Brak napiecia na pompie paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » pt cze 15, 2007 22:03

Tak zrobie zasymuluje bo to bedzie najlepsza sprawa. Wyjasni sie troche bo jak pompa zadziala to przekaznik ...... strzelił a jak nie zadziala (pompa) okablowanie albo skrzynka.
Ale skrzynka musi byc dobra bo jednak przekaznik cyka czyli dostaje prad


Tiger style

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 15, 2007 22:08

krs1 pisze:Ale skrzynka musi byc dobra bo jednak przekaznik cyka czyli dostaje prad
ale już wtyczka do niej z tyłu niekoniecznie, zapomnialem spytać, sprawdziłeś bezpiecznik od pompy?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » pt cze 15, 2007 22:20

Na samym poczatku sprawdzilem bezpiecznik. jest 5.
Ale jak przekaznik dostaje napiecie ( cyka ) tzn wtyczka z tyłu musi ten prad dostarczyc


Tiger style

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 15, 2007 22:24

krs1 pisze:tzn wtyczka z tyłu musi ten prad dostarczyc
jasne, co nie znaczy że od zasilania pompy jest ta sama (raczej nie jest) i nie ma pojedyńczego pinu upalonego, ale to rzadkość by była.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » pt cze 15, 2007 22:35

wiesz moze ktora to wtyka?
Paweł Marek pisze:co nie znaczy że od zasilania pompy jest ta sama
Chodzi nam o wtyke ktora wprwadza napiecie do przekaznika pompy tak?
Czy jest jeszcze jakas inna wtyczka do zasilania pompy.
Nie rozumiem


Tiger style

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 15, 2007 22:44

Bo z tyłu do skrzynki9 wchodzi sporo wtyczek, jedne prowadzą kable z komory silnika, inne z tyłu auta, jeszcze inne od manetek itd. Wtyk jest przypisany dowiązki kabli a nie do danego urządzenia. Więc wiemy że wtyk z kablem od ECU jest dobry, a wtyk z kablem od zasilania pompy nie wiemy.
W każdym razie wiązka kablowa tylu samochodu u ciebie jest na samym środku skrzynki - oznaczona jest jako E.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » pt cze 15, 2007 23:01

Kumam wiazka ECU jest dobra bo przekaznik pyka natomiast kabelki idac wstecz od zbiornika i pompy sa w oddzielnej wtyczce z tylu skrzynki z innymi kabelkami.
Owa wtyke widzialem i wiem ze jest na srodku. Musze sprawdzic ja czy nie jest okopcona.


Tiger style

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » sob cze 16, 2007 08:36

chlopaki to ja napisze ze mialem cos podobnego. Mialem auto na gazie i na benie. Kupilem z silnikiem do remontu. VW vento. I po zrobieniu silnika auto nie odpalalo na benzynie tylko na gazie awaryjnie. Ogrzebalem sie z miesiac i nie doszedlem. Przekaznik byl mierzony i byl oki. Ale juz sie nie bylo czego czepic wiec wymienilem na nowy (koszt chyba max15 zł) i zapalil!!!!
dopiero jak pojechalem do elektryka.

Obrazek

rzekaznik jest 2 od lewej tak jak kolega wyzej napisal.

Jest jeszcze taka kostka po prawej okrągła z kablami co ja sie wkreca w blok silnika. Tam idzie taka wiazka kabli od ECU i kabelek fioletowy (z paskiem białym albo czarnym) odpowiada ze podawanie paliwa z pompki. U mnie tez byl z tym problem. Jak sie poruszalo tymi kablami to raz na 4 razy zapalalo. Kable posprawdzane i nie byly przeciete.
Patrz zaraz po prawej Kostka okragła do silnika. Ja sie wkreca jak zakretke od butelki

Obrazek
Ostatnio zmieniony sob cze 16, 2007 08:42 przez -pawlo111, łącznie zmieniany 2 razy.



krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » sob cze 16, 2007 12:46

Witam.

Posprawdzalem dzisiaj to do czego doszlismy wczoraj i wszystko ok. Probowka do miejsc na piny 87 i 30- swieci normalnie czyli mocnym swiatlem.

Przekaznik tez sprawdzilem- napiecie do 85 i 86 a probowka 87 i 30 - dziala.

Ale znalazlem popsuty przekaznik w miejscu oznaczonym na skrzynce nr 6 ( pierwszy od prawej na gorze ) co dziwne w tym miejscu nie ma wogole napiecia( sprawdzilem jak poprzednie). Czy to moze yc przyczyna moich problemow?

Wtyki z tylu skrzynki sa na bolce jak to cos pomoze.


Tiger style

janek25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lis 12, 2007 16:08
Lokalizacja: bstok

problem z pompą paliwa

Post autor: janek25 » wt lis 13, 2007 11:13

witam
mam problem nie podaje prądu na pompę paliwową brak napięcia na wtyku do pompy przekaznik kupiłem nowy bezpiecznik też ok jaka może być jeszcze przyczyna

pozdraiwam


ps
przekaźnik to ten pierwszy u dołu po prawej

Obrazek



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » wt lip 15, 2008 15:45

że tak odkopie ale przyczyna to np. że sterownik silnik nie dostaje informacji o predkosci obrotowej silnika czyli np. uwalony czujnik Halla, instalacja czujnika do modułu, instalacja od modułu zapłonowego do ecu (1 przewód). Może też być uwalone ECU, zasilanie od stacyjki do ECU, zasilanie stałe od akumulatora do ECU i różne kombinacje
Ostatnio zmieniony wt lip 15, 2008 15:46 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 305 gości