Pali bezpieczniki od pompy paliwowej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

hmalgorzata
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz cze 17, 2007 09:36
Lokalizacja: Olsztyn

Pali bezpieczniki od pompy paliwowej

Post autor: hmalgorzata » ndz cze 17, 2007 10:00

Potrzebuję pomocy!!!!! Mój golf (MK3 95r 1.8 GLI automat) nie zapala. Za każdym razem gdy przekręcam kluczyk on pali bezpiecznik od pompy paliwowej. Pompa została sprawdzona i przewody do niej i przekaźnik też - wszystko działa. W książce do golfa wyczytałam coś o przekaźniku opóźnionej pracy pompy paliwa, ale nie moge go znaleźć.
Wie ktoś może co się dzieje z moim autem. Wiem (czyt. zakładam) że gdzieś na przewodach jest przebicie, jak to sprawdzić???
Ostatnio zmieniony ndz cze 17, 2007 10:56 przez hmalgorzata, łącznie zmieniany 1 raz.


Margo

Awatar użytkownika
camels
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: sob mar 10, 2007 11:38
Lokalizacja: Ireland

Post autor: camels » ndz cze 17, 2007 10:47

witam
po pierwsze musisz sprawdzic wszystkie przewody wg schematu elektrycznego czy czasami na tym bezpieczniku nie chodzi cos jeszcze.moze byc wadliwa pompa chyba ze wymieniles na inna i jest to samo.
jak podasz mi vin to sprawdze to jutro w pracy.
pozdrawiam


camels

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 17, 2007 10:47

Bezpiecznik nr 18 zabezpiecza nie tylko pompę ale i wtryskiwacz, więc sporo jest do szukania pod maską jeszcze. Może być zwarcie w wielu miejscach. Szczegółów nie potrafię wymyślić, ale zacząłbym od wypinania wtyczek przy wtrysku dla znalezienia miejsca zwarcia.

[ Dodano: Nie Cze 17, 2007 10:54 am ]
Aha zapominiałem jeszcze: prawdopodobnie masz sondę lambda 4 przewodową. Jeśli tak to bezpiecznik ten zabezpiecza jeszcze jej podgrzewanie. Wypinając z niej wtyczkę i próbując zapalić wyjaśnisz czy na niej niema zwarcia.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

hmalgorzata
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz cze 17, 2007 09:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: hmalgorzata » ndz cze 17, 2007 12:03

VIN - WVWZZZ1HZSW122232

Dzięki za sugestie, zaraz się zabieram do sprawdzania. Wczoraj odłączyłam pompę a bezpiecznik nadal się przepalał.

Będę zdawała relację z każdego następnego kroku .... ale jeśli macie jeszcze jakieś pomysły - za wszystkie z góry dziękuję

[ Dodano: 17 Cze 2007 22:29 ]
Dziękuję wszystkim za pomoc....udało sie i działa. Przebicie było na wiązce przewodów od wtryskiwacza (duża okrągła wtyczka). Rozdieliłam te przewody i poprawiłam izolację - rezultat - auto odpaliło. Jednak po wrzuceniu na drive znowu wywaliło bezpiecznik.Okazało się że przewód minusowy z tyłu akumulatora obcierał wiązkę przewodów sterujących skrzynią biegów. Konieczne było całkowite zdjęcie izolacji, wymiana dwóch kawałków przewodu i założenie nowej, mocniejszej izolacji.

Jeszcze raz wielkie dzięki. Będę teraz testowała auto, ale wydaje mi się że to było to. W razie czego będe was informować :)

[ Dodano: 17 Cze 2007 22:29 ]
Dziękuję wszystkim za pomoc....udało sie i działa. Przebicie było na wiązce przewodów od wtryskiwacza (duża okrągła wtyczka). Rozdieliłam te przewody i poprawiłam izolację - rezultat - auto odpaliło. Jednak po wrzuceniu na drive znowu wywaliło bezpiecznik.Okazało się że przewód minusowy z tyłu akumulatora obcierał wiązkę przewodów sterujących skrzynią biegów. Konieczne było całkowite zdjęcie izolacji, wymiana dwóch kawałków przewodu i założenie nowej, mocniejszej izolacji.

Jeszcze raz wielkie dzięki. Będę teraz testowała auto, ale wydaje mi się że to było to. W razie czego będe was informować :)


Margo

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 338 gości