nie ma sie czym przejmowackrisvw pisze:no wlasnie u mnie z korka dmucha ale z miarki nic a nic:) po wyciagnieciu silnik pracowac tak samo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dmucha i zawsze bedzie dmuchac. Wazne aby nie wytworzylo sie ciśnienie. Na pracujacym silniku jak odkrecasz korek nie powinienes slyszec charakterystycznego sykniecia powietrza. Wtedy jest zapchana odma. Skoro nie dmucha z bagnetu to jest cacy
[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Czy dmucha czy nie to zależy trochę od rodzaju silnika a ni tylko od jego stanu technicznego. Chodzi o sposób podłączenia odmy. Ja mam w domu dwa auta z silnikiem 2E i jest tak samo jak zauważył krisvw. Nie tylko nie dmucha ale po prostu zasysa, czuje się jak korek ciężko podnieść. A jest tak z powodu separatora oleju z odmy w pokrywie zaworów. To jest po prostu bezpośrednio podłączone do rury dolotowej przed wtryskiem i stąd podciśnienie i gaśnięcie silnika po odkręceniu korka.
Zresztą lepiej chyba sprawdzać na wyjętej miarce oleju czy dmucha.
Zresztą lepiej chyba sprawdzać na wyjętej miarce oleju czy dmucha.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
powiedzmy że nie powinno dymić. Troche dmuchać może, widziałem nową hondę, dmuchało z bagnetu jak licho ale "czystym" powetrzem. A maluch? Oba tłoki w dół i dmucha. Nie da się uogólnić.haps pisze:nie powinno>??
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 172 gości